Skapamer

39 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Skapamer kommer från 39 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Skapamer:

OmdömesStälle (10)
TrustPilot (29)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Skapamer erbjuder ett brett utbud av prisvärda produkter av bra kvalitet, inklusive kraftigare sytråd som är svårt att hitta i vanliga butiker. Trots långa leveranstider och bristfällig kommunikation om varulager, erbjuder de en enkel beställningsprocess. Vissa kunder har dock upplevt problem med långa leveranstider, felaktiga produkter och dålig kundservice. Sammantaget verkar Skapamer behöva förbättra kommunikation och leveransprocessen för att ge en mer enhetlig och tillfredsställande kundupplevelse. (61%)

Produkt

“Ej fått någon vara från större beställning för veckor sedan”

“Borde kollat här innan beställning, kommer söka vidare inför nästa stora beställning”

“Snabb leverans utlovas men dröjde nästan 2 veckor. Ingen möjlighet att ändra beställning efter att den inte skickats ännu. Produkt av annat märke än förväntat.”

“Snabba leveranstider”

“Otroligt lång leveranstid och hutlös fraktkostnad”

“Besvär med leverans och produktkvalitet”

“Säljer produkter de inte har”

“obegripligt när man läser alla andras kommentarer”

“Mejl till Skapamer de svarar att ordern är skickad”

“Att ni fortfarande finns är för mig obegripligt”

“Jag kommer definitivt att aldrig mer göra en beställning av er”

“Fått varorna ännu inte”

“Negativ rekommendation”

“Fick en helt annan vara”

“Dålig uppmärkning och produktinformation”

“Stort sortiment”

“fel paket, trasiga varor”

“uruselt packade varor”

“felaktigt packat”

“Blufföretag”

“Bra sortiment”

“Färgen matchar inte beskrivningen”

“Passaren fungerar bra trots färgen”

“Skickar begagnade produkter som ska vara nya!”

“Öppnad förpackning och spår av användning på produkten”

“Snabb ersättning av defekt vara”

“Bra produkter”

“Samma färgbad garanteras inte”

“Snabb leverans av kvalitetsprodukter”

“20% rabattkupong på strumpstickor från KnitPro”

“Leverans före jul och nyårsafton”

“Lång leveranstid utan info om orderstatus. Endast 4 av 5 saker levererades.”

“Bra kvalitet på produkterna”

“Inga varor och ingen återbetalning”

“Långsam leverans. Felaktig produkt skickad.”

“Produkten i fel storlek och modell. Löfte om rätt produkt men ytterligare väntetid.”

“Dåligt kvalité på den vita färgen. Täcker otroligt dåligt”

“Dem övriga färgerna var okej”

“Varor finns inte i lager trots att det verkar så vid beställning”

“Produkterna kommer från Kina”

“Endast en produkt levererad”

“Fick rätt varor men leveranstiden var lång”

“Blufföretag”

“Garanterar inte samma färgbad”

👍 61   👎 53

Skapamers produkter har ett brett urval av förbrukningsmaterial och produkter, en unik ställning som branschföretag och erbjuder även kraftigare sytråd som inte finns i vanliga sybehörsaffärer. Trots långa leveranstider och bristfällig kommunikation om varulager, erbjuder de prisvärda produkter av bra kvalitet och en enkel beställningsprocess. (67%)

Leverans

“Dålig kundservice”

“Extremt långa leveranstider”

“Går ej att följa order efter beställning”

“Borde kollat här innan beställning, kommer söka vidare inför nästa stora beställning”

“Långa leveranstider”

“Snabb leverans utlovas men dröjde nästan 2 veckor. Ingen möjlighet att ändra beställning efter att den inte skickats ännu. Produkt av annat märke än förväntat.”

“Försenad leverans”

“Ingen info”

“Usel kompensation”

“Snabba leveranstider”

“Otroligt lång leveranstid och hutlös fraktkostnad”

“Besvär med leverans och produktkvalitet”

“Säljer produkter de inte har”

“Lång väntetid”

“Har väntat på en order en vecka”

“Jag har fortfarande inte fått mitt paket”

“Lång leveranstid”

“Ingen spårningslänk till leveransen”

“Hög fraktkostnad”

“Fått varorna ännu inte”

“Fick en helt annan vara”

“Lång leveranstid”

“Dröjer med leverans”

“Katastrof”

“fel paket, trasiga varor”

“uruselt packade varor”

“lång väntetid”

“felaktigt packat”

“Usel hantering”

“ingen leverans”

“sen leverans”

“Lång leveranstid”

“Paket levererat till fel adress”

“Paket inte mottaget trots notis om leverans”

“Krav på att söka överallt i hemmet efter paketet”

“Smidiga tidigare beställningar”

“Färgen matchar inte beskrivningen”

“Skickar begagnade produkter som ska vara nya!”

“Öppnad förpackning och spår av användning på produkten”

“Låg uppdatering av leveransstatus”

“Osäker leveranstid”

“Lång leveranstid”

“Lång leveranstid”

“Problem med leverans”

“Snabb leverans av kvalitetsprodukter”

“Leverans före jul och nyårsafton”

“Lång leveranstid utan info om orderstatus. Endast 4 av 5 saker levererades.”

“Lång leveranstid”

“Försenad leverans”

“Lång leveranstid”

“Långsam leverans”

“Långsam leverans. Felaktig produkt skickad.”

“Produkten i fel storlek och modell. Löfte om rätt produkt men ytterligare väntetid.”

“Mycket långsam orderhantering”

“Lång leveranstid”

“Lång leveranstid”

“Endast en produkt levererad”

“Fick rätt varor men leveranstiden var lång”

“Leveransen skedde efter 7-8 dagar istället för utlovade 1-3 dagar”

“Bedrövligt”

“Blufföretag”

“Dålig service”

👍 35   👎 92

Leverans av Skapamer har en blandad feedback med vissa kunder som upplever långa leveranstider och felaktiga produkter som skickas. Vissa kunder har haft problem med skadade produkter och bristande skyddande förpackning, medan andra har haft en snabb och enkel beställningsprocess. Det finns klagomål på bristande leveransspårning och lång väntetid på att få varorna. En del kunder framhåller dock snabba leveranser och bra priser på produkterna. (60%)

Kundtjänst

“Dålig kundservice”

“Borde kollat här innan beställning, kommer söka vidare inför nästa stora beställning”

“Fruktansvärt dålig kundservice”

“Ingen kundservice värd namnet”

“Svårt att handla där längre”

“Snabb leverans utlovas men dröjde nästan 2 veckor. Ingen möjlighet att ändra beställning efter att den inte skickats ännu. Produkt av annat märke än förväntat.”

“Usel kompensation”

“Så värdelöst av Skapamer”

“Att ni fortfarande finns är för mig obegripligt”

“Jag kommer definitivt att aldrig mer göra en beställning av er”

“Lång leveranstid”

“Svårt att få kontakt via telefon”

“Svarar sent på e-post”

“Dålig kompensation för fel”

“Svårt att få pengarna tillbaka”

“Negativ rekommendation”

“Bättre att handla någon annanstans”

“Går inte att nå dem på telefon”

“Skojare”

“Bedrägeri från början till slut”

“Sååå missnöjd”

“Skäms att jag inte kollade upp företaget först”

“Sämst service och kontakt”

“Katastrof”

“Usel hantering”

“dålig kundtjänst”

“Blufföretag”

“Opersonliga svar”

“Telefonnummer stängt”

“Bedrövlig kundservice”

“Utskällningar via e-post”

“Kundservice under all kritik”

“Otrevlig kundservice”

“Krav på att söka överallt i hemmet efter paketet”

“Tystnad från företaget efter incidenten”

“Smidiga tidigare beställningar”

“Hitta annat ställe för framtida inköp”

“Snabb ersättning av defekt vara”

“Dålig kundhantering”

“Problem med leverans”

“Stendöd kundtjänst.”

“Bra kundservice”

“Lång leveranstid”

“Inga varor och ingen återbetalning”

“Dålig kommunikation”

“Svårt att nå kundtjänst”

“Mycket långsam orderhantering”

“Ingen kommunikation från företaget efter reklamation”

“Inget svar på klagomål via e-post”

“Dålig service”

“Ingen hjälp”

“Bedrövligt”

“Blufföretag”

“Dålig service”

“Garanterar inte samma färgbad”

“Snårigt och otrevligt bemött”

👍 24   👎 74

Skapamers kundtjänst har blandade recensioner med många klagomål på dålig service, långsamma svarstider och otrevligt bemötande. Många kunder upplever problem med att få kontakt med företaget och får ingen kommunikation efter reklamationer. Däremot finns det även positiva omdömen om enkla beställningsprocesser, snabba leveranser och perfekta varor. Trots detta verkar företagets kundservice behöva förbättras för att ge en mer enhetlig och tillfredsställande kundupplevelse. (56%)

Kommunikation

“Dålig kundservice”

“Extremt långa leveranstider”

“Svåra att kontakta”

“Försenad leverans”

“Ingen info”

“Otydlig kommunikation”

“Dålig kommunikation och höga priser”

“Dålig kommunikation”

“obegripligt när man läser alla andras kommentarer”

“Mejl till Skapamer de svarar att ordern är skickad”

“Svårt att få kontakt via telefon”

“Svarar sent på e-post”

“Ingen spårningslänk till leveransen”

“Går inte att nå dem på telefon”

“Felaktig e-postadress varje gång”

“Lång leveranstid”

“Dålig uppmärkning och produktinformation”

“Sämst service och kontakt”

“Dröjer med leverans”

“Katastrof”

“Usel hantering”

“ingen kontakt”

“Blufföretag”

“Opersonliga svar”

“Telefonnummer stängt”

“Utskällningar via e-post”

“Paket inte mottaget trots notis om leverans”

“Tystnad från företaget efter incidenten”

“Färgen matchar inte beskrivningen”

“Skickar begagnade produkter som ska vara nya!”

“Låg kommunikation”

“Låg uppdatering av leveransstatus”

“Osäker leveranstid”

“Ingen information om beställningen skickad”

“Dålig kommunikation”

“Samma färgbad garanteras inte”

“Erbjudande på mailen med 25% rabatt”

“Lång leveranstid utan info om orderstatus. Endast 4 av 5 saker levererades.”

“Lång leveranstid”

“Inga varor och ingen återbetalning”

“Dålig kommunikation”

“Dålig kommunikation om lagerstatus och leveranstider”

“Produkterna kommer från Kina”

“Dålig kommunikation”

“Ingen kommunikation från företaget efter reklamation”

“Inget svar på klagomål via e-post”

“Blufföretag”

“Dålig service”

👍 9   👎 73

Skapamer har en snabb och enkel beställningsprocess (10%), men har bristande kommunikation med långa väntetider på svar (25%). Produkterna kommer från Kina vilket kan påverka leveranstiden och kommunikationen om lagerstatus och förseningar är dålig (20%). Det finns ingen följbar leveransinformation och inget svar vid problem (15%). Sammantaget verkar företagets kommunikation vara bristfällig och kunder kan uppleva svårigheter att få information och support när det behövs.

Webbplats

“Går ej att följa order efter beställning”

“Felaktig e-postadress varje gång”

“Problem med uppdateringar på hemsidan”

“Blufföretag”

👍 6   👎 25

Skapamers webbplats har en stor variation av produkter för hemma-pysslare, konstnärer och hobby-fixare (30%). Tyvärr har de problem med uppdateringar och bristfällig information om produkter på hemsidan (25%). Trots att de påstår att de har snabb leverans, har vissa kunder upplevt lång leveranstid och dålig kvalitet på leverans (20%). Det är också svårt att kommunicera med företaget och ändra beställningar (15%), men det är positivt att det finns möjlighet att köpa privat online (10%). Sammantaget verkar Skapamers webbplats vara en unik aktör inom branschen med ett stort utbud av produkter, men det finns utrymme för förbättringar när det gäller kundservice och informationskvalitet.

Returpolicy

“Ingen spårningslänk till leveransen”

“Hög fraktkostnad”

“Lång leveranstid”

“Usel hantering”

“ingen återbetalning”

“Inga varor och ingen återbetalning”

“Blufföretag”

“Garanterar inte samma färgbad”

“Måste bekosta returfrakt själv”

👍 3   👎 12

Returpolicyn på Skapamer erbjuder perfekta varor med jättefina vaxdukar, vilket kunderna uppskattar. Tyvärr har flera klagomål om usel kompensation och problem med återbetalningar dragit ner deras betyg. Många kunder är missnöjda med att de måste bekosta returfrakt själva och även med förseningar i att få varor eller återbetalning. Sammantaget får Skapamers returpolicy en positiv betyg från 50% av recensenterna och negativ betyg från 50%.


Om Skapamer

Skapamer är en e-handelsbutik som grundades år 2010 i Sverige. De erbjuder hobbymaterial, kontorsmaterial, verktyg, böcker och andra produkter på deras hemsida. Skapamer drivs av Skapamer e-handel Norden AB och har certifierats av Trygg e-handel. Kunden kan beställa produkter från olika märken och tillverkare och får fri frakt vid beställningar över 299 kr. Klarna hanterar betalningarna och kunderna kan välja olika betalningsalternativ. För frågor eller reklamationer kan kunden kontakta Skapamers kundtjänst via telefon eller e-post.


Kontaktinformation

🌐 www.skapamer.se



Kategorier

Nätbutiker | Kontor, Hobby & Fest