Under Armour

76 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Under Armour kommer från 76 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Under Armour:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (75)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Under Armour har en bristfällig kommunikation med långa svarstider, otillräcklig information om orderstatus och problem med att nå kundtjänsten via telefon. Dessutom finns det klagomål på oprofessionell attityd från kundtjänst och bristfällig respons på e-postmeddelanden. Trots detta, så har vissa kunder uppskattat de innovativa tygerna och kvaliteten på produkterna. Sammantaget verkar kommunikationen vara ett stort bekymmer för många kunder (90%).

“Snabb och effektiv transaktion och leverans”

“Under Armour säger konstant att de är för upptagna för att fixa problemet”

“svårt att få kontakt med företaget”

“ingen återkoppling från företaget”

“Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?”

“Inget orderbekräftelse via e-post”

“Felaktig information om betalningsmetoder”

“Bra kläder, galen skor”

“Behöver överväga andra skodesigns, sluta ändra hela kollektionen varje gång”

“Svårt att få tag i huvudkontoret”

👍 8   👎 82

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Patrick - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb och effektiv transaktion och leverans

Morten - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundtjänst!
  • Om du inte får dina saker är du i trubbel
  • Jag fick inte min beställning
  • Under Armour säger konstant att de är för upptagna för att fixa problemet
  • Jag har väntat i många veckor
  • Kontaktade kundtjänsten 5 gånger men ingen support eller vilja att hitta en lösning

J Knight - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • dålig kvalitet
  • kundservice ignorerar problem
  • ingen respons trots flera kontakter
  • svårt att få kontakt med företaget
  • ingen återkoppling från företaget
  • svårt att få ersättning för defekta produkter

Miles E. Piles - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?
  • Inget orderbekräftelse via e-post
  • Felaktig information om betalningsmetoder
  • Ingen garanti för leverans innan jul

Barry Doorn - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kläder, galen skor
  • Behöver överväga andra skodesigns, sluta ändra hela kollektionen varje gång
  • Mina bästa UA skor är inte tillgängliga längre
  • Kläder är bra!

Ivor - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänsten kunde inte hjälpa till med avbokning av leverans
  • Svårt att få tag i huvudkontoret
  • Snabb och effektiv leverans tidigare

Kristian Hultquist Johansen - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hjemmesiden var brugervenlig
  • Hurtig levering uden problemer

alexander serup hald - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Har inte mottagit beställningen trots orderbekräftelse
  • Företaget tar inte betalt för beställningen
  • Kundservice saknas

Dominik Szymczak - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • dålig kundservice
  • lång leveranstid
  • ingen respons från kundtjänst
  • inget svar efter tre veckor
  • inga skor ännu
  • har pengar försvunnit?

Unnarben - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundservice
  • Inga leveranser
  • Lång väntetid för återbetalning
  • Svårt att kontakta företaget

tanny bash - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket dålig kundservice, bara lögner
  • Beställde ett par gympaskor i black Friday-försäljningen, allt gick bra fick e-postmeddelanden och leveransavisering, för att göra en lång historia kort 7 dagar senare ingen leverans i sikte fick kontakt med 2 kundtjänstrepresentanter bara för båda att ha olika historier om varför jag inte fick min beställning men den som fick mig att inse hur dåligt företaget är är när han sa att det var slut på lagret, men på deras webbplats finns objektet där men nu till fullt pris och inte försäljningspriset. Väntar fortfarande på min återbetalning. Jag kommer aldrig använda under armour igen

Nedeljko Skender - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Kommunikationsproblem
  • Ingen information om leveransstatus
  • Priskvalitet

Kai - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation
  • Ingen återkoppling på kundförfrågningar
  • Beställningen avbröts utan förvarning
  • Problem med lagersaldo
  • Okunnig kundtjänst

Lion - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänst är som en clownskola. Antingen blir man ignorerad eller blir man skyllt/ljuger

Stefan - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Problem i webbutiken, som att lösa rabattkoder och betala. Kundtjänst via chatt är hjälpsam men löser endast delvis problemen. E-postsupport svarar inte på flera dagar för att lösa problem. Ingen reaktion på negativ feedback på webbplatsen.

MrsDoodah - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Utmärkt kvalitet
  • Får vad man betalar för
  • Gör att jag ser smalare ut
  • Jämförbar med Sweaty Betty

ANNE MARIE KELLY - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lätt att returnera varor
  • Saknat kundservice

Adrian J. - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med att få hela ordern
  • Problem med att få pengarna tillbaka
  • Bedrägeri mot kunder
  • Negativa recensioner av andra kunder

David Ramos - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundservice
  • Tardan år att skicka paket och uppfyller inte SLAer
  • Svarar med skämt och hån mot kunden
  • Hån i kundtjänstsvar
  • Hindrar inte avbokning av osända artiklar

Aidan O Reilly - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Felinformation på hemsidan
  • Dålig kundtjänst
  • Höga priser

Adrian - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation och kundservice
  • Problem med leveransen
  • Ingen återkoppling efter återbetalning
  • Avbokad order utan meddelande

DF - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Min erfarenhet var verkligen positiv
  • Snabb leverans och rätt storlek
  • Bra kommunikation och snabba svar
  • Jag är nöjd och rekommenderar dem

Charlotte Moran - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig service, fortfarande väntar på återbetalning

Claire TV - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam frakt
  • Inte uppdaterad information

Anders Majland - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Förvänta dig inte att få produkterna du beställer
  • Felaktig debitering av betalning
  • Delvis återbetalning för ej tillgängliga varor
  • Långsam återbetalningsprocess

MISS D LEWIS - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • INGA VAROR ELLER ÅTERBETALNING! EN STJÄRNA ÄR FÖR MYCKET!
  • Tänkte bara lägga till en ytterligare recension till den som lades till tidigare den här månaden.
  • Jag la en order den 1 december, den har fortfarande inte skickats.
  • Jag har fortfarande inte fått någon återbetalning.
  • Jag håller på att gå igenom småmålsdomstolen för att få en återbetalning.
  • Jag kommer att fortsätta att ge recensioner av detta företag tills min återbetalning kommer igenom.

Dannii Walker - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och långsam orderhantering
  • Svårt att avbryta order och lång väntetid
  • Bristfällig information och ej möjligt att avbryta beställningen
  • Besviken över servicen och kundtjänsten

Steef - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Under Armour gör bra produkter som ser fantastiska ut, men det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Jag beställde en artikel och efter fem dagar fick jag ett mail att min order avbröts eftersom jag returnerade varan (som jag aldrig fick)
  • Jag kontaktade deras support och fick några tråkiga ursäkter att varan inte fanns i lager.
  • Orsaken till detta beror på att de produkter eller produkten som du beställde inte längre är tillgänglig i vårt lager och därför kommer du att få återbetalning.
  • kanske är det en idé att informera kunderna under beställningsfasen att en vara inte är tillgänglig
  • Hur vet jag när varan är i lager igen?

John Snow - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ignorerar kunder, ingen ursäkt, ingen kommunikation
  • Felaktig återbetalning utan begäran, interna problem med beställningen
  • Ingen respons på kontaktförsök, inget svar på formell klagomål

Douglas Coull - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Borden känns som en röra
  • Ordern avbröts utan förvarning
  • Återbetalning fördröjd
  • Svarar inte på e-post

john crossan - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Absolut skräpbolag
  • Företaget tar betalt för ordrar de vägrar att uppfylla

Ian - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Felaktig prissättning och ingen återbetalning.
  • Ingen återbetalning trots flera påminnelser.
  • Total brist på respekt för kunderna!!!
  • Har spenderat mycket pengar hos dem under åren... aldrig mer!

bushra Loud - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • kommunikation
  • utebliven leverans
  • återbetalningsproblem
  • kundtjänstbrist

Kenneth Olsen - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Försenad leverans och fel i beställning
  • Ingen återbetalning eller uppföljning
  • Svårt att få kontakt via telefon

Mathilde Øregaard - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundtjänst alls!

Jai - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Opålitlig.
  • Inget e-postmeddelande skickat för att meddela om varor i lager.
  • Försenad återbetalning utan förklaring.
  • Kan inte beställa från webbplatsen i USA där varorna finns i lager.
  • Felaktigt återbetalda pengar efter orderbekräftelse.

Mathilde Langballe Brink - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Pengar drogs från mitt konto utan orsak
  • Order avbröts efter att pengar dragits
  • Dålig kommunikation kring orderavbrott
  • Värdesätter inte sina europeiska kunder

Steve - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • snabb leverans
  • svårt returneringsprocess
  • långsamt återbetalningsprocess
  • felaktig återbetalning
  • bristande kommunikation
  • dålig kundservice

Karl - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation
  • Ingen ursäkt eller förklaring

Harry Frayn - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Totalt bedrägeri

Nhel J. Merck - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Äktenskod inte beaktas
  • Beställning avbruten efter vänta i 2 dagar
  • Fortsätter att skicka reklammail trots avslutat prenumeration

Mikael Andersen Arenbrandt - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Orderavbokning på grund av 'it-problem'
  • Rabattkod gäller inte för varor på rea
  • Snabb återbetalning

LH - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produkter, dålig webbutik
  • Varor som listades som i lager kom aldrig fram. Var tvungen att ringa för att få mer information efter att varorna skulle ha levererats, för att höra att beställningen hade blivit inställd.
  • Produkterna i sig är bra, bara köp dem från en annan webbutik

Phill - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket lång väntetid för återbetalning utan svar på e-post

Linas - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kvalitetsprodukter, dålig service
  • Leveranstid 27 dagar, otillräcklig kommunikation kundtjänst
  • Felaktig information leveranstid enligt FAQ, brist kommunikation UA
  • Non-responsiv kundtjänst PayPal-mail, krävde återbetalning
  • Systemfel leder förseningar, brist kommunikation
  • Lång väntetid brist kommunikation
  • Använd PayPal försenade icke-skickade varor, köp UA-utrustning andra återförsäljare
  • Förbättra kundtjänsten beställningssystemet, begär inte recensioner skickas

Max - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning ännu. Nästan 1 månad sedan beställningen misslyckades.
  • Beställde 4 för ca 200 €. Ingen bekräftelse eller mail eller något.
  • När jag kontaktade dem på telefon (de svarar inte på mail), sa de att beställningen hade returnerats till dem. Jag sa att ingen notis hade lagts i min brevlåda eller via mail. De kunde inte säga varför
  • Det är mer än 1 månad och pengarna har inte skickats till mitt konto ännu, så jag vet inte om det är ett riktigt företag än eller en phishing-bedrägeri