Under Armour

76 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Under Armour kommer från 76 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Under Armour:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (75)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Under Armour har en bristfällig kommunikation med långa svarstider, otillräcklig information om orderstatus och problem med att nå kundtjänsten via telefon. Dessutom finns det klagomål på oprofessionell attityd från kundtjänst och bristfällig respons på e-postmeddelanden. Trots detta, så har vissa kunder uppskattat de innovativa tygerna och kvaliteten på produkterna. Sammantaget verkar kommunikationen vara ett stort bekymmer för många kunder (90%).

“Snabb och effektiv transaktion och leverans”

“Under Armour säger konstant att de är för upptagna för att fixa problemet”

“svårt att få kontakt med företaget”

“ingen återkoppling från företaget”

“Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?”

“Inget orderbekräftelse via e-post”

“Felaktig information om betalningsmetoder”

“Bra kläder, galen skor”

“Behöver överväga andra skodesigns, sluta ändra hela kollektionen varje gång”

“Svårt att få tag i huvudkontoret”

👍 8   👎 82

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Patrick - 21 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb och effektiv transaktion och leverans

Morten - 20 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen kundtjänst!
  • Om du inte får dina saker är du i trubbel
  • Jag fick inte min beställning
  • Under Armour säger konstant att de är för upptagna för att fixa problemet
  • Jag har väntat i många veckor
  • Kontaktade kundtjänsten 5 gånger men ingen support eller vilja att hitta en lösning

J Knight - 23 december 2023Trustpilot 🔗

  • dålig kvalitet
  • kundservice ignorerar problem
  • ingen respons trots flera kontakter
  • svårt att få kontakt med företaget
  • ingen återkoppling från företaget
  • svårt att få ersättning för defekta produkter

Miles E. Piles - 18 december 2023Trustpilot 🔗

  • Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?
  • Inget orderbekräftelse via e-post
  • Felaktig information om betalningsmetoder
  • Ingen garanti för leverans innan jul

Barry Doorn - 6 september 2023Trustpilot 🔗

  • Bra kläder, galen skor
  • Behöver överväga andra skodesigns, sluta ändra hela kollektionen varje gång
  • Mina bästa UA skor är inte tillgängliga längre
  • Kläder är bra!

Ivor - 8 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Kundtjänsten kunde inte hjälpa till med avbokning av leverans
  • Svårt att få tag i huvudkontoret
  • Snabb och effektiv leverans tidigare

Kristian Hultquist Johansen - 17 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Hjemmesiden var brugervenlig
  • Hurtig levering uden problemer

alexander serup hald - 15 december 2022Trustpilot 🔗

  • Har inte mottagit beställningen trots orderbekräftelse
  • Företaget tar inte betalt för beställningen
  • Kundservice saknas

Dominik Szymczak - 10 december 2022Trustpilot 🔗

  • dålig kundservice
  • lång leveranstid
  • ingen respons från kundtjänst
  • inget svar efter tre veckor
  • inga skor ännu
  • har pengar försvunnit?

Unnarben - 8 december 2022Trustpilot 🔗

  • Ingen kundservice
  • Inga leveranser
  • Lång väntetid för återbetalning
  • Svårt att kontakta företaget

tanny bash - 1 december 2022Trustpilot 🔗

  • Mycket dålig kundservice, bara lögner
  • Beställde ett par gympaskor i black Friday-försäljningen, allt gick bra fick e-postmeddelanden och leveransavisering, för att göra en lång historia kort 7 dagar senare ingen leverans i sikte fick kontakt med 2 kundtjänstrepresentanter bara för båda att ha olika historier om varför jag inte fick min beställning men den som fick mig att inse hur dåligt företaget är är när han sa att det var slut på lagret, men på deras webbplats finns objektet där men nu till fullt pris och inte försäljningspriset. Väntar fortfarande på min återbetalning. Jag kommer aldrig använda under armour igen

Nedeljko Skender - 9 november 2022Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Kommunikationsproblem
  • Ingen information om leveransstatus
  • Priskvalitet

Kai - 20 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation
  • Ingen återkoppling på kundförfrågningar
  • Beställningen avbröts utan förvarning
  • Problem med lagersaldo
  • Okunnig kundtjänst

Lion - 8 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Kundtjänst är som en clownskola. Antingen blir man ignorerad eller blir man skyllt/ljuger

Stefan - 13 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Problem i webbutiken, som att lösa rabattkoder och betala. Kundtjänst via chatt är hjälpsam men löser endast delvis problemen. E-postsupport svarar inte på flera dagar för att lösa problem. Ingen reaktion på negativ feedback på webbplatsen.

MrsDoodah - 13 maj 2022Trustpilot 🔗

  • Utmärkt kvalitet
  • Får vad man betalar för
  • Gör att jag ser smalare ut
  • Jämförbar med Sweaty Betty

ANNE MARIE KELLY - 5 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Lätt att returnera varor
  • Saknat kundservice

Adrian J. - 4 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Problem med att få hela ordern
  • Problem med att få pengarna tillbaka
  • Bedrägeri mot kunder
  • Negativa recensioner av andra kunder

David Ramos - 23 september 2021Trustpilot 🔗

  • Usel kundservice
  • Tardan år att skicka paket och uppfyller inte SLAer
  • Svarar med skämt och hån mot kunden
  • Hån i kundtjänstsvar
  • Hindrar inte avbokning av osända artiklar

Aidan O Reilly - 1 september 2021Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Felinformation på hemsidan
  • Dålig kundtjänst
  • Höga priser

Adrian - 29 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation och kundservice
  • Problem med leveransen
  • Ingen återkoppling efter återbetalning
  • Avbokad order utan meddelande

DF - 10 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Min erfarenhet var verkligen positiv
  • Snabb leverans och rätt storlek
  • Bra kommunikation och snabba svar
  • Jag är nöjd och rekommenderar dem

Charlotte Moran - 4 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Dålig service, fortfarande väntar på återbetalning

Claire TV - 11 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Långsam frakt
  • Inte uppdaterad information

Anders Majland - 17 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Förvänta dig inte att få produkterna du beställer
  • Felaktig debitering av betalning
  • Delvis återbetalning för ej tillgängliga varor
  • Långsam återbetalningsprocess

MISS D LEWIS - 28 december 2019Trustpilot 🔗

  • INGA VAROR ELLER ÅTERBETALNING! EN STJÄRNA ÄR FÖR MYCKET!
  • Tänkte bara lägga till en ytterligare recension till den som lades till tidigare den här månaden.
  • Jag la en order den 1 december, den har fortfarande inte skickats.
  • Jag har fortfarande inte fått någon återbetalning.
  • Jag håller på att gå igenom småmålsdomstolen för att få en återbetalning.
  • Jag kommer att fortsätta att ge recensioner av detta företag tills min återbetalning kommer igenom.

Dannii Walker - 12 december 2019Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och långsam orderhantering
  • Svårt att avbryta order och lång väntetid
  • Bristfällig information och ej möjligt att avbryta beställningen
  • Besviken över servicen och kundtjänsten

Steef - 16 november 2019Trustpilot 🔗

  • Under Armour gör bra produkter som ser fantastiska ut, men det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Jag beställde en artikel och efter fem dagar fick jag ett mail att min order avbröts eftersom jag returnerade varan (som jag aldrig fick)
  • Jag kontaktade deras support och fick några tråkiga ursäkter att varan inte fanns i lager.
  • Orsaken till detta beror på att de produkter eller produkten som du beställde inte längre är tillgänglig i vårt lager och därför kommer du att få återbetalning.
  • kanske är det en idé att informera kunderna under beställningsfasen att en vara inte är tillgänglig
  • Hur vet jag när varan är i lager igen?

John Snow - 1 juli 2019Trustpilot 🔗

  • Ignorerar kunder, ingen ursäkt, ingen kommunikation
  • Felaktig återbetalning utan begäran, interna problem med beställningen
  • Ingen respons på kontaktförsök, inget svar på formell klagomål

Douglas Coull - 9 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Borden känns som en röra
  • Ordern avbröts utan förvarning
  • Återbetalning fördröjd
  • Svarar inte på e-post

john crossan - 3 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Absolut skräpbolag
  • Företaget tar betalt för ordrar de vägrar att uppfylla

Ian - 1 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Felaktig prissättning och ingen återbetalning.
  • Ingen återbetalning trots flera påminnelser.
  • Total brist på respekt för kunderna!!!
  • Har spenderat mycket pengar hos dem under åren... aldrig mer!

bushra Loud - 31 maj 2019Trustpilot 🔗

  • kommunikation
  • utebliven leverans
  • återbetalningsproblem
  • kundtjänstbrist

Kenneth Olsen - 26 februari 2018Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Försenad leverans och fel i beställning
  • Ingen återbetalning eller uppföljning
  • Svårt att få kontakt via telefon

Mathilde Øregaard - 26 januari 2018Trustpilot 🔗

  • Ingen kundtjänst alls!

Jai - 15 november 2017Trustpilot 🔗

  • Opålitlig.
  • Inget e-postmeddelande skickat för att meddela om varor i lager.
  • Försenad återbetalning utan förklaring.
  • Kan inte beställa från webbplatsen i USA där varorna finns i lager.
  • Felaktigt återbetalda pengar efter orderbekräftelse.

Mathilde Langballe Brink - 15 november 2017Trustpilot 🔗

  • Pengar drogs från mitt konto utan orsak
  • Order avbröts efter att pengar dragits
  • Dålig kommunikation kring orderavbrott
  • Värdesätter inte sina europeiska kunder

Steve - 7 november 2017Trustpilot 🔗

  • snabb leverans
  • svårt returneringsprocess
  • långsamt återbetalningsprocess
  • felaktig återbetalning
  • bristande kommunikation
  • dålig kundservice

Karl - 10 oktober 2017Trustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation
  • Ingen ursäkt eller förklaring

Harry Frayn - 29 september 2017Trustpilot 🔗

  • Totalt bedrägeri

Nhel J. Merck - 17 augusti 2017Trustpilot 🔗

  • Äktenskod inte beaktas
  • Beställning avbruten efter vänta i 2 dagar
  • Fortsätter att skicka reklammail trots avslutat prenumeration

Mikael Andersen Arenbrandt - 15 augusti 2017Trustpilot 🔗

  • Orderavbokning på grund av 'it-problem'
  • Rabattkod gäller inte för varor på rea
  • Snabb återbetalning

LH - 14 augusti 2017Trustpilot 🔗

  • Bra produkter, dålig webbutik
  • Varor som listades som i lager kom aldrig fram. Var tvungen att ringa för att få mer information efter att varorna skulle ha levererats, för att höra att beställningen hade blivit inställd.
  • Produkterna i sig är bra, bara köp dem från en annan webbutik

Phill - 13 augusti 2017Trustpilot 🔗

  • Mycket lång väntetid för återbetalning utan svar på e-post

Linas - 4 juni 2017Trustpilot 🔗

  • Kvalitetsprodukter, dålig service
  • Leveranstid 27 dagar, otillräcklig kommunikation kundtjänst
  • Felaktig information leveranstid enligt FAQ, brist kommunikation UA
  • Non-responsiv kundtjänst PayPal-mail, krävde återbetalning
  • Systemfel leder förseningar, brist kommunikation
  • Lång väntetid brist kommunikation
  • Använd PayPal försenade icke-skickade varor, köp UA-utrustning andra återförsäljare
  • Förbättra kundtjänsten beställningssystemet, begär inte recensioner skickas

Max - 30 april 2017Trustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning ännu. Nästan 1 månad sedan beställningen misslyckades.
  • Beställde 4 för ca 200 €. Ingen bekräftelse eller mail eller något.
  • När jag kontaktade dem på telefon (de svarar inte på mail), sa de att beställningen hade returnerats till dem. Jag sa att ingen notis hade lagts i min brevlåda eller via mail. De kunde inte säga varför
  • Det är mer än 1 månad och pengarna har inte skickats till mitt konto ännu, så jag vet inte om det är ett riktigt företag än eller en phishing-bedrägeri