Alla recensioner av Mia

  • Review om: Skapamer

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Flera olIka bli.a. Sprayfärg

    Ruggigt långsam orderhatering!
    Gör dig själv en tjänst och beställ dina varor någon annanstans! De skyller just nu sina leveranser på sitt fraktbolag (Early Bird) men det dom inte verkar förstå är att som kund så får du ett meddelande om när varorna kommer till fraktbolaget. I detta fallet 2.5 veckor efter att jag beställt!!!
    Jag har beställt flera gånger från skapamer och det är samma visa varje gång, vid beställning så ser allt ut att finnas i lager men det gör det INTE! Du får ett mail om detta flera dagar, ibland en vecka senare. Sedan tar det flera dagar för varje gång du svarar innan du får ett svar tillbaka igen. Riktigt DÅLIG kundservice. Nä nu var det sista gången jag beställde här. Jag har ett annat ställe med bara något högre prisbild som skickar sina beställnngar samma dag eller senast dagen efter.

    Väntade 1 månad på färg.. Dem hade kunnat skicka det som fanns i lager tidigare.


  • Review om: MetaBurn

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Grundlurat av reklamen och försäljaren

    Jag köpte produkten för att gå ner i vikt. Efter tre månaders har jag gått upp i vikt mer 2,5 kilo.
    Produkten som jag köpte som engångsprodukt visades att ingå i abonnemang.
    Efter tre månader fick jag nästa paket som jag absolut inte ville ha.
    Återförsäljare på Vitamail i Malmö var otrevlig och hånande.
    Han ville absolut inte lyssna mina reklamationer och inte heller ta tillbaka produkten.
    Jag ångrar att jag gick på det här. ALDRIG MER!!!!!

    Hej! Hur tar man bort abonnemanget?

    Du måste ringa in 30 dagar innan abboemanget tar slut. Abonnemanget brukar oftast vara 60 dagar så ring redan idag till dom eller skriv ett Mail att du vill säga upp dig.

    Det ska jag göra omedelbart tack så mycket❤????????

    VIKTIGT NI ALLTID MEJLAR och skickar till dig själv så de inte kan påstå du aldrig hört av dig. Och ring.

    Mia14-09-2021
    Tack för varning. TIPS: Det är Falsk Marknadsföring. När de inte håller vad som sagts i text/luras, så är det viktigt ni mejlar ARN och Konsumentverket i din stad. Så skapas ett ärende och ju fler som klagar desto större chans att de får striktare riktlinjer & att de som blir lurade får bättre hjälp. ARN.se är jätte bra! Hjälpte mig engång när Zoo Villiage inte ville godkänna retur som skickats tillbaka samma dag & påstod lukta parfym. Jag vann såklart.


  • Review om: MetaBurn

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Varning för Vitamail och Metaburn!!

    Fortsättning. Varning!!!!! Detta är ett vidrigt företag , Vitamail som säljer Metaburn!! Dom skriver i reklamen på mail och lockar med ett bra bantningsmedel! Där står också att det inte är bindande! Kolla på synonymer till ordet bindande!! Trots detta vid första utskicket står på pappret med MYCKET liten text att man ska säga upp 4 veckor innan nästa leverans! Varför så liten text!?? Jo för att snärja och lura in kunder i skuldfällan! Betalar du inte hotar dom med inkasso!! Det gäller alltså att tvinga och hota för att få kunder att betala för ännu en leverans! Om man tänker skicka tillbaka det, för säkerhets skull så skriver dom att även vid retur måste man betala även 2 a leveransen! Detta är dubbla budskap! Först står inte bindande! Sen står med bedrägligt liten text detta om 4 veckor! Jag har kontakt med Hallå konsument och dom sa jag har all rätt att reklamera detta då det är verkningslöst! Men det lyssnar inte Vitamail på utan skyller på att det är ett kosttillskott! Trots att dom lanserar det som ett bantningsmedel!! Dom har lurat av folk över 1000 kr/ per person som i god tro låtit dom dra pengar från deras kort/ konto. Sen har dom inte fått varan!! Vad tycker ni om det!!?? Jag kommer att bestrida all inkasso för det är så man ska göra! Förklara hur allt ligger till! Om detta inte går ändå vänder man sig till integritetsnämnden. Jag ska göra polisanmälan för OCKER för det är det Vitamail håller på med! Lurar människor som i god tro tror detta är ett reko företag! Detta är straffbart! Jag gör även en lång anmälan till Konsumentverket där alla kan läsa! Dom är redan anmälda dit redan fom 2012!! Dom gör människor sjuka och bedrövade med sina hot!! Vidriga!!!!

    Jag menar förstås NEJ!!!!

    Herregud vilka vidriga mäniskor!! Hur avslutade du abonnemanget? Har försökt ringa men det funkar ej

    Hej Fatima. Jo jag mailade. Och gör det minst 4 veckor innan! Annars åker du på 696 kr och 2 askar till. Jag mailade. Det är bäst så har du bevis att du sagt upp! Hallå Konsument rådet till det. kundservice@viamail.se

    Obs! Blev nåt fel. Det ska stå kundservice@vitamail.se

    Tack så mycket❤????????

    Tack för varning.
    TIPS: Det är Falsk Marknadsföring.
    När de inte håller vad som sagts i text/luras, så är det viktigt ni mejlar ARN och Konsumentverket i din stad. Så skapas ett ärende och ju fler som klagar desto större chans att de får striktare riktlinjer & att de som blir lurade får bättre hjälp. ARN.se är jätte bra! Hjälpte mig engång när Zoo Villiage inte ville godkänna retur som skickats tillbaka samma dag & påstod lukta parfym. Jag vann såklart.


  • Review om: Club Creo

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Dåligt

    Jätte bra produkter men service för kunder är jätte dålig. 2 gånger har de skickat samma paket som jag fick betala extra för. När man mailar dem kan de aldrig hjälpa till utan betala och var nöjd


  • Review om: Sparnet

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Dålig service

    Jag fick en produkt som inte stämde med måtten i beskrivningen vilket gjorde att den inte passade till det den var tänkt. Jag mailade kundtjänst att jag ville returnera den då produkten inte stämmer med produkttexten. Fick då svaret att jag måste betala frakten själv då det inte är fel på varan. Förtydligade till dem att det faktiskt är fel på varan då den inte stämmer överens med produkttexten, men får samma svar från dem igen. Man skulle kunna hävda att det är falsk marknadsföring men jag orkar inte ta dusten så jag skickar tillbaka varan och kommer inte att handla där fler gånger med så dålig service. Givetvis kommer jag också att nämna detta för så många som möjligt så de inte handlar där.