Erfarenheter

Varför tror vi att erfarenheterna är så viktiga?

Varför välja OmdömesStälle?
Vi anser att företag bör vara öppna och ärliga om vad de lovar och verkligen levererar. Det bästa sättet att visa detta är genom att låta kunder, som nyss haft erfarenhet med ett visst företag, berätta om sina upplevelser. Vi tror att företag ska stå för sina påståenden. Levererar ett företag vad de lovar, finns det ingen anledning att inte vara på OmdömesStälle. Det blir dessutom en utmärkt plattform för att visa upp nöjda kunder. Så här skapar vi starka företag med en berättigad plats på marknaden.

Är recensionerna på OmdömesStälle äkta?
Ja! Vi kan garantera att 90% av alla recensioner är genuina. För de återstående 10% där vi är osäkra, tar vi bort recensionen från sajten. Vi är medvetna om att recensioner kan användas för att orättvist nedvärdera företag. Därför använder vi avancerade verktyg (IP-adresser, e-postverifiering osv.) för att säkerställa var varje recension kommer ifrån.

Är ni oberoende?
Vi är helt oberoende. Denna plattform skapades efter att vi haft dåliga erfarenheter med vissa företag och inte hade någonstans att vända oss. Vi har ingen avsikt att varken framhäva eller skada något företag. Vårt enda intresse är att säkerställa att recensionerna, både positiva och negativa, är korrekta så att rätt företag belönas för sina insatser.

Får företag en chans att förbättra sig vid negativa recensioner?
Vår ambition är att företag ska vara pålitliga och hålla sina löften. Positiva recensioner fungerar som en belöning och ett bra skyltfönster för deras tjänster. Betygen och recensionerna skrivs av oberoende kunder. Detsamma gäller negativa recensioner. Vi vill att företaget ska infria sina löften. Vi granskar vilken typ av klagomål som förekommer och hur allvarliga de är. Om en recension är befogad publicerar vi den på hemsidan. Vi försöker i de flesta fall etablera kontakt mellan kunden och företaget så att företaget får möjlighet att bemöta eller lösa klagomålet. Vi följer upp med kunden för att se om problemet har lösts och om de går med på att ta bort klagomålet eller lägga till en fotnot.