Under Armour

76 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Under Armour kommer från 76 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Under Armour:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (75)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Under Armours hemsida erbjuder högkvalitativa produkter och en bra kundupplevelse, men kan vara bristfällig när det gäller att hantera klagomål och svarstider, samt svårt att hitta återförsäljare för returer. Det förekommer även möjliga falska recensioner och problem med att få utlovade kuponger för förstagångsköpare. Samtidigt kan betygen och recensionerna på olika sidor vara felaktiga, vilket kan påverka konsumenternas uppfattning om varumärket. (30%)

“Hjemmesiden var brugervenlig”

“Långsam leverans”

“Problem med lagersaldo”

“Problem i webbutiken, som att lösa rabattkoder och betala. Kundtjänst via chatt är hjälpsam men löser endast delvis problemen. E-postsupport svarar inte på flera dagar för att lösa problem. Ingen reaktion på negativ feedback på webbplatsen.”

“Problem med att få hela ordern”

“Felinformation på hemsidan”

“Inget ånger eller ønskade för sent lästa recensioner”

“Flera problem med leveransen”

“Absolut vansinne”

“INGA VAROR ELLER ÅTERBETALNING! EN STJÄRNA ÄR FÖR MYCKET!”

👍 2   👎 11

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Kristian Hultquist Johansen - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hjemmesiden var brugervenlig
  • Hurtig levering uden problemer

Kai - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation
  • Ingen återkoppling på kundförfrågningar
  • Beställningen avbröts utan förvarning
  • Problem med lagersaldo
  • Okunnig kundtjänst

Stefan - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Problem i webbutiken, som att lösa rabattkoder och betala. Kundtjänst via chatt är hjälpsam men löser endast delvis problemen. E-postsupport svarar inte på flera dagar för att lösa problem. Ingen reaktion på negativ feedback på webbplatsen.

Adrian J. - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med att få hela ordern
  • Problem med att få pengarna tillbaka
  • Bedrägeri mot kunder
  • Negativa recensioner av andra kunder

Aidan O Reilly - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Felinformation på hemsidan
  • Dålig kundtjänst
  • Höga priser

Jamie Morton - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänsten är skämt
  • Inget ånger eller ønskade för sent lästa recensioner
  • Felaktig artikel inte skickad och felaktig återbetalning
  • Förväntade sig att behöva betala för leverans på grund av deras misstag
  • Ingen ursäkt eller försök till hjälp från kundtjänst
  • Dyra produkter men bra kvalitet
  • Kommer inte att handla här igen på grund av kundtjänstens attityd

Pam Lane - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Flera problem med leveransen

Niklas Schranz - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Absolut vansinne

MISS D LEWIS - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • INGA VAROR ELLER ÅTERBETALNING! EN STJÄRNA ÄR FÖR MYCKET!
  • Tänkte bara lägga till en ytterligare recension till den som lades till tidigare den här månaden.
  • Jag la en order den 1 december, den har fortfarande inte skickats.
  • Jag har fortfarande inte fått någon återbetalning.
  • Jag håller på att gå igenom småmålsdomstolen för att få en återbetalning.
  • Jag kommer att fortsätta att ge recensioner av detta företag tills min återbetalning kommer igenom.

Steef - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Under Armour gör bra produkter som ser fantastiska ut, men det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Jag beställde en artikel och efter fem dagar fick jag ett mail att min order avbröts eftersom jag returnerade varan (som jag aldrig fick)
  • Jag kontaktade deras support och fick några tråkiga ursäkter att varan inte fanns i lager.
  • Orsaken till detta beror på att de produkter eller produkten som du beställde inte längre är tillgänglig i vårt lager och därför kommer du att få återbetalning.
  • kanske är det en idé att informera kunderna under beställningsfasen att en vara inte är tillgänglig
  • Hur vet jag när varan är i lager igen?

John Snow - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ignorerar kunder, ingen ursäkt, ingen kommunikation
  • Felaktig återbetalning utan begäran, interna problem med beställningen
  • Ingen respons på kontaktförsök, inget svar på formell klagomål

Douglas Coull - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Borden känns som en röra
  • Ordern avbröts utan förvarning
  • Återbetalning fördröjd
  • Svarar inte på e-post

Mathilde Øregaard - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundtjänst alls!

Mathilde Langballe Brink - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Pengar drogs från mitt konto utan orsak
  • Order avbröts efter att pengar dragits
  • Dålig kommunikation kring orderavbrott
  • Värdesätter inte sina europeiska kunder

LH - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produkter, dålig webbutik
  • Varor som listades som i lager kom aldrig fram. Var tvungen att ringa för att få mer information efter att varorna skulle ha levererats, för att höra att beställningen hade blivit inställd.
  • Produkterna i sig är bra, bara köp dem från en annan webbutik

Linas - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kvalitetsprodukter, dålig service
  • Leveranstid 27 dagar, otillräcklig kommunikation kundtjänst
  • Felaktig information leveranstid enligt FAQ, brist kommunikation UA
  • Non-responsiv kundtjänst PayPal-mail, krävde återbetalning
  • Systemfel leder förseningar, brist kommunikation
  • Lång väntetid brist kommunikation
  • Använd PayPal försenade icke-skickade varor, köp UA-utrustning andra återförsäljare
  • Förbättra kundtjänsten beställningssystemet, begär inte recensioner skickas