Under Armour

76 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Under Armour kommer från 76 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Under Armour:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (75)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Under Armours returpolicy har blandade recensioner. Fördelarna inkluderar en snabb återbetalning (20%), ett effektivt och problemfritt returprocess (15%), samt möjlighet att få en snabb återbetalning för returnerade objekt (10%). Nackdelarna inkluderar en lång väntetid för återbetalningar (10%), krav på att behålla pengarna trots returnering av varor (5%), och begränsade kuriralternativ för returer (5%). Det verkar även finnas klagomål om att returnerande kunder tvingas lämna sin e-postadress för att få genomföra en retur (5%). Sammantaget kan Under Armours returpolicy vara otydlig och svår att navigera, med brist på alternativa returmetoder och en långsam återbetalningsprocess.

“svårt att få ersättning för defekta produkter”

“Ingen garanti för leverans innan jul”

“Lång väntetid för återbetalning”

“Ingen ersättning”

“Enkla returer med gratis upphämtning”

“Håller inte upp som de borde och är inte billiga”

“Lätt att returnera varor”

“Problem med att få pengarna tillbaka”

“Hindrar inte avbokning av osända artiklar”

“Dålig service, fortfarande väntar på återbetalning”

👍 10   👎 60

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

J Knight - 23 december 2023Trustpilot 🔗

  • dålig kvalitet
  • kundservice ignorerar problem
  • ingen respons trots flera kontakter
  • svårt att få kontakt med företaget
  • ingen återkoppling från företaget
  • svårt att få ersättning för defekta produkter

Miles E. Piles - 18 december 2023Trustpilot 🔗

  • Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?
  • Inget orderbekräftelse via e-post
  • Felaktig information om betalningsmetoder
  • Ingen garanti för leverans innan jul

Unnarben - 8 december 2022Trustpilot 🔗

  • Ingen kundservice
  • Inga leveranser
  • Lång väntetid för återbetalning
  • Svårt att kontakta företaget

Frank Coxon - 2 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • Kundvård
  • Skor slitage
  • Ingen ersättning
  • Byta till annat märke

Denis Cullen - 11 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Mycket bra kundservice
  • Enkla returer med gratis upphämtning
  • Kvalitetsprodukter
  • Gratis frakt

BB - 7 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Slösade pengar på deras höga...
  • Håller inte upp som de borde och är inte billiga
  • Förlorade en kund

ANNE MARIE KELLY - 5 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Lätt att returnera varor
  • Saknat kundservice

Adrian J. - 4 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Problem med att få hela ordern
  • Problem med att få pengarna tillbaka
  • Bedrägeri mot kunder
  • Negativa recensioner av andra kunder

David Ramos - 23 september 2021Trustpilot 🔗

  • Usel kundservice
  • Tardan år att skicka paket och uppfyller inte SLAer
  • Svarar med skämt och hån mot kunden
  • Hån i kundtjänstsvar
  • Hindrar inte avbokning av osända artiklar

Charlotte Moran - 4 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Dålig service, fortfarande väntar på återbetalning

Jamie Morton - 23 november 2020Trustpilot 🔗

  • Kundtjänsten är skämt
  • Inget ånger eller ønskade för sent lästa recensioner
  • Felaktig artikel inte skickad och felaktig återbetalning
  • Förväntade sig att behöva betala för leverans på grund av deras misstag
  • Ingen ursäkt eller försök till hjälp från kundtjänst
  • Dyra produkter men bra kvalitet
  • Kommer inte att handla här igen på grund av kundtjänstens attityd

Customer - 18 november 2020Trustpilot 🔗

  • Ingen utökad returpolicy för julklappar

Jonny Wilkes - 11 november 2020Trustpilot 🔗

  • Kläderna är fina men återbetalningen tog för lång tid att behandla. Bäst att mejla dem efter att man skickat iväg varorna för att påskynda återbetalningen.

MISS D LEWIS - 28 december 2019Trustpilot 🔗

  • INGA VAROR ELLER ÅTERBETALNING! EN STJÄRNA ÄR FÖR MYCKET!
  • Tänkte bara lägga till en ytterligare recension till den som lades till tidigare den här månaden.
  • Jag la en order den 1 december, den har fortfarande inte skickats.
  • Jag har fortfarande inte fått någon återbetalning.
  • Jag håller på att gå igenom småmålsdomstolen för att få en återbetalning.
  • Jag kommer att fortsätta att ge recensioner av detta företag tills min återbetalning kommer igenom.

Steef - 16 november 2019Trustpilot 🔗

  • Under Armour gör bra produkter som ser fantastiska ut, men det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Jag beställde en artikel och efter fem dagar fick jag ett mail att min order avbröts eftersom jag returnerade varan (som jag aldrig fick)
  • Jag kontaktade deras support och fick några tråkiga ursäkter att varan inte fanns i lager.
  • Orsaken till detta beror på att de produkter eller produkten som du beställde inte längre är tillgänglig i vårt lager och därför kommer du att få återbetalning.
  • kanske är det en idé att informera kunderna under beställningsfasen att en vara inte är tillgänglig
  • Hur vet jag när varan är i lager igen?

John Snow - 1 juli 2019Trustpilot 🔗

  • Ignorerar kunder, ingen ursäkt, ingen kommunikation
  • Felaktig återbetalning utan begäran, interna problem med beställningen
  • Ingen respons på kontaktförsök, inget svar på formell klagomål

Douglas Coull - 9 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Borden känns som en röra
  • Ordern avbröts utan förvarning
  • Återbetalning fördröjd
  • Svarar inte på e-post

bushra Loud - 31 maj 2019Trustpilot 🔗

  • kommunikation
  • utebliven leverans
  • återbetalningsproblem
  • kundtjänstbrist

Mark townsend - 27 maj 2019Trustpilot 🔗

  • Långsam kundtjänst, ingen återkoppling på order, lång väntetid för återbetalning.

Mathilde Øregaard - 26 januari 2018Trustpilot 🔗

  • Ingen kundtjänst alls!

Mathilde Langballe Brink - 15 november 2017Trustpilot 🔗

  • Pengar drogs från mitt konto utan orsak
  • Order avbröts efter att pengar dragits
  • Dålig kommunikation kring orderavbrott
  • Värdesätter inte sina europeiska kunder

Steve - 7 november 2017Trustpilot 🔗

  • snabb leverans
  • svårt returneringsprocess
  • långsamt återbetalningsprocess
  • felaktig återbetalning
  • bristande kommunikation
  • dålig kundservice

Mikael Andersen Arenbrandt - 15 augusti 2017Trustpilot 🔗

  • Orderavbokning på grund av 'it-problem'
  • Rabattkod gäller inte för varor på rea
  • Snabb återbetalning

Phill - 13 augusti 2017Trustpilot 🔗

  • Mycket lång väntetid för återbetalning utan svar på e-post

Max - 30 april 2017Trustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning ännu. Nästan 1 månad sedan beställningen misslyckades.
  • Beställde 4 för ca 200 €. Ingen bekräftelse eller mail eller något.
  • När jag kontaktade dem på telefon (de svarar inte på mail), sa de att beställningen hade returnerats till dem. Jag sa att ingen notis hade lagts i min brevlåda eller via mail. De kunde inte säga varför
  • Det är mer än 1 månad och pengarna har inte skickats till mitt konto ännu, så jag vet inte om det är ett riktigt företag än eller en phishing-bedrägeri

Hamburg23 - 26 mars 2017Trustpilot 🔗

  • Ingen kundservice
  • Felaktig återbetalning
  • Felaktig registrering av produkter
  • Över 100 euro behållna trots returnering