Under Armour

76 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Under Armour kommer från 76 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Under Armour:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (75)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Leveransen från Under Armour har blandade recensioner. Många kunder klagar på långa leveranstider, förseningar, bristande uppdateringar och svårt att hitta returåterförsäljare. Vissa har även haft problem med blood på paketet. Å andra sidan är vissa nöjda med hållbarheten på kläderna och att de alltid presterar bra. Sammantaget verkar Under Armour ha problem med leveransprocessen och returhanteringen, men vissa kunder är nöjda med produkternas kvalitet och prestanda. (50%)

“Snabb och effektiv transaktion och leverans”

“Om du inte får dina saker är du i trubbel”

“Jag fick inte min beställning”

“Jag har väntat i många veckor”

“Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?”

“Ingen garanti för leverans innan jul”

“Endast en av fyra varor levererades.”

“Har fortfarande inte fått varorna eller pengarna tillbaka.”

“Två t-shirtar men fick en plånbok efter en månad?”

“Snabb leverans”

👍 8   👎 64

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Patrick - 21 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb och effektiv transaktion och leverans

Morten - 20 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen kundtjänst!
  • Om du inte får dina saker är du i trubbel
  • Jag fick inte min beställning
  • Under Armour säger konstant att de är för upptagna för att fixa problemet
  • Jag har väntat i många veckor
  • Kontaktade kundtjänsten 5 gånger men ingen support eller vilja att hitta en lösning

Miles E. Piles - 18 december 2023Trustpilot 🔗

  • Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?
  • Inget orderbekräftelse via e-post
  • Felaktig information om betalningsmetoder
  • Ingen garanti för leverans innan jul

Jan - 13 december 2023Trustpilot 🔗

  • Mycket dålig kundservice!!
  • Endast en av fyra varor levererades.
  • Har fortfarande inte fått varorna eller pengarna tillbaka.

Pia - 31 juli 2023

  • Blev av med över 700 kronor
  • Två t-shirtar men fick en plånbok efter en månad?

Patrick Parbst - 26 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Högkvalitativa produkter
  • Snabb leverans
  • Bra kundservice

Ivor - 8 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Kundtjänsten kunde inte hjälpa till med avbokning av leverans
  • Svårt att få tag i huvudkontoret
  • Snabb och effektiv leverans tidigare

Jonas Jensen - 19 april 2023Trustpilot 🔗

  • Stort urval och bra kvalitet
  • Snabb leverans
  • Bra erbjudanden
  • Bra valuta för pengarna

Kristian Hultquist Johansen - 17 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Hjemmesiden var brugervenlig
  • Hurtig levering uden problemer

Bojan - 3 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Inget svar från kundtjänst. Beställ inte från dem!

alexander serup hald - 15 december 2022Trustpilot 🔗

  • Har inte mottagit beställningen trots orderbekräftelse
  • Företaget tar inte betalt för beställningen
  • Kundservice saknas

Dominik Szymczak - 10 december 2022Trustpilot 🔗

  • dålig kundservice
  • lång leveranstid
  • ingen respons från kundtjänst
  • inget svar efter tre veckor
  • inga skor ännu
  • har pengar försvunnit?

Unnarben - 8 december 2022Trustpilot 🔗

  • Ingen kundservice
  • Inga leveranser
  • Lång väntetid för återbetalning
  • Svårt att kontakta företaget

Nedeljko Skender - 9 november 2022Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Kommunikationsproblem
  • Ingen information om leveransstatus
  • Priskvalitet

Sarah pearce-Puddy - 30 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Långsam leverans

Kai - 20 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation
  • Ingen återkoppling på kundförfrågningar
  • Beställningen avbröts utan förvarning
  • Problem med lagersaldo
  • Okunnig kundtjänst

Stefan - 13 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Problem i webbutiken, som att lösa rabattkoder och betala. Kundtjänst via chatt är hjälpsam men löser endast delvis problemen. E-postsupport svarar inte på flera dagar för att lösa problem. Ingen reaktion på negativ feedback på webbplatsen.

Denis Cullen - 11 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Mycket bra kundservice
  • Enkla returer med gratis upphämtning
  • Kvalitetsprodukter
  • Gratis frakt

BB - 7 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Slösade pengar på deras höga...
  • Håller inte upp som de borde och är inte billiga
  • Förlorade en kund

Tiago Lopes - 8 december 2021Trustpilot 🔗

  • not good quality cloths, expensive, bad customer support, delays in delivery
  • clowns at UPS, jokers at customer support, delays in delivery
  • forced to cancel orders, expensive products

David Ramos - 23 september 2021Trustpilot 🔗

  • Usel kundservice
  • Tardan år att skicka paket och uppfyller inte SLAer
  • Svarar med skämt och hån mot kunden
  • Hån i kundtjänstsvar
  • Hindrar inte avbokning av osända artiklar

Aidan O Reilly - 1 september 2021Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Felinformation på hemsidan
  • Dålig kundtjänst
  • Höga priser

Adrian - 29 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation och kundservice
  • Problem med leveransen
  • Ingen återkoppling efter återbetalning
  • Avbokad order utan meddelande

Sandra - 10 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • keine Antwort vom Kundensupport
  • Lieferant hålt sich nicht an Öffnungszeiten
  • falscher Name an Lieferanten übermittelt
  • Lieferantenunternehmen unkooperativ
  • Erste und letzte Bestellung

DF - 10 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Min erfarenhet var verkligen positiv
  • Snabb leverans och rätt storlek
  • Bra kommunikation och snabba svar
  • Jag är nöjd och rekommenderar dem

maria cross - 29 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Bedrövlig service
  • Inget har kommit än
  • Helt fruktansvärt

Jamie Morton - 23 november 2020Trustpilot 🔗

  • Kundtjänsten är skämt
  • Inget ånger eller ønskade för sent lästa recensioner
  • Felaktig artikel inte skickad och felaktig återbetalning
  • Förväntade sig att behöva betala för leverans på grund av deras misstag
  • Ingen ursäkt eller försök till hjälp från kundtjänst
  • Dyra produkter men bra kvalitet
  • Kommer inte att handla här igen på grund av kundtjänstens attityd

Brendan McElhill - 10 september 2020Trustpilot 🔗

  • Snabb leveranstid, bra kvalitet

Claire TV - 11 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Långsam frakt
  • Inte uppdaterad information

Greg Thompson - 10 juni 2020Trustpilot 🔗

  • De annullerade min prioriterade order
  • Skräpföretag

Pam Lane - 22 april 2020Trustpilot 🔗

  • Flera problem med leveransen

Niklas Schranz - 13 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Absolut vansinne

Soran M - 30 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Beställning inte behandlad och skickad i tid

Anders Majland - 17 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Förvänta dig inte att få produkterna du beställer
  • Felaktig debitering av betalning
  • Delvis återbetalning för ej tillgängliga varor
  • Långsam återbetalningsprocess

Steven Buisson - 7 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Bra priser
  • Svårighet att spåra order
  • Svårt att kontakta företaget
  • Leverans till butik möjlig

MISS D LEWIS - 28 december 2019Trustpilot 🔗

  • INGA VAROR ELLER ÅTERBETALNING! EN STJÄRNA ÄR FÖR MYCKET!
  • Tänkte bara lägga till en ytterligare recension till den som lades till tidigare den här månaden.
  • Jag la en order den 1 december, den har fortfarande inte skickats.
  • Jag har fortfarande inte fått någon återbetalning.
  • Jag håller på att gå igenom småmålsdomstolen för att få en återbetalning.
  • Jag kommer att fortsätta att ge recensioner av detta företag tills min återbetalning kommer igenom.

Dannii Walker - 12 december 2019Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och långsam orderhantering
  • Svårt att avbryta order och lång väntetid
  • Bristfällig information och ej möjligt att avbryta beställningen
  • Besviken över servicen och kundtjänsten

Steef - 16 november 2019Trustpilot 🔗

  • Under Armour gör bra produkter som ser fantastiska ut, men det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Jag beställde en artikel och efter fem dagar fick jag ett mail att min order avbröts eftersom jag returnerade varan (som jag aldrig fick)
  • Jag kontaktade deras support och fick några tråkiga ursäkter att varan inte fanns i lager.
  • Orsaken till detta beror på att de produkter eller produkten som du beställde inte längre är tillgänglig i vårt lager och därför kommer du att få återbetalning.
  • kanske är det en idé att informera kunderna under beställningsfasen att en vara inte är tillgänglig
  • Hur vet jag när varan är i lager igen?

Douglas Coull - 9 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Borden känns som en röra
  • Ordern avbröts utan förvarning
  • Återbetalning fördröjd
  • Svarar inte på e-post

Karl - 31 maj 2019Trustpilot 🔗

  • Ignorera kunder
  • Ingen klarhet i orderbekräftelse
  • Ingen återbetalning efter begäran om klarhet
  • Saknar svar på e-post

bushra Loud - 31 maj 2019Trustpilot 🔗

  • kommunikation
  • utebliven leverans
  • återbetalningsproblem
  • kundtjänstbrist

Tadpoles1 - 24 maj 2019Trustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Ingen uppdatering eller återbetalning

Kenneth Olsen - 26 februari 2018Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Försenad leverans och fel i beställning
  • Ingen återbetalning eller uppföljning
  • Svårt att få kontakt via telefon

Jai - 15 november 2017Trustpilot 🔗

  • Opålitlig.
  • Inget e-postmeddelande skickat för att meddela om varor i lager.
  • Försenad återbetalning utan förklaring.
  • Kan inte beställa från webbplatsen i USA där varorna finns i lager.
  • Felaktigt återbetalda pengar efter orderbekräftelse.

Mathilde Langballe Brink - 15 november 2017Trustpilot 🔗

  • Pengar drogs från mitt konto utan orsak
  • Order avbröts efter att pengar dragits
  • Dålig kommunikation kring orderavbrott
  • Värdesätter inte sina europeiska kunder

Steve - 7 november 2017Trustpilot 🔗

  • snabb leverans
  • svårt returneringsprocess
  • långsamt återbetalningsprocess
  • felaktig återbetalning
  • bristande kommunikation
  • dålig kundservice

Karl - 10 oktober 2017Trustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation
  • Ingen ursäkt eller förklaring

Harry Frayn - 29 september 2017Trustpilot 🔗

  • Totalt bedrägeri

Nhel J. Merck - 17 augusti 2017Trustpilot 🔗

  • Äktenskod inte beaktas
  • Beställning avbruten efter vänta i 2 dagar
  • Fortsätter att skicka reklammail trots avslutat prenumeration

Mikael Andersen Arenbrandt - 15 augusti 2017Trustpilot 🔗

  • Orderavbokning på grund av 'it-problem'
  • Rabattkod gäller inte för varor på rea
  • Snabb återbetalning

LH - 14 augusti 2017Trustpilot 🔗

  • Bra produkter, dålig webbutik
  • Varor som listades som i lager kom aldrig fram. Var tvungen att ringa för att få mer information efter att varorna skulle ha levererats, för att höra att beställningen hade blivit inställd.
  • Produkterna i sig är bra, bara köp dem från en annan webbutik

Linas - 4 juni 2017Trustpilot 🔗

  • Kvalitetsprodukter, dålig service
  • Leveranstid 27 dagar, otillräcklig kommunikation kundtjänst
  • Felaktig information leveranstid enligt FAQ, brist kommunikation UA
  • Non-responsiv kundtjänst PayPal-mail, krävde återbetalning
  • Systemfel leder förseningar, brist kommunikation
  • Lång väntetid brist kommunikation
  • Använd PayPal försenade icke-skickade varor, köp UA-utrustning andra återförsäljare
  • Förbättra kundtjänsten beställningssystemet, begär inte recensioner skickas

Max - 30 april 2017Trustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning ännu. Nästan 1 månad sedan beställningen misslyckades.
  • Beställde 4 för ca 200 €. Ingen bekräftelse eller mail eller något.
  • När jag kontaktade dem på telefon (de svarar inte på mail), sa de att beställningen hade returnerats till dem. Jag sa att ingen notis hade lagts i min brevlåda eller via mail. De kunde inte säga varför
  • Det är mer än 1 månad och pengarna har inte skickats till mitt konto ännu, så jag vet inte om det är ett riktigt företag än eller en phishing-bedrägeri