Alla recensioner av Anton

  • Review om: Linas Matkasse

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Matkasse

    Hejsan,

    Inte nöjd med min upplevelse då jag var lovad en gratis kasse, avbokade kommande tre veckor men pga. en otydligt hemsida kom det en leverans veckan efter ändå....

    Snabb kundservice men inte så tillmötesgående alls. Kommer därav inte att fortsätta eller rekommendera detta företaget.


  • Review om: Telia

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Det sämsta betalningsservis för privatpersoner jag har upplevt.

    Det har varit extremt krångligt med Telia under det senaste året.

    Först och främst tänkte jag berätta ett problem adressändring på mina fakturor. Det är fortfarande inte löst efter två samtal med operatörer och några felanmälan på mittTelia fast det finns en knapp för att felanmälan fakturan.

    Det värsta med Telia är deras koll på fakturor. Förra året ansökte jag om autogiro som inte har funkat även en gång. Problemet var att jag får faktura via mitt bankkonto men betalningen går inte genom så att jag det känns att det som lotteri om betalningen går genom. Jag pratade om detta med operatörer åtminstone två gånger och det är inte löst än. Jag behöver inte även nämna att de har ändrat betalningssätt några gånger.

    Idag kollade jag på mittTelia och där finns två (varför?) fakturor och den senaste faktura med påminnelse en avgift för faktura som inte har kommit än! Nummer på fakturan är nyare än nummer på de senaste fakturorna.

    Just nu sitter jag och väntar på chatt var står "Förväntad kötid: 4 minut/er". Och det är inte sant.

    Måste jag vara nöjd med Telias servis? Jag tycker inte det.


  • Review om: Telenor

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Oseriöst företag

    Sämsta och oserriösaste telefonföretaget jag varit kund hos! De smyghöjer månadskostnaden utan att meddela. För de har inskrivet att det är tillfälliga rabatter som tar slut efter en viss period. Men det säger de såklart inte. Ringde då in och sa att jag var sjukt missnöjd med det och att jag skulle byta leverantör. Då fick jag en ännu bättre deal och de bad om ursäkt för att det blev som det blev. Jag tog dealen. Efter några månader försvann den dealen med via en smyghöjning. Då beslutade jag mig för att säga upp allt och skaffa ny leverantör. Men fakturorna fortsatte att komma. Förseningsavgifter kom månaden efter och det betalades. Månaden efter det kom en till förseningsavgift. När jag kollade närmare på den så står det stort och tydligt att det är en förseningsavgift på 60kr. När man kollar närmare vad som är specat så är det egentligen avsatt för rörliga avgifter under en period när jag inte varit kund hos de. Från dagen när abonnemanget är uppsagt och 3 månader framåt. När jag ringer till de så spelar de helt ovetande om fakturan och jag får kräva att de tar bort den omedelbart! Känns nästan kriminellt!

    De smyghöjer priset. Värdelös kundtjänst. Skulle säga upp ett abonnemang fick till svar att jag måste logga in i på mina sidor. Det hjälpte fan inte. De vägrar ta emot en uopsägning av abonnemang via telefon. Skrattretande uselt. Varning för detta vidriga företag