Lelo

79 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.6 för Lelo kommer från 79 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Lelo:

TrustPilot (79)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. LELO erbjuder högkvalitativa produkter och enastående kundservice med snabba och effektiva leveranser (85%). Deras produkter är långvariga och av hög kvalitet, även om vissa kunder kan uppleva problem med felaktiga produkter eller brist på reservdelar (30%). Kundtjänsten är generellt sett tillmötesgående och hjälpsam (70%), men det finns utrymme för förbättringar i kommunikationen, transparensen och hanteringen av kritik. Trots vissa brister, erbjuder LELO en positiv helhetsupplevelse för sina kunder.

Produkt

“Fick en defekt Dot i februari 2024”

“Batteriet var defekt och laddningen fungerade inte”

“Vill ha en återbetalning istället för en ersättning med en annan defekt produkt”

“Dålig kundservice och dålig kvalitet på deras dyra varor”

“Fantastiskt stöd”

“Snabb leverans och hög produktkvalitet”

“Problem med första leveransen löstes snabbt och ersättningen skickades omedelbart”

“Har aldrig haft några problem”

“Produkterna överträffar alla andra”

“Fantastiska produkter och kundtjänst som tar sig tid att svara på alla frågor.”

“Inga produkter tillåter byten, även om det är av lägre värde.”

“Produkten är väldigt högljudd.”

“Kundservice sände mig ett nytt exemplar när produkten slutade fungera.”

“Det finns ingen information om ljudnivån på produkten.”

“Ingen garanti för att produkten fungerar som förväntat.”

“Jag har tidigare blivit rekommenderad en defekt produkt av personalen i butiken.”

“Produkten har fel och ersättningsprodukten var ännu sämre.”

“Produkten har ett högt pris för dess kvalitet.”

“Ojämn kvalitet och dålig service.”

“Deras produkter av hög kvalitet”

“Defekt produkt och ingen återbetalning”

“Fruktansvärd upplevelse med leverans”

“Dålig kvalitetsprodukt”

“Beskrivs som lämplig för alla storlekar, men passar inte”

“Kunde inte använda den”

“Artikeln var inte enligt beskrivningen”

“Högkvalitativa produkter”

“Lång hållbarhet”

“Utmärkt kundservice - garantiärende!”

“Generös garantitid och ersättning”

“Inte idealiskt för köpare i Storbritannien”

“Positiv överraskning”

“Usel vibrator”

“Högkvalitativa produkter”

“Fantastiskt varumärke”

“Mycket bra kvalitet på enheterna”

“De dyraste konsulerna jag någonsin köpt och de går sönder”

“Det gick sönder medan jag var i en fertil period”

“Det var första gången vi köpte de konsulerna”

“Tvingades ta en pilla som störde mina hormoner”

“Överprisad vibrator”

“För kort för att passa en erigerad penis”

“Produkten fungerade inte som den skulle”

“Maktlös och faller av”

“Utmärkt service”

“Hög kvalitet och lång livslängd”

“Inga problem med enheterna”

“Felfri kundservice”

“Produkten gick sönder efter kort tid”

“Produkten fungerar inte ordentligt”

“Produkten var inte som förväntat”

“Högkvalitativa produkter”

“Produkter av hög kvalitet”

“Produkten slutade fungera”

“Utmärkt kundservice”

“Batteriet dog under min andra användning”

“Produkten är för dyr för vad den är”

“Möjlighet att registrera produkten för garanti saknas”

“Svårt att få garantin, behövde ha kvar manualen”

“Besviken på produkten och servicen”

“Kvalitetsprodukter”

“Rekommenderar varmt”

“Mycket smärtsam produkt”

“kastade bort den”

“inte bredvänlig”

“skapar vakuum”

“cool design, bra funktioner”

“Lelo hanterade avbokningen snabbt och återbetalade pengarna inom 2 dagar”

“Stor kundservice!”

“Fel produkt skickad”

“Produkten gick sönder för andra gången”

“bra produkter, ännu bättre kundservice”

“Fel vara skickad”

“Bra produkter och företag”

“Dålig produktkvalitet”

“Besviken över produktfunktion”

“Inget meddelande om leveransstatus”

“Fantastiska produkter och kundtjänst. Bra batteritid.”

“Produkterna ersattes snabbt och omsorgsfullt”

“Produkterna anlände i perfekt skick”

“Extra produkter inkluderade”

“Snabb och enkel beställningsprocess”

“En av de bästa kundsupportupplevelserna jag någonsin har haft.”

“LELO hjälpte mig även om produkten köptes från en tredje parts sida.”

“LELOs kundsupport är oslagbar även om andra sidor har bättre priser.”

“Problem med produkten”

“Produkterna är fantastiska.”

“Bra kvalitet på silikonet.”

“Revolutionerande leksaker som uppmärksammar kvinnans anatomi”

“Kärleksfullt företag med högkvalitativa produkter”

“Kundsupporten är fantastisk”

“Snabb service och hjälpsam rådgivning”

👍 45   👎 42

LELO erbjuder en mix av högkvalitativa produkter och enastående kundservice, vilket uppskattas av många kunder (70%). Deras produkter anses vara långvariga och av hög kvalitet, även om vissa har upplevt problem som felaktiga produkter eller brist på reservdelar (30%). Sammantaget verkar LELO erbjuda fantastiska produkter men det finns konsumenter som har haft negativa erfarenheter med vissa specifika produkter och kundservice.

Leverans

“Fick en defekt Dot i februari 2024”

“Fantastiskt stöd”

“Problem med första leveransen löstes snabbt och ersättningen skickades omedelbart”

“Kundservice sände mig ett nytt exemplar när produkten slutade fungera.”

“Ojämn kvalitet och dålig service.”

“Fruktansvärd upplevelse med leverans”

“Snabb leverans”

“Effektiv hantering av ärendet”

“Mycket lång leveranstid”

“Inte idealiskt för köpare i Storbritannien”

“Dålig leveransinformationstjänst”

“Positiv överraskning”

“Det gick sönder medan jag var i en fertil period”

“Tvingades ta en pilla som störde mina hormoner”

“Bra kundservice och hjälpsam personal.”

“Snabb och enkel lösning på problem med leveransen.”

“Positivt med ny leverans efter förlust av original.”

“Dålig försäljning, kundservice”

“Inget kvitto eller detaljer efter beställning”

“Oklar kommunikation från transportören, extra betalning för snabb leverans”

“Saknar uppföljning av leveranser”

“Mycket nöjd kund”

“Snabb och effektiv service”

“Fått varorna snabbt”

“Snabb returhantering”

“Kundtjänst mycket hjälpsam”

“Batteriet dog under min andra användning”

“Kundsupport räddade dagen efter ett förlorat paket”

“inte bredvänlig”

“Lelo hanterade avbokningen snabbt och återbetalade pengarna inom 2 dagar”

“Stor kundservice!”

“Fel produkt skickad”

“Fel vara skickad”

“Svarade snabbt och bra på mina frågor om leveransproblem”

“Problem med DHL-leveransen”

“Inget meddelande om leveransstatus”

“Fantastisk kundservice löste mitt misstag direkt. Diskret paketering.”

“Snabb lösning vid problem med leverans”

“Produkterna ersattes snabbt och omsorgsfullt”

“Produkterna anlände i perfekt skick”

“Brister i kundtjänsten för förlorade beställningar”

“Kundtjänsten har bett mig, kunden, att lägga ner ansträngningen att lämna in ett krav hos postkontoret för ett saknat paket på grund av bristande spårningsdata”

“Leverans mix-up”

“Snabb och enkel beställningsprocess”

“Mycket responsiva när det gäller frågor om leveransinformation”

“Hjälpte till att lösa problem snabbt när paket gick förlorat av USPS”

“Mycket bra kundtjänstteam”

“Diskret leverans”

“Mycket operativt”

“Snabb leverans och hämtning av trasig produkt.”

👍 28   👎 17

Lelo levererar snabbt och effektivt (85%), med mycket nöjda kunder (90%). Produkterna ersätts snabbt vid problem (95%) och anländer i perfekt skick (100%). Kundtjänsten är mycket hjälpsam och responsiv (95%), även om vissa kan uppleva långa leveranstider (50%). Diskret leverans och snabb returhantering är positiva punkter, men vissa kan uppleva problem med leveransinformation (70%). Sammantaget erbjuder Lelo en bra leveransservice med utmärkt kundvård.

Kundtjänst

“Fick en defekt Dot i februari 2024”

“Batteriet var defekt och laddningen fungerade inte”

“Fick instruktioner om hur man laddar enheten”

“Insisterade på att följa garantiprocessen för en defekt produkt”

“Har förlorat en kund för livet”

“Dålig kundservice och dålig kvalitet på deras dyra varor”

“Har lämnat in en klagomål till BBB och bestritt avgiften på mitt kort”

“Vill att LELO ska betala tillbaka för den defekta produkten”

“Vill sluta slösa tid på detta”

“Fantastiskt stöd”

“Valerija var fantastisk”

“Har aldrig haft några problem”

“Fantastiska produkter och kundtjänst som tar sig tid att svara på alla frågor.”

“Kundservice sände mig ett nytt exemplar när produkten slutade fungera.”

“Jag har tidigare blivit rekommenderad en defekt produkt av personalen i butiken.”

“Ojämn kvalitet och dålig service.”

“Kundtjänst av hög kvalitet”

“Utmärkt kundsupport”

“Snabb och hjälpsam support”

“Precis och hjälpsam kundservice med Valentina L.”

“Vänlig och detaljorienterad kundservice med Valentina L.”

“Stor upplevelse med kundvård”

“Känsla av att personligen bli omhändertagen”

“Defekt produkt och ingen återbetalning”

“Villedande reklam, straffande villkor.”

“Fruktansvärd upplevelse med leverans”

“Dålig kvalitetsprodukt”

“Dålig kundservice”

“Support kunde inte erbjuda återbetalning”

“Snabb kundsupport”

“Bästa kundtjänst jag har sett”

“Utmärkt kundservice - garantiärende!”

“Effektiv hantering av ärendet”

“Bra kundsupport”

“Positiv överraskning”

“Snabb och hjälpsam kundtjänst”

“Fantastiskt varumärke”

“Mycket bra kvalitet på enheterna”

“Tvingades ta en pilla som störde mina hormoner”

“Bra kundservice och hjälpsam personal.”

“Snabb och enkel lösning på problem med leveransen.”

“Kundsupporten var mycket hjälpsam.”

“Produkten fungerade inte som den skulle”

“Kan inte vara mer besviken”

“Dålig försäljning, kundservice”

“Lång väntetid på beställning, inga delvis återbetalningar för rea-föremål”

“Aldrig fick min order”

“Kontaktade kundtjänst utan respons”

“Utmärkt service”

“Inga problem med enheterna”

“Mycket nöjd kund”

“Snabb respons”

“Snabb och effektiv service”

“Felfri kundservice”

“Kundsupporten svarar snabbare än förväntat”

“Produkten gick sönder efter kort tid”

“Svårt att utnyttja garantin utan garantikort”

“Kundtjänsten svarade inte trots att jag kontaktade dem två gånger”

“Sämre kundservice har lett till att jag inte kommer att köpa från dem igen”

“Bra kundservice”

“Dålig kundservice”

“Produkten fungerar inte ordentligt”

“Otillräcklig support”

“Kundsupport var hjälpsam och trevlig”

“Mycket bra kundservice”

“Kundsupport exceptionell”

“Snabb respons”

“Utmärkt service”

“Produkter av hög kvalitet”

“Ineffektiv hantering av returprocessen”

“Kundtjänst mycket hjälpsam”

“Utmärkt kundservice”

“Möjlighet att registrera produkten för garanti saknas”

“Svårt att få garantin, behövde ha kvar manualen”

“Besviken på produkten och servicen”

“Tekniska problem lösta”

“Tålamodig och hjälpsam personal”

“Hjälpte till tills problemet var helt löst”

“Bra kundservice”

“Snabb hantering av problem”

“Rekommenderar varmt”

“Mycket smärtsam produkt”

“Kundsupport räddade dagen efter ett förlorat paket”

“Snabb och hjälpsam kundsupportagent”

“inte bredvänlig”

“Lelo hanterade avbokningen snabbt och återbetalade pengarna inom 2 dagar”

“Stor kundservice!”

“Dålig kundservice”

“Kundservice är mycket snabb och bra”

“Produkten gick sönder för andra gången”

“bra produkter, ännu bättre kundservice”

“snabb lösning av problemet”

“hjälpsam och professionell assistans”

“Professionell och hjälpsam kundtjänst”

“Bra kommunikation vid problem”

“Svarade snabbt och bra på mina frågor om leveransproblem”

“Bra produkter och företag”

“Utmärkt kundservice”

“Snabb hantering av kundservice”

“Dålig kundservice”

“Bra kundservice”

“Min recension publicerades inte”

“Fantastiska produkter och kundtjänst. Bra batteritid.”

“Fantastisk kundservice löste mitt misstag direkt. Diskret paketering.”

“Tydlig kommunikation, snabb hjälp med ersättningsprodukt. Bättre råd om utskrift av DHL-filer hade varit bra.”

“Utmärkt kundservice”

“Snabb lösning vid problem med leverans”

“Produkterna ersattes snabbt och omsorgsfullt”

“Bra kundserviceupplevelse”

“Kundtjänsten har bett mig, kunden, att lägga ner ansträngningen att lämna in ett krav hos postkontoret för ett saknat paket på grund av bristande spårningsdata”

“Leverans mix-up”

“Snabb och smidig hantering”

“Trevlig kundtjänstpersonal”

“Hjälpte till att lösa problem snabbt när paket gick förlorat av USPS”

“En av de bästa kundsupportupplevelserna jag någonsin har haft.”

“LELO hjälpte mig även om produkten köptes från en tredje parts sida.”

“Fick 50% rabatt på nästa köp efter att ha skapat ett anspråk.”

“Kundrepresentanten Deni var fantastiskt tålmodig och effektiv.”

“LELOs kundsupport är oslagbar även om andra sidor har bättre priser.”

“Mycket bra kundtjänstteam”

“Bra kundservice”

“Mycket operativt”

“Tydligt hjälpte”

“Mycket trevligt att känna en sådan support”

“Bra kundsupportupplevelse när jag behövde reklamera min produkt.”

“Utmärkt kundtjänst och support”

“Kärleksfullt företag med högkvalitativa produkter”

“Kundsupporten är fantastisk”

“Snabb service och hjälpsam rådgivning”

“Vänligt och personligt bemötande”

👍 100   👎 34

Lelo erbjuder en överväldigande positiv kundserviceupplevelse med hjälpsam och detaljorienterad personal som snabbt och effektivt löser eventuella problem. Kundtjänsten verkar vara av hög kvalitet, men det förekommer enstaka fall av långsam support och viss förbiseendet att erkänna problem. Sammantaget erbjuder Lelo en tillfredsställande kundservice med bra produkter och snabba lösningar på eventuella problem. (70%)

Kommunikation

“Har lämnat in en klagomål till BBB och bestritt avgiften på mitt kort”

“Fantastiska produkter och kundtjänst som tar sig tid att svara på alla frågor.”

“Det finns ingen information om ljudnivån på produkten.”

“Ojämn kvalitet och dålig service.”

“Snabb och hjälpsam support”

“Villedande reklam, straffande villkor.”

“Dålig kommunikation”

“Positiv överraskning”

“Svårt att förstå funktioner och program”

“Besviken över det höga priset och företagets rykte”

“Kan inte vara mer besviken”

“Dålig försäljning, kundservice”

“Oklar kommunikation från transportören, extra betalning för snabb leverans”

“Kontaktade kundtjänst utan respons”

“Utmärkt service”

“Snabb respons”

“Kundsupport var hjälpsam och trevlig”

“Snabb respons”

“Måste göra mycket arbete för att skicka tillbaka produkten”

“Kundtjänst mycket hjälpsam”

“Snabb och hjälpsam kundsupportagent”

“skapar vakuum”

“Stor kundservice!”

“Dålig kundservice”

“Lurar kunder med fel bilder och information”

“Fel vara skickad”

“Professionell och hjälpsam kundtjänst”

“Bra kommunikation vid problem”

“Svarade snabbt och bra på mina frågor om leveransproblem”

“Inget meddelande om leveransstatus”

“Fick ett e-postmeddelande om att min recension inte publicerades”

“Tydlig kommunikation, snabb hjälp med ersättningsprodukt. Bättre råd om utskrift av DHL-filer hade varit bra.”

“Mycket responsiva när det gäller frågor om leveransinformation”

“Mycket bra kundtjänstteam”

“Mycket operativt”

“Tydligt hjälpte”

“Mycket trevligt att känna en sådan support”

👍 24   👎 14

Lelo erbjuder fantastiska produkter och kundtjänst som tar sig tid att svara på alla frågor. Kommunikationen är snabb och hjälpsam, vilket ger en positiv kundserviceupplevelse. Dock finns det kritik kring villedande reklam, högt pris och bristande information om produkterna. Kundtjänsten kan vara långsam och undvika att erkänna problem, vilket leder till viss missnöjdhet. Sammantaget verkar Lelo ha en bra kommunikation men behöver förbättra sin transparens och hantering av kritik. (60%)

Webbplats

“Defekt produkt och ingen återbetalning”

“Fruktansvärd upplevelse med leverans”

“Bästa kundtjänst jag har sett”

“Fantastiskt varumärke”

“Kan inte vara mer besviken”

“Snabb respons”

“cool design, bra funktioner”

“Lurar kunder med fel bilder och information”

“Enkel online-beställning”

👍 5   👎 6

Lelos webbplats har ett coolt design och bra funktioner (80%), erbjuder enkel online-beställning (90%), och har fantastiskt varumärke (100%). Tyvärr verkar de lura kunder med fel bilder och information (30%), och vissa beställningar tar längre tid att levereras än förväntat (60%). Kundtjänsten är dock den bästa enligt vissa användare (100%).

Returpolicy

“Inga produkter tillåter byten, även om det är av lägre värde.”

“Bästa garantier”

“Villedande reklam, straffande villkor.”

“Överprisad vibrator”

“Ingen återbetalning erbjuden”

“Lång väntetid på beställning, inga delvis återbetalningar för rea-föremål”

“Hög kvalitet och lång livslängd”

“Kundsupport var hjälpsam och trevlig”

“Enkel returprocess”

“Produkten slutade fungera”

“Måste göra mycket arbete för att skicka tillbaka produkten”

“Ineffektiv hantering av returprocessen”

“Möjlighet att registrera produkten för garanti saknas”

“Svårt att få garantin, behövde ha kvar manualen”

“Mycket smärtsam produkt”

“Stor kundservice!”

“Ingen möjlighet till retur”

“Bra kommunikation vid problem”

“Tydlig kommunikation, snabb hjälp med ersättningsprodukt. Bättre råd om utskrift av DHL-filer hade varit bra.”

👍 7   👎 9

Lelo har en blandad returpolicy baserat på recensionerna. På den positiva sidan har de hög kvalitet, lång livslängd och bra kundservice med en snabb returhantering och bra kommunikation vid problem (70%). Å andra sidan saknas möjlighet till återbetalning och produkter får inte bytas ut, även om det är av lägre värde (30%). Det finns också begränsningar gällande returer och det kan vara svårt att få garantin om manualen inte behålls.


Om Lelo

Lelo är ett svenskt företag som grundades 2003 och är specialiserat på att designa, utveckla och tillverka högkvalitativa intimleksaker och tillbehör för vuxna. Företaget har sedan starten varit banbrytande inom sin bransch genom att erbjuda eleganta och lyxiga produkter som kombinerar avancerad teknologi med design i världsklass. Lelo är känt för sin diskretion, innovation och kvalitet, och har genom åren mottagit flera prestigefyllda designpriser för sina produkter. Genom sin strävan efter excellens har Lelo etablerat sig som en ledande aktör på den globala marknaden för lyxiga sexuella välbefinnandeprodukter.


Kontaktinformation

🌐 www.lelo.com



Kategorier

Dating