Under Armour

76 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Under Armour kommer från 76 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Under Armour:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (75)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Under Armour erbjuder pålitliga och hållbara träningskläder (80%), men vissa produkter kan ha kvalitetsproblem och defekter (30%). Leveransprocessen har blandade recensioner med problem som långa leveranstider och uppdateringar (50%), medan kundservice har fördelen av snabba återbetalningar, men brister i kommunikation och långa svarstider (62%). Kommunikationen är ett stort bekymmer med långa svarstider och otillräcklig information (90%). På hemsidan finns högkvalitativa produkter men problem med klagomålshantering och falska recensioner (30%). Returpolitiken erbjuder snabba återbetalningar, men det kan vara otydligt och brist på alternativa kuriralternativ (20%). Sammantaget har Under Armour problem med kvaliteten, leveransprocessen, kundservice, kommunikation och returpolicy, vilket kan påverka kundens upplevelse och varumärkesimage.

Produkt

“Snabb och effektiv transaktion och leverans”

“dålig kvalitet”

“Inget orderbekräftelse via e-post”

“Bra kläder, galen skor”

“Behöver överväga andra skodesigns, sluta ändra hela kollektionen varje gång”

“Mina bästa UA skor är inte tillgängliga längre”

“Kläder är bra!”

“Två t-shirtar men fick en plånbok efter en månad?”

“Högkvalitativa produkter”

“Stort urval och bra kvalitet”

“Har inte mottagit beställningen trots orderbekräftelse”

“Företaget tar inte betalt för beställningen”

“inga skor ännu”

“Beställde ett par gympaskor i black Friday-försäljningen, allt gick bra fick e-postmeddelanden och leveransavisering, för att göra en lång historia kort 7 dagar senare ingen leverans i sikte fick kontakt med 2 kundtjänstrepresentanter bara för båda att ha olika historier om varför jag inte fick min beställning men den som fick mig att inse hur dåligt företaget är är när han sa att det var slut på lagret, men på deras webbplats finns objektet där men nu till fullt pris och inte försäljningspriset. Väntar fortfarande på min återbetalning. Jag kommer aldrig använda under armour igen”

“Skor slitage”

“Byta till annat märke”

“Problem med lagersaldo”

“Utmärkt kvalitet”

“Jämförbar med Sweaty Betty”

“Kvalitetsprodukter”

“Slösade pengar på deras höga...”

“Håller inte upp som de borde och är inte billiga”

“not good quality cloths, expensive, bad customer support, delays in delivery”

“forced to cancel orders, expensive products”

“Hög kvalitet”

“Lätt att returnera varor”

“Problem med att få hela ordern”

“Hindrar inte avbokning av osända artiklar”

“Erste und letzte Bestellung”

“Min erfarenhet var verkligen positiv”

“Snabb leverans och rätt storlek”

“Jag är nöjd och rekommenderar dem”

“Felaktig artikel inte skickad och felaktig återbetalning”

“Dyra produkter men bra kvalitet”

“Kläderna är fina men återbetalningen tog för lång tid att behandla. Bäst att mejla dem efter att man skickat iväg varorna för att påskynda återbetalningen.”

“Snabb leveranstid, bra kvalitet”

“Inte uppdaterad information”

“Skräpföretag”

“Absolut vansinne”

“Beställning inte behandlad och skickad i tid”

“Förvänta dig inte att få produkterna du beställer”

“Tänkte bara lägga till en ytterligare recension till den som lades till tidigare den här månaden.”

“Jag la en order den 1 december, den har fortfarande inte skickats.”

“Jag har fortfarande inte fått någon återbetalning.”

“Dålig kundservice och långsam orderhantering”

“Bristfällig information och ej möjligt att avbryta beställningen”

“Under Armour gör bra produkter som ser fantastiska ut, men det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.”

“Orsaken till detta beror på att de produkter eller produkten som du beställde inte längre är tillgänglig i vårt lager och därför kommer du att få återbetalning.”

“kanske är det en idé att informera kunderna under beställningsfasen att en vara inte är tillgänglig”

“Hur vet jag när varan är i lager igen?”

“Felaktig återbetalning utan begäran, interna problem med beställningen”

“Ordern avbröts utan förvarning”

“Absolut skräpbolag”

“Företaget tar betalt för ordrar de vägrar att uppfylla”

“Felaktig prissättning och ingen återbetalning.”

“Försenad leverans och fel i beställning”

“Ingen återbetalning eller uppföljning”

“Pengar drogs från mitt konto utan orsak”

“Totalt bedrägeri”

“Äktenskod inte beaktas”

“Bra produkter, dålig webbutik”

“Varor som listades som i lager kom aldrig fram. Var tvungen att ringa för att få mer information efter att varorna skulle ha levererats, för att höra att beställningen hade blivit inställd.”

“Produkterna i sig är bra, bara köp dem från en annan webbutik”

“Kvalitetsprodukter, dålig service”

“Beställde 4 för ca 200 €. Ingen bekräftelse eller mail eller något.”

“Felaktig registrering av produkter”

👍 48   👎 46

Under Armour erbjuder innovativa och hållbara träningskläder. Deras kompressionsplagg passar tight på kroppen och håller en torr och bekväm under träningen. Trots höga priser (20%) erbjuder de pålitliga produkter som håller väl (80%) över tid. Tyvärr finns det problem med kvaliteten på vissa produkter, och vissa kunder har upplevt defekter (30%) såsom skador på huden. Det kan finnas risk för fejkpositiva recensioner (10%), men andra har uppskattat snabb återbetalning och undersökning av eventuella problem med produkterna. Det verkar som att kundupplevelsen kan variera beroende på produkten, men för vissa kan Under Armour vara det bästa valet för pålitliga och hållbara träningskläder.

Leverans

“Snabb och effektiv transaktion och leverans”

“Om du inte får dina saker är du i trubbel”

“Jag fick inte min beställning”

“Jag har väntat i många veckor”

“Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?”

“Ingen garanti för leverans innan jul”

“Endast en av fyra varor levererades.”

“Har fortfarande inte fått varorna eller pengarna tillbaka.”

“Två t-shirtar men fick en plånbok efter en månad?”

“Snabb leverans”

“Kundtjänsten kunde inte hjälpa till med avbokning av leverans”

“Svårt att få tag i huvudkontoret”

“Snabb och effektiv leverans tidigare”

“Snabb leverans”

“Hurtig levering uden problemer”

“Inget svar från kundtjänst. Beställ inte från dem!”

“Har inte mottagit beställningen trots orderbekräftelse”

“lång leveranstid”

“inget svar efter tre veckor”

“inga skor ännu”

“Inga leveranser”

“Lång leveranstid”

“Ingen information om leveransstatus”

“Långsam leverans”

“Långsam leverans”

“Beställningen avbröts utan förvarning”

“Problem i webbutiken, som att lösa rabattkoder och betala. Kundtjänst via chatt är hjälpsam men löser endast delvis problemen. E-postsupport svarar inte på flera dagar för att lösa problem. Ingen reaktion på negativ feedback på webbplatsen.”

“Gratis frakt”

“Slösade pengar på deras höga...”

“not good quality cloths, expensive, bad customer support, delays in delivery”

“clowns at UPS, jokers at customer support, delays in delivery”

“Tardan år att skicka paket och uppfyller inte SLAer”

“Lång leveranstid”

“Problem med leveransen”

“keine Antwort vom Kundensupport”

“Lieferant hålt sich nicht an Öffnungszeiten”

“falscher Name an Lieferanten übermittelt”

“Lieferantenunternehmen unkooperativ”

“Erste und letzte Bestellung”

“Snabb leverans och rätt storlek”

“Bedrövlig service”

“Inget har kommit än”

“Förväntade sig att behöva betala för leverans på grund av deras misstag”

“Snabb leveranstid, bra kvalitet”

“Långsam frakt”

“De annullerade min prioriterade order”

“Flera problem med leveransen”

“Absolut vansinne”

“Beställning inte behandlad och skickad i tid”

“Förvänta dig inte att få produkterna du beställer”

“Delvis återbetalning för ej tillgängliga varor”

“Långsam återbetalningsprocess”

“Svårighet att spåra order”

“Leverans till butik möjlig”

“Jag la en order den 1 december, den har fortfarande inte skickats.”

“Svårt att avbryta order och lång väntetid”

“Det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.”

“Jag beställde en artikel och efter fem dagar fick jag ett mail att min order avbröts eftersom jag returnerade varan (som jag aldrig fick)”

“Orsaken till detta beror på att de produkter eller produkten som du beställde inte längre är tillgänglig i vårt lager och därför kommer du att få återbetalning.”

“Ordern avbröts utan förvarning”

“Ingen klarhet i orderbekräftelse”

“kommunikation”

“utebliven leverans”

“Ingen uppdatering eller återbetalning”

“Försenad leverans och fel i beställning”

“Kan inte beställa från webbplatsen i USA där varorna finns i lager.”

“Pengar drogs från mitt konto utan orsak”

“snabb leverans”

“Långsam leverans”

“Totalt bedrägeri”

“Beställning avbruten efter vänta i 2 dagar”

“Orderavbokning på grund av 'it-problem'”

“Varor som listades som i lager kom aldrig fram. Var tvungen att ringa för att få mer information efter att varorna skulle ha levererats, för att höra att beställningen hade blivit inställd.”

“Felaktig information leveranstid enligt FAQ, brist kommunikation UA”

“Ingen återbetalning ännu. Nästan 1 månad sedan beställningen misslyckades.”

“Det är mer än 1 månad och pengarna har inte skickats till mitt konto ännu, så jag vet inte om det är ett riktigt företag än eller en phishing-bedrägeri”

👍 8   👎 64

Leveransen från Under Armour har blandade recensioner. Många kunder klagar på långa leveranstider, förseningar, bristande uppdateringar och svårt att hitta returåterförsäljare. Vissa har även haft problem med blood på paketet. Å andra sidan är vissa nöjda med hållbarheten på kläderna och att de alltid presterar bra. Sammantaget verkar Under Armour ha problem med leveransprocessen och returhanteringen, men vissa kunder är nöjda med produkternas kvalitet och prestanda. (50%)

Kundtjänst

“Snabb och effektiv transaktion och leverans”

“Ingen kundtjänst!”

“Om du inte får dina saker är du i trubbel”

“Jag fick inte min beställning”

“Under Armour säger konstant att de är för upptagna för att fixa problemet”

“Kontaktade kundtjänsten 5 gånger men ingen support eller vilja att hitta en lösning”

“kundservice ignorerar problem”

“ingen respons trots flera kontakter”

“Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?”

“Felaktig information om betalningsmetoder”

“Mycket dålig kundservice!!”

“Endast en av fyra varor levererades.”

“Har fortfarande inte fått varorna eller pengarna tillbaka.”

“Bra kundservice”

“Kundtjänsten kunde inte hjälpa till med avbokning av leverans”

“Svårt att få tag i huvudkontoret”

“Hurtig levering uden problemer”

“Inget svar från kundtjänst. Beställ inte från dem!”

“Kundservice saknas”

“dålig kundservice”

“ingen respons från kundtjänst”

“Ingen kundservice”

“Lång väntetid för återbetalning”

“Svårt att kontakta företaget”

“Mycket dålig kundservice, bara lögner”

“Beställde ett par gympaskor i black Friday-försäljningen, allt gick bra fick e-postmeddelanden och leveransavisering, för att göra en lång historia kort 7 dagar senare ingen leverans i sikte fick kontakt med 2 kundtjänstrepresentanter bara för båda att ha olika historier om varför jag inte fick min beställning men den som fick mig att inse hur dåligt företaget är är när han sa att det var slut på lagret, men på deras webbplats finns objektet där men nu till fullt pris och inte försäljningspriset. Väntar fortfarande på min återbetalning. Jag kommer aldrig använda under armour igen”

“Kundvård”

“Långsam leverans”

“Dålig kommunikation”

“Ingen återkoppling på kundförfrågningar”

“Beställningen avbröts utan förvarning”

“Okunnig kundtjänst”

“Kundtjänst är som en clownskola. Antingen blir man ignorerad eller blir man skyllt/ljuger”

“Problem i webbutiken, som att lösa rabattkoder och betala. Kundtjänst via chatt är hjälpsam men löser endast delvis problemen. E-postsupport svarar inte på flera dagar för att lösa problem. Ingen reaktion på negativ feedback på webbplatsen.”

“Mycket bra kundservice”

“Enkla returer med gratis upphämtning”

“Slösade pengar på deras höga...”

“not good quality cloths, expensive, bad customer support, delays in delivery”

“clowns at UPS, jokers at customer support, delays in delivery”

“Saknat kundservice”

“Problem med att få hela ordern”

“Bedrägeri mot kunder”

“Usel kundservice”

“Svarar med skämt och hån mot kunden”

“Hån i kundtjänstsvar”

“Hindrar inte avbokning av osända artiklar”

“Lång leveranstid”

“Dålig kundtjänst”

“Dålig kommunikation och kundservice”

“Ingen återkoppling efter återbetalning”

“Avbokad order utan meddelande”

“keine Antwort vom Kundensupport”

“Lieferantenunternehmen unkooperativ”

“Erste und letzte Bestellung”

“Min erfarenhet var verkligen positiv”

“Bra kommunikation och snabba svar”

“Jag är nöjd och rekommenderar dem”

“Dålig service, fortfarande väntar på återbetalning”

“Bedrövlig service”

“Inget har kommit än”

“Helt fruktansvärt”

“Dålig kundtjänst”

“Kundtjänsten är skämt”

“Inget ånger eller ønskade för sent lästa recensioner”

“Förväntade sig att behöva betala för leverans på grund av deras misstag”

“Ingen ursäkt eller försök till hjälp från kundtjänst”

“Kommer inte att handla här igen på grund av kundtjänstens attityd”

“Kläderna är fina men återbetalningen tog för lång tid att behandla. Bäst att mejla dem efter att man skickat iväg varorna för att påskynda återbetalningen.”

“Snabb leveranstid, bra kvalitet”

“De annullerade min prioriterade order”

“Flera problem med leveransen”

“Absolut vansinne”

“Förvänta dig inte att få produkterna du beställer”

“Långsam återbetalningsprocess”

“Svårt att kontakta företaget”

“INGA VAROR ELLER ÅTERBETALNING! EN STJÄRNA ÄR FÖR MYCKET!”

“Jag har fortfarande inte fått någon återbetalning.”

“Jag håller på att gå igenom småmålsdomstolen för att få en återbetalning.”

“Jag kommer att fortsätta att ge recensioner av detta företag tills min återbetalning kommer igenom.”

“Dålig kundservice och långsam orderhantering”

“Svårt att avbryta order och lång väntetid”

“Besviken över servicen och kundtjänsten”

“Det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.”

“Jag kontaktade deras support och fick några tråkiga ursäkter att varan inte fanns i lager.”

“Borden känns som en röra”

“Återbetalning fördröjd”

“Absolut skräpbolag”

“Företaget tar betalt för ordrar de vägrar att uppfylla”

“Ingen återbetalning trots flera påminnelser.”

“Total brist på respekt för kunderna!!!”

“Har spenderat mycket pengar hos dem under åren... aldrig mer!”

“Ignorera kunder”

“Ingen klarhet i orderbekräftelse”

“Ingen återbetalning efter begäran om klarhet”

“Saknar svar på e-post”

“utebliven leverans”

“kundtjänstbrist”

“Långsam kundtjänst, ingen återkoppling på order, lång väntetid för återbetalning.”

“Dålig kundtjänst”

“Ingen uppdatering eller återbetalning”

“Dålig kundservice”

“Ingen återbetalning eller uppföljning”

“Svårt att få kontakt via telefon”

“Ingen kundtjänst alls!”

“Försenad återbetalning utan förklaring.”

“Pengar drogs från mitt konto utan orsak”

“Order avbröts efter att pengar dragits”

“Dålig kommunikation kring orderavbrott”

“svårt returneringsprocess”

“bristande kommunikation”

“dålig kundservice”

“Ingen ursäkt eller förklaring”

“Totalt bedrägeri”

“Beställning avbruten efter vänta i 2 dagar”

“Mycket lång väntetid för återbetalning utan svar på e-post”

“Kvalitetsprodukter, dålig service”

“Leveranstid 27 dagar, otillräcklig kommunikation kundtjänst”

“Non-responsiv kundtjänst PayPal-mail, krävde återbetalning”

“Systemfel leder förseningar, brist kommunikation”

“Lång väntetid brist kommunikation”

“Förbättra kundtjänsten beställningssystemet, begär inte recensioner skickas”

“Ingen återbetalning ännu. Nästan 1 månad sedan beställningen misslyckades.”

“När jag kontaktade dem på telefon (de svarar inte på mail), sa de att beställningen hade returnerats till dem. Jag sa att ingen notis hade lagts i min brevlåda eller via mail. De kunde inte säga varför”

“Det är mer än 1 månad och pengarna har inte skickats till mitt konto ännu, så jag vet inte om det är ett riktigt företag än eller en phishing-bedrägeri”

“Ingen kundservice”

👍 18   👎 156

Under Armour har en del fördelar när det kommer till kundservice, såsom snabb återbetalning och att de tar problem på allvar genom att omedelbart vidarebefordra dem till rätt avdelning. Tyvärr verkar det finnas brister i kommunikationen från Under Armour, vilket resulterar i att vissa kunder upplever långa väntetider för återbetalningar och svårigheter att få svar på sina frågor eller problem. Det verkar även finnas en brist i alternativa returneringsmetoder och svar på e-postmeddelanden, vilket bidrar till en del negativa kundupplevelser. Sammantaget verkar Under Armours kundservice vara ineffektiv och ojämn, vilket har resulterat i missnöjda kunder och potentiellt förlorade kunder i framtiden. (62%)

Kommunikation

“Snabb och effektiv transaktion och leverans”

“Under Armour säger konstant att de är för upptagna för att fixa problemet”

“svårt att få kontakt med företaget”

“ingen återkoppling från företaget”

“Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?”

“Inget orderbekräftelse via e-post”

“Felaktig information om betalningsmetoder”

“Bra kläder, galen skor”

“Behöver överväga andra skodesigns, sluta ändra hela kollektionen varje gång”

“Svårt att få tag i huvudkontoret”

“Hurtig levering uden problemer”

“Har inte mottagit beställningen trots orderbekräftelse”

“Företaget tar inte betalt för beställningen”

“inget svar efter tre veckor”

“Svårt att kontakta företaget”

“Beställde ett par gympaskor i black Friday-försäljningen, allt gick bra fick e-postmeddelanden och leveransavisering, för att göra en lång historia kort 7 dagar senare ingen leverans i sikte fick kontakt med 2 kundtjänstrepresentanter bara för båda att ha olika historier om varför jag inte fick min beställning men den som fick mig att inse hur dåligt företaget är är när han sa att det var slut på lagret, men på deras webbplats finns objektet där men nu till fullt pris och inte försäljningspriset. Väntar fortfarande på min återbetalning. Jag kommer aldrig använda under armour igen”

“Kommunikationsproblem”

“Ingen information om leveransstatus”

“Dålig kommunikation”

“Ingen återkoppling på kundförfrågningar”

“Kundtjänst är som en clownskola. Antingen blir man ignorerad eller blir man skyllt/ljuger”

“Problem i webbutiken, som att lösa rabattkoder och betala. Kundtjänst via chatt är hjälpsam men löser endast delvis problemen. E-postsupport svarar inte på flera dagar för att lösa problem. Ingen reaktion på negativ feedback på webbplatsen.”

“Får vad man betalar för”

“Saknat kundservice”

“Negativa recensioner av andra kunder”

“Usel kundservice”

“Tardan år att skicka paket och uppfyller inte SLAer”

“Svarar med skämt och hån mot kunden”

“Hån i kundtjänstsvar”

“Felinformation på hemsidan”

“Dålig kommunikation och kundservice”

“Ingen återkoppling efter återbetalning”

“Avbokad order utan meddelande”

“Min erfarenhet var verkligen positiv”

“Bra kommunikation och snabba svar”

“Dålig service, fortfarande väntar på återbetalning”

“Långsam frakt”

“Inte uppdaterad information”

“Felaktig debitering av betalning”

“Tänkte bara lägga till en ytterligare recension till den som lades till tidigare den här månaden.”

“Bristfällig information och ej möjligt att avbryta beställningen”

“Under Armour gör bra produkter som ser fantastiska ut, men det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.”

“Det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.”

“Jag beställde en artikel och efter fem dagar fick jag ett mail att min order avbröts eftersom jag returnerade varan (som jag aldrig fick)”

“Jag kontaktade deras support och fick några tråkiga ursäkter att varan inte fanns i lager.”

“Orsaken till detta beror på att de produkter eller produkten som du beställde inte längre är tillgänglig i vårt lager och därför kommer du att få återbetalning.”

“kanske är det en idé att informera kunderna under beställningsfasen att en vara inte är tillgänglig”

“Hur vet jag när varan är i lager igen?”

“Ignorerar kunder, ingen ursäkt, ingen kommunikation”

“Ingen respons på kontaktförsök, inget svar på formell klagomål”

“Ordern avbröts utan förvarning”

“Svarar inte på e-post”

“Företaget tar betalt för ordrar de vägrar att uppfylla”

“Felaktig prissättning och ingen återbetalning.”

“Ingen återbetalning trots flera påminnelser.”

“kommunikation”

“återbetalningsproblem”

“kundtjänstbrist”

“Svårt att få kontakt via telefon”

“Ingen kundtjänst alls!”

“Opålitlig.”

“Inget e-postmeddelande skickat för att meddela om varor i lager.”

“Pengar drogs från mitt konto utan orsak”

“Order avbröts efter att pengar dragits”

“Dålig kommunikation kring orderavbrott”

“Värdesätter inte sina europeiska kunder”

“bristande kommunikation”

“Dålig kommunikation”

“Totalt bedrägeri”

“Fortsätter att skicka reklammail trots avslutat prenumeration”

“Orderavbokning på grund av 'it-problem'”

“Varor som listades som i lager kom aldrig fram. Var tvungen att ringa för att få mer information efter att varorna skulle ha levererats, för att höra att beställningen hade blivit inställd.”

“Mycket lång väntetid för återbetalning utan svar på e-post”

“Kvalitetsprodukter, dålig service”

“Leveranstid 27 dagar, otillräcklig kommunikation kundtjänst”

“Felaktig information leveranstid enligt FAQ, brist kommunikation UA”

“Non-responsiv kundtjänst PayPal-mail, krävde återbetalning”

“Systemfel leder förseningar, brist kommunikation”

“Lång väntetid brist kommunikation”

“Beställde 4 för ca 200 €. Ingen bekräftelse eller mail eller något.”

“När jag kontaktade dem på telefon (de svarar inte på mail), sa de att beställningen hade returnerats till dem. Jag sa att ingen notis hade lagts i min brevlåda eller via mail. De kunde inte säga varför”

👍 8   👎 82

Under Armour har en bristfällig kommunikation med långa svarstider, otillräcklig information om orderstatus och problem med att nå kundtjänsten via telefon. Dessutom finns det klagomål på oprofessionell attityd från kundtjänst och bristfällig respons på e-postmeddelanden. Trots detta, så har vissa kunder uppskattat de innovativa tygerna och kvaliteten på produkterna. Sammantaget verkar kommunikationen vara ett stort bekymmer för många kunder (90%).

Webbplats

“Hjemmesiden var brugervenlig”

“Långsam leverans”

“Problem med lagersaldo”

“Problem i webbutiken, som att lösa rabattkoder och betala. Kundtjänst via chatt är hjälpsam men löser endast delvis problemen. E-postsupport svarar inte på flera dagar för att lösa problem. Ingen reaktion på negativ feedback på webbplatsen.”

“Problem med att få hela ordern”

“Felinformation på hemsidan”

“Inget ånger eller ønskade för sent lästa recensioner”

“Flera problem med leveransen”

“Absolut vansinne”

“INGA VAROR ELLER ÅTERBETALNING! EN STJÄRNA ÄR FÖR MYCKET!”

“Under Armour gör bra produkter som ser fantastiska ut, men det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.”

“Hur vet jag när varan är i lager igen?”

“Ignorerar kunder, ingen ursäkt, ingen kommunikation”

“Borden känns som en röra”

“Ingen kundtjänst alls!”

“Pengar drogs från mitt konto utan orsak”

“Order avbröts efter att pengar dragits”

“Dålig kommunikation kring orderavbrott”

“Värdesätter inte sina europeiska kunder”

“Bra produkter, dålig webbutik”

“Produkterna i sig är bra, bara köp dem från en annan webbutik”

“Använd PayPal försenade icke-skickade varor, köp UA-utrustning andra återförsäljare”

“Förbättra kundtjänsten beställningssystemet, begär inte recensioner skickas”

👍 2   👎 11

Under Armours hemsida erbjuder högkvalitativa produkter och en bra kundupplevelse, men kan vara bristfällig när det gäller att hantera klagomål och svarstider, samt svårt att hitta återförsäljare för returer. Det förekommer även möjliga falska recensioner och problem med att få utlovade kuponger för förstagångsköpare. Samtidigt kan betygen och recensionerna på olika sidor vara felaktiga, vilket kan påverka konsumenternas uppfattning om varumärket. (30%)

Returpolicy

“svårt att få ersättning för defekta produkter”

“Ingen garanti för leverans innan jul”

“Lång väntetid för återbetalning”

“Ingen ersättning”

“Enkla returer med gratis upphämtning”

“Håller inte upp som de borde och är inte billiga”

“Lätt att returnera varor”

“Problem med att få pengarna tillbaka”

“Hindrar inte avbokning av osända artiklar”

“Dålig service, fortfarande väntar på återbetalning”

“Felaktig artikel inte skickad och felaktig återbetalning”

“Ingen utökad returpolicy för julklappar”

“Kläderna är fina men återbetalningen tog för lång tid att behandla. Bäst att mejla dem efter att man skickat iväg varorna för att påskynda återbetalningen.”

“Jag har fortfarande inte fått någon återbetalning.”

“Jag håller på att gå igenom småmålsdomstolen för att få en återbetalning.”

“Jag beställde en artikel och efter fem dagar fick jag ett mail att min order avbröts eftersom jag returnerade varan (som jag aldrig fick)”

“Orsaken till detta beror på att de produkter eller produkten som du beställde inte längre är tillgänglig i vårt lager och därför kommer du att få återbetalning.”

“Felaktig återbetalning utan begäran, interna problem med beställningen”

“Återbetalning fördröjd”

“återbetalningsproblem”

“Långsam kundtjänst, ingen återkoppling på order, lång väntetid för återbetalning.”

“Ingen kundtjänst alls!”

“Pengar drogs från mitt konto utan orsak”

“Order avbröts efter att pengar dragits”

“Dålig kommunikation kring orderavbrott”

“svårt returneringsprocess”

“långsamt återbetalningsprocess”

“Snabb återbetalning”

“Mycket lång väntetid för återbetalning utan svar på e-post”

“Ingen återbetalning ännu. Nästan 1 månad sedan beställningen misslyckades.”

“När jag kontaktade dem på telefon (de svarar inte på mail), sa de att beställningen hade returnerats till dem. Jag sa att ingen notis hade lagts i min brevlåda eller via mail. De kunde inte säga varför”

“Felaktig återbetalning”

“Felaktig registrering av produkter”

“Över 100 euro behållna trots returnering”

👍 10   👎 60

Under Armours returpolicy har blandade recensioner. Fördelarna inkluderar en snabb återbetalning (20%), ett effektivt och problemfritt returprocess (15%), samt möjlighet att få en snabb återbetalning för returnerade objekt (10%). Nackdelarna inkluderar en lång väntetid för återbetalningar (10%), krav på att behålla pengarna trots returnering av varor (5%), och begränsade kuriralternativ för returer (5%). Det verkar även finnas klagomål om att returnerande kunder tvingas lämna sin e-postadress för att få genomföra en retur (5%). Sammantaget kan Under Armours returpolicy vara otydlig och svår att navigera, med brist på alternativa returmetoder och en långsam återbetalningsprocess.


Om Under Armour

Under Armour är ett amerikanskt företag som specialiserar sig på design och tillverkning av sportkläder, skor och tillbehör. Företaget grundades 1996 av Kevin Plank, en före detta fotbollsspelare vid University of Maryland, med en vision om att skapa högpresterande sportkläder. Under Armour är känt för att ha introducerat fuktavvisande syntetiska material i sportklädesbranschen, vilket hjälper atleter att hålla sig torra och lätta under träning och tävlingar. Sedan dess har företaget expanderat globalt och etablerat sig som en betydande aktör på marknaden för sportutrustning.


Kontaktinformation

🌐 www.underarmour.eu



Kategorier

Nätbutiker | Sport & Friluftsliv