Alla recensioner av Anders
Review om: Byggmax
Förrådsdörr isolerad
Stark varning för Byggmax som totalt saknar hantering av felaktiga leveranser. Byggmax några procent billigare . Tänkte att man borde kunna beställa en dörr utan att se den innan i butik. Kan inte klippa in någon bild men utan helt söndertrasad där fiskbensmönstret finns. En enkel kvaliteskontroll skulle upptäckt felet. Den är grundmålad med en massa trärester kvar. Aldrig varit med om så usel kvalite. Trodde det skulle vara en enkel reklamation och en ny felfri dörr. Nu har det gått tre veckor. Försökt eskalera ärendet via kundtjänst utan resultat. Dom har bara Chattrobot, Mailrobot, och Talsvar om du vill reklamera. BYGMMAX ÄR ETT STORT BEDRÄGERI SOM FULLSTÄNDIGT SKITER I SINA KUNDER NÄR DOM FÅTT BETALT. Antagligen anställda som lägger in 5 stjärnor ibland annars skulle betyget vara 1.0
Review om: Rentalcars
Rented car
I was asked by mail to fill in my payment information once again after I booked my car since it hadn’t go through. So the booking was not confirmed.
Then I found a better price on a rent car on an other site so I ignored this mail and let it be.
Then when I checken my account later when I got the other car I saw that money had been withdrawn from my account even though I didn’t pick up the car. I contacted rental cars about this and was promissed a full refund as soon as they had confimed that the car wasn’t rented out and I was promissed a confirmation about this the same day or latest the day after and that the money was going to be back in my account within 6-7 days. Now it has gone 6 days and I have sent emails every day since then but still no sign of a confirmation that the car wasn’t rented out to me. I Wonder if I will ever see my money which is extremely weird since 1) i got an email that the payment was not succeeded and booking was not confirmed 2) the car was due to number one not picked up.
I miss word for the un-profesional treatment and how rental cars handle their customers. My only advice for those who consider Rental cars is to go direct to the company that rent out the cars and skip Rental cars, it Will save you tons of headache, troubble and time. Eventually even money, only time will see if this is a scam in a criminal way or if I will get the money.Review om: Fruugo
Mini Sandwich Maker
Beställde denna vara den 20 aug 2022. Den 7 feb 2023 har den fortfarande inte dykt upp. Omöjligt att nå deras "Hjälpcenter". Jag var korkad nog att betala i förskott och har inte längre någon förhoppning om att få varken vara eller pengar tillbaka. (får förvisso skylla mig själv) .På Trustpilot svarar de "En medlem från vårt kundtjänstteam kommer att kontakta dig" men det gör dom aldrig...
Review om: AliExpress
Rostfria spöhållare
Beställde 4 stycken rostfria fiske spöhållare men jag fick bara 2 stycken i min leverans.
Säljaren vägrar erkänna att dom gjort fel.
To:
Legal Representative: He Zhengyue
Address:
Guangzhou Jule Trading Co. Ltd Room 616, No.1 Jiangxia North Middle Road,
Huangshi Street, Baiyun district.
GUANGZHOU CITY
CHINA
Ett bluff företag som är 100% oseriösa och lögnare.
HANDLA INTE AV DETTA FÖRETAGReview om: AliExpress
Rostfria spöhållare
Beställde 4 stycken rostfria fiske spöhållare men jag fick bara 2 stycken i min leverans.
Säljaren vägrar erkänna att dom gjort fel.
To:
Legal Representative: He Zhengyue
Address:
Guangzhou Jule Trading Co. Ltd Room 616, No.1 Jiangxia North Middle Road,
Huangshi Street, Baiyun district.
GUANGZHOU CITY
CHINA
Ett bluff företag som är 100% oseriösa och lögnare.
HANDLA INTE AV DETTA FÖRETAGBusiness seller information
GUANGZHOU JULE TRADING CO LTD
ZHENGYUE HE
Room 616 No 1 Jiangxia
Huangshi Street Baiyun District
510000 guangzhou
China
Email: 3297994942@qq.com
VAT number:342 2807 19
Value added tax number:
GB 342280719
They do everything to avoid replacing you as a customer.
Everything seems to be a fake show to make it look serious when they pretend to help you.
I myself have been really cheated, they refuse to take responsibility for their transport to Sweden, products I bought were missing.
A serious company helps the customer if the seller has failed, it's called customer guarantee with 100% satisfied customers.
AVOID BEING DECEIVED, choose Amazon instead, there is the GENUINE quality of customer service if something goes wrong.
And they are responsible for 100% compensation in the event of a conflict with the seller.
Here at AliExpress they use their 100% genuine corruption and dishonesty to their customers.
Deplorable treatment.
/Anders Svennberg from Sweden who thought the company took full responsibility when things go wrong.Review om: Hunkemoller
Underkläder
Absolut sämsta butiken man kan handla i. Mycket dåligt bemötande när vi ville byta ut varor.
Review om: Fruugo
Träningsredskap
Undvik Fruugo som pesten...
Fruugo tjänar pengar på att beställa saker som du själv kan beställa direkt, ett av sätten de tjänar pengar är ge sken av att du betalar moms, med orderbekräftelse med moms separat deklarerad. När sedan paketet kommer till Sverige vill ju tullen ha 25% på totalbeloppet inklusive den "moms" du redan har betalat till Fruugo...Review om: Bookoutlet
Funkade för mig iallafall
Blev först skrämd av alla dåliga omdömen, men läste lite om ägaren på nätet och min magkänsla blev ändå att det var värt ett försök. Och det var det, beställde Hotell Knorren på söndagen (till oslagbart pris), och tisdag lunch låg den i vår brevlåda!
Review om: Outnorth
Varning
Varning, oseriöst företag som varken levererar eller svarar i supporten. Får se om jag lyckas få tillbaka mina pengar Knappast prisvärt då du inte får något levererat
Review om: Outl1
Totalt värdelösa!
Dom blåser dig på pengar! Lurar på dig saker du inte vill ha, och man ska vara glad ifall man får sina grejer ett halvår sent. Absolut det sämsta företaget jag handlat hos. Handla inte på out1! Låt oss bojkotta out1 till konkurs!
VD s villa taxerad 26 miljoner kanske skulle satsa pengarna för kvalitet och service i firman Out1 istället?
Review om: Supersavertravel
Absolut ingen support
Inställd resa från flygbolagets sida pga Covid. Det köper jag.
Jag har varit i kontakt med flygbolaget som säger att de inte har fått någon begäran om återbetalning från Supersavertravel men att de skulle ligga på för att detta skulle ske.
Jag har efter en tids tystnad försökt att få kontakt med Supersavertravel utan framgång. Just denna brist på kommunikation och hjälp, som kanske är deras viktigaste uppgift, gör att jag aldrig kommer att välja att köpa biljetter eller annan tjänst genom något av företagen inom koncernen Etraveligroup/Svenska Resegruppen (Travelfinder, Travelpartner, Seat 24, Travelstart, Flygvaruhuset, Supersavertravel och Budjet).
Business seller information
GUANGZHOU JULE TRADING CO LTD
ZHENGYUE HE
Room 616 No 1 Jiangxia
Huangshi Street Baiyun District
510000 guangzhou
China
Email: 3297994942@qq.com
VAT number:342 2807 19
Value added tax number:
GB 342280719
They do everything to avoid replacing you as a customer.
Everything seems to be a fake show to make it look serious when they pretend to help you.
I myself have been really cheated, they refuse to take responsibility for their transport to Sweden, products I bought were missing.
A serious company helps the customer if the seller has failed, it's called customer guarantee with 100% satisfied customers.
AVOID BEING DECEIVED, choose Amazon instead, there is the GENUINE quality of customer service if something goes wrong.
And they are responsible for 100% compensation in the event of a conflict with the seller.
Here at AliExpress they use their 100% genuine corruption and dishonesty to their customers.
Deplorable treatment.
/Anders Svennberg from Sweden who thought the company took full responsibility when things go wrong.