Alla recensioner av Sofia
Review om: Allectra
Väldigt enkelt att söka upp det jag ville ha och köpa det. Bra betalningsalternativ och transportalternativ.
Mycket bra hjälp av supporten. Mycket tillmötesgående och fick förklarat på ett bra sätt!Review om: Outl1
Elsparkcykel
Köpte en elsparkcykel för över 11000 som höll knappt en dag. Drivmekanisken upphörde. Och ändå är detta inte ens det stora bekymret. Har efter över 2 månader inte ens fått en vettig instruktion om hur jag ska skicka tillbaka den. Fyllt i deras sk "blankett" tre gånger. Allt jag får tillbaka är ett mail om att jag ska skicka in deras blankett.som jag redan har skickat in.
Få tag på dem på telefon är omöjligt.
Skulle inte ens köpa en tältpinne av dem i framtiden. Håll er borta från detta skojarföretag.Review om: MediaMarkt
Levererar paket till fel kund
Hej
Så fantastiskt dåligt skött. Kommer aldrig mer handla hos er. Ett paket ligger sänt från ert lager med kunden som avsändare och en helt okänd kvinna i Borlänge som mottagare av paket.
Presentkort skulle skickats förra veckan från lagret i Norrköping pga att man gjort fel. Inte fått nått presentkort. Kan inte hämta ut paketet eftersom det ligger fel mottagare av paketet på fraktsedeln. Blev ombedd av er kundtjänst att posten inte kan neka att lämna ut paketet för det skall stå Sofia på brevet. Men hon står som avsändare istället för mottagare eftersom ni gjort FEL.
Jag har betalt för att dirigera om paketet från Borlänge till Vara så ligger paketet där och jag har gjort fyra resor dit utan att få ut paketet. PostNord hänvisar att MediaMarkt skall ansvara och justera försändelsen till mig och att de kan göra det även efter paketet är skickat från dem. Imorgon går paket i retur tillbaka till avsändaren vilket på paketet är jag istället för MediaMarkt. Jag kommer väl få en ny avisering på paket från samma utlämningsställe och kommer ånyo inte kunna hämta ut paketet för att det är fel mottagare. Sämsta butiken ever. Men vill man inte ha nöjda kunder så....Review om: Autodoc
Total katastrof. Aldrig varit med om liknande.
Beställde 2 olika backspeglar (till olika bilar). När vi fick produkterna var de utbytta till något typ av billighetsmärke som inte ens verkar finnas på hemsidan...? Eftersom de utbytta backspeglarna var likadana och vi beställt till två olika bilar så kändes det konstigt. Dubbelkollar därför med chattsupporten om dessa verkligen skulle passa. Jodå, de vi beställt var slut i lager och dom hade ersatt dom med speglar med samma egenskaper och utav bättre tysk kvalité.... Screenshotade det men TYVÄRR fick vi inte med hela chatten.
För gissa vad som hände? Skiten passade naturligtvis inte. Och nu vägrar det här lurendrejeriföretaget skicka rätt del/ersätta. Trots att det är DOM som skickat fel delar, vi beställde rätt del som passar. Dom bytte ut det till skitbackspeglar som inte passar. Vi dubbelkollade med kundtjänst och där gjorde dom fel igen. Och nu vägrar dom lösa sina misstag. Det är ju helt otroligt att det här företaget får fortsätta. De verkar satt detta i system med att byta ut delar till andra, sämre och billigare. Men när dom byter ut till delar som inte ens passar....vad ska man säga?
"Vi sa inte att ni skulle montera backspegeln".
Vänta lite. VAD ska man göra med den då?! Använda som skithusspegel? Vi beställde ju en backspegel till BILEN för att kunna montera den just på BILEN. Att det här företaget sedan byter ut den till en som INTE passar....Och sedan vägrar lösa problemet för kunden, som dom själva orsakat. HELT OTROLIGT. Kommer naturligtvis anmäla detta till både ARN och konsumentverket. Tänkte att man inte orkar bråka om det eftersom det rör sig om en så pass liten summa. Men med tanke på hur dom bemött oss och agerat...alltså dom idiotförklarar ju folk! Ja, då orkar vi verkligen ta detta vidare för det här är så otroligt fult gjort och såhär får det minsann inte gå till i Sverige. Det kanske går bra i Tyskland, men här har vi lagar och regler.
Usch!!!