Under Armour

76 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Under Armour kommer från 76 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Under Armour:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (75)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Under Armour har en del fördelar när det kommer till kundservice, såsom snabb återbetalning och att de tar problem på allvar genom att omedelbart vidarebefordra dem till rätt avdelning. Tyvärr verkar det finnas brister i kommunikationen från Under Armour, vilket resulterar i att vissa kunder upplever långa väntetider för återbetalningar och svårigheter att få svar på sina frågor eller problem. Det verkar även finnas en brist i alternativa returneringsmetoder och svar på e-postmeddelanden, vilket bidrar till en del negativa kundupplevelser. Sammantaget verkar Under Armours kundservice vara ineffektiv och ojämn, vilket har resulterat i missnöjda kunder och potentiellt förlorade kunder i framtiden. (62%)

“Snabb och effektiv transaktion och leverans”

“Ingen kundtjänst!”

“Om du inte får dina saker är du i trubbel”

“Jag fick inte min beställning”

“Under Armour säger konstant att de är för upptagna för att fixa problemet”

“Kontaktade kundtjänsten 5 gånger men ingen support eller vilja att hitta en lösning”

“kundservice ignorerar problem”

“ingen respons trots flera kontakter”

“Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?”

“Felaktig information om betalningsmetoder”

👍 18   👎 156

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Patrick - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb och effektiv transaktion och leverans

Morten - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundtjänst!
  • Om du inte får dina saker är du i trubbel
  • Jag fick inte min beställning
  • Under Armour säger konstant att de är för upptagna för att fixa problemet
  • Jag har väntat i många veckor
  • Kontaktade kundtjänsten 5 gånger men ingen support eller vilja att hitta en lösning

J Knight - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • dålig kvalitet
  • kundservice ignorerar problem
  • ingen respons trots flera kontakter
  • svårt att få kontakt med företaget
  • ingen återkoppling från företaget
  • svårt att få ersättning för defekta produkter

Miles E. Piles - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Online ordering system är för närvarande för hemsk! Är det på grund av volymen av beställningar före jul?
  • Inget orderbekräftelse via e-post
  • Felaktig information om betalningsmetoder
  • Ingen garanti för leverans innan jul

Jan - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket dålig kundservice!!
  • Endast en av fyra varor levererades.
  • Har fortfarande inte fått varorna eller pengarna tillbaka.

Patrick Parbst - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Högkvalitativa produkter
  • Snabb leverans
  • Bra kundservice

Ivor - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänsten kunde inte hjälpa till med avbokning av leverans
  • Svårt att få tag i huvudkontoret
  • Snabb och effektiv leverans tidigare

Kristian Hultquist Johansen - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hjemmesiden var brugervenlig
  • Hurtig levering uden problemer

Bojan - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inget svar från kundtjänst. Beställ inte från dem!

alexander serup hald - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Har inte mottagit beställningen trots orderbekräftelse
  • Företaget tar inte betalt för beställningen
  • Kundservice saknas

Dominik Szymczak - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • dålig kundservice
  • lång leveranstid
  • ingen respons från kundtjänst
  • inget svar efter tre veckor
  • inga skor ännu
  • har pengar försvunnit?

Unnarben - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundservice
  • Inga leveranser
  • Lång väntetid för återbetalning
  • Svårt att kontakta företaget

tanny bash - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket dålig kundservice, bara lögner
  • Beställde ett par gympaskor i black Friday-försäljningen, allt gick bra fick e-postmeddelanden och leveransavisering, för att göra en lång historia kort 7 dagar senare ingen leverans i sikte fick kontakt med 2 kundtjänstrepresentanter bara för båda att ha olika historier om varför jag inte fick min beställning men den som fick mig att inse hur dåligt företaget är är när han sa att det var slut på lagret, men på deras webbplats finns objektet där men nu till fullt pris och inte försäljningspriset. Väntar fortfarande på min återbetalning. Jag kommer aldrig använda under armour igen

Frank Coxon - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kundvård
  • Skor slitage
  • Ingen ersättning
  • Byta till annat märke

Sarah pearce-Puddy - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans

Kai - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation
  • Ingen återkoppling på kundförfrågningar
  • Beställningen avbröts utan förvarning
  • Problem med lagersaldo
  • Okunnig kundtjänst

Lion - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänst är som en clownskola. Antingen blir man ignorerad eller blir man skyllt/ljuger

Stefan - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Problem i webbutiken, som att lösa rabattkoder och betala. Kundtjänst via chatt är hjälpsam men löser endast delvis problemen. E-postsupport svarar inte på flera dagar för att lösa problem. Ingen reaktion på negativ feedback på webbplatsen.

Denis Cullen - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra kundservice
  • Enkla returer med gratis upphämtning
  • Kvalitetsprodukter
  • Gratis frakt

BB - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Slösade pengar på deras höga...
  • Håller inte upp som de borde och är inte billiga
  • Förlorade en kund

Tiago Lopes - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • not good quality cloths, expensive, bad customer support, delays in delivery
  • clowns at UPS, jokers at customer support, delays in delivery
  • forced to cancel orders, expensive products

ANNE MARIE KELLY - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lätt att returnera varor
  • Saknat kundservice

Adrian J. - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med att få hela ordern
  • Problem med att få pengarna tillbaka
  • Bedrägeri mot kunder
  • Negativa recensioner av andra kunder

David Ramos - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundservice
  • Tardan år att skicka paket och uppfyller inte SLAer
  • Svarar med skämt och hån mot kunden
  • Hån i kundtjänstsvar
  • Hindrar inte avbokning av osända artiklar

Aidan O Reilly - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Felinformation på hemsidan
  • Dålig kundtjänst
  • Höga priser

Adrian - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation och kundservice
  • Problem med leveransen
  • Ingen återkoppling efter återbetalning
  • Avbokad order utan meddelande

Sandra - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • keine Antwort vom Kundensupport
  • Lieferant hålt sich nicht an Öffnungszeiten
  • falscher Name an Lieferanten übermittelt
  • Lieferantenunternehmen unkooperativ
  • Erste und letzte Bestellung

DF - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Min erfarenhet var verkligen positiv
  • Snabb leverans och rätt storlek
  • Bra kommunikation och snabba svar
  • Jag är nöjd och rekommenderar dem

Charlotte Moran - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig service, fortfarande väntar på återbetalning

maria cross - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrövlig service
  • Inget har kommit än
  • Helt fruktansvärt

Pauly007 - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst

Jamie Morton - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänsten är skämt
  • Inget ånger eller ønskade för sent lästa recensioner
  • Felaktig artikel inte skickad och felaktig återbetalning
  • Förväntade sig att behöva betala för leverans på grund av deras misstag
  • Ingen ursäkt eller försök till hjälp från kundtjänst
  • Dyra produkter men bra kvalitet
  • Kommer inte att handla här igen på grund av kundtjänstens attityd

Jonny Wilkes - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kläderna är fina men återbetalningen tog för lång tid att behandla. Bäst att mejla dem efter att man skickat iväg varorna för att påskynda återbetalningen.

Brendan McElhill - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leveranstid, bra kvalitet

Greg Thompson - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • De annullerade min prioriterade order
  • Skräpföretag

Pam Lane - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Flera problem med leveransen

Niklas Schranz - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Absolut vansinne

Anders Majland - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Förvänta dig inte att få produkterna du beställer
  • Felaktig debitering av betalning
  • Delvis återbetalning för ej tillgängliga varor
  • Långsam återbetalningsprocess

Steven Buisson - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra priser
  • Svårighet att spåra order
  • Svårt att kontakta företaget
  • Leverans till butik möjlig

MISS D LEWIS - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • INGA VAROR ELLER ÅTERBETALNING! EN STJÄRNA ÄR FÖR MYCKET!
  • Tänkte bara lägga till en ytterligare recension till den som lades till tidigare den här månaden.
  • Jag la en order den 1 december, den har fortfarande inte skickats.
  • Jag har fortfarande inte fått någon återbetalning.
  • Jag håller på att gå igenom småmålsdomstolen för att få en återbetalning.
  • Jag kommer att fortsätta att ge recensioner av detta företag tills min återbetalning kommer igenom.

Dannii Walker - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och långsam orderhantering
  • Svårt att avbryta order och lång väntetid
  • Bristfällig information och ej möjligt att avbryta beställningen
  • Besviken över servicen och kundtjänsten

Steef - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Under Armour gör bra produkter som ser fantastiska ut, men det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Det är en riktig skam att den online-orderupplevelsen är så dålig.
  • Jag beställde en artikel och efter fem dagar fick jag ett mail att min order avbröts eftersom jag returnerade varan (som jag aldrig fick)
  • Jag kontaktade deras support och fick några tråkiga ursäkter att varan inte fanns i lager.
  • Orsaken till detta beror på att de produkter eller produkten som du beställde inte längre är tillgänglig i vårt lager och därför kommer du att få återbetalning.
  • kanske är det en idé att informera kunderna under beställningsfasen att en vara inte är tillgänglig
  • Hur vet jag när varan är i lager igen?

Douglas Coull - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Borden känns som en röra
  • Ordern avbröts utan förvarning
  • Återbetalning fördröjd
  • Svarar inte på e-post

john crossan - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Absolut skräpbolag
  • Företaget tar betalt för ordrar de vägrar att uppfylla

Ian - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Felaktig prissättning och ingen återbetalning.
  • Ingen återbetalning trots flera påminnelser.
  • Total brist på respekt för kunderna!!!
  • Har spenderat mycket pengar hos dem under åren... aldrig mer!

Karl - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ignorera kunder
  • Ingen klarhet i orderbekräftelse
  • Ingen återbetalning efter begäran om klarhet
  • Saknar svar på e-post

bushra Loud - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • kommunikation
  • utebliven leverans
  • återbetalningsproblem
  • kundtjänstbrist

Mark townsend - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam kundtjänst, ingen återkoppling på order, lång väntetid för återbetalning.

Tadpoles1 - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Ingen uppdatering eller återbetalning

Kenneth Olsen - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Försenad leverans och fel i beställning
  • Ingen återbetalning eller uppföljning
  • Svårt att få kontakt via telefon

Mathilde Øregaard - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundtjänst alls!

Jai - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Opålitlig.
  • Inget e-postmeddelande skickat för att meddela om varor i lager.
  • Försenad återbetalning utan förklaring.
  • Kan inte beställa från webbplatsen i USA där varorna finns i lager.
  • Felaktigt återbetalda pengar efter orderbekräftelse.

Mathilde Langballe Brink - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Pengar drogs från mitt konto utan orsak
  • Order avbröts efter att pengar dragits
  • Dålig kommunikation kring orderavbrott
  • Värdesätter inte sina europeiska kunder

Steve - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • snabb leverans
  • svårt returneringsprocess
  • långsamt återbetalningsprocess
  • felaktig återbetalning
  • bristande kommunikation
  • dålig kundservice

Karl - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation
  • Ingen ursäkt eller förklaring

Harry Frayn - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Totalt bedrägeri

Nhel J. Merck - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Äktenskod inte beaktas
  • Beställning avbruten efter vänta i 2 dagar
  • Fortsätter att skicka reklammail trots avslutat prenumeration

Phill - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket lång väntetid för återbetalning utan svar på e-post

Linas - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kvalitetsprodukter, dålig service
  • Leveranstid 27 dagar, otillräcklig kommunikation kundtjänst
  • Felaktig information leveranstid enligt FAQ, brist kommunikation UA
  • Non-responsiv kundtjänst PayPal-mail, krävde återbetalning
  • Systemfel leder förseningar, brist kommunikation
  • Lång väntetid brist kommunikation
  • Använd PayPal försenade icke-skickade varor, köp UA-utrustning andra återförsäljare
  • Förbättra kundtjänsten beställningssystemet, begär inte recensioner skickas

Max - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning ännu. Nästan 1 månad sedan beställningen misslyckades.
  • Beställde 4 för ca 200 €. Ingen bekräftelse eller mail eller något.
  • När jag kontaktade dem på telefon (de svarar inte på mail), sa de att beställningen hade returnerats till dem. Jag sa att ingen notis hade lagts i min brevlåda eller via mail. De kunde inte säga varför
  • Det är mer än 1 månad och pengarna har inte skickats till mitt konto ännu, så jag vet inte om det är ett riktigt företag än eller en phishing-bedrägeri

Hamburg23 - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kundservice
  • Felaktig återbetalning
  • Felaktig registrering av produkter
  • Över 100 euro behållna trots returnering