Bravofly

30 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för Bravofly kommer från 30 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Bravofly:

OmdömesStälle (10)
TrustPilot (20)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Bravoflys returpolicy har flera nackdelar som inkluderar försenade återbetalningar, dålig kommunikation angående återbetalning, problem med att uppdatera bankuppgifter och risk att aldrig få tillbaka pengar vid komplikationer. Många kunder har haft svårt att få support angående sina problem och har klagat på att det är en lång process att få tillbaka pengar efter avbokning av en flygresa. Det finns även riskfyllda affärer med osäker återbetalningsprocess, vilket har fått vissa att känna att de blivit lurade av företaget. Sammantaget, Bravoflys returpolicy verkar vara ineffektiv och kan resultera i problematiska situationer för kunderna. (70%)

“Kräver betalning trots tidig avbokning”

“Bristande återbetalningspolicy”

“Ingen återbetalning trots fel på deras sida”

“Uthyrningsföretaget UNITED är inte bra att hyra bil av”

“Missnöjd med avbokning och service”

“Höga extra kostnader utan möjlighet till ersättning”

“Ombokningsbara biljetter gick inte att boka om”

“Försenade återbetalningar”

“inte fått pengar tillbaka”

“fått ingen återbetalning trots löfte”

👍 0   👎 25

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Susanne - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Missledande återbetalningsalternativ
  • Bristande kommunikation
  • Kräver betalning trots tidig avbokning
  • Oseriöst företag
  • Bristande återbetalningspolicy

Anne - 18 månader sedan

  • Världens sämsta kundservice
  • Tekniskt fel vid incheckning
  • Tvingades betala 250 EURO extra på flygplatsen
  • Ingen återbetalning trots fel på deras sida

Hans Svensson - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra att köpa flygbiljett av Bravoflyg
  • Topp att köpa flygbiljett av Bravoflyg
  • Uthyrningsföretaget UNITED är inte bra att hyra bil av

Lova - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Missnöjd med avbokning och service

MasseBasse - 24 månader sedan

  • Låg kundservice och support
  • Briste på hjälp med kompensation för inställt flyg
  • Svårighet att få tillgång till information och biljetter
  • Höga extra kostnader utan möjlighet till ersättning

Lena Liden - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig service
  • Ombokningsbara biljetter gick inte att boka om
  • Svårt att kommunicera med företaget
  • Missvisande information om tillgängliga flyg

Anders Lindblom - 3 år sedan

  • Missnöjd med kommunikationen
  • Försenade återbetalningar
  • Inställd flygning utan ersättning
  • Dyr ersättningsresa

Rossana Lamdu Puati - 3 år sedan

  • inte fått pengar tillbaka
  • fått ingen återbetalning trots löfte
  • rekommenderar inte detta flygbolaget

Nurdin H. - 3 år sedan

  • De stal bokstavligen mina pengar
  • Mycket dåligt kundbemötande av deras kundservice
  • De ljuger ständigt och kommer med olika ursäkter hela tiden
  • Flygbolaget ställde in resan och betalade tillbaka pengarna till Bravofly

Håkan Wallin - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice. Vägrar återbetala biljettpriset för inställt flyg trots rekommendationer från ARN.

Helene Ängehagen - 4 år sedan

  • Lögnare och BEDRAGARE
  • Säljer biljetter till påstått inställt flyg
  • Kan inte betala tillbaka biljetten innan godkännande
  • Biljett 1200 kr billigare direkt från flygbolaget

Andreas - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Betalade bara tillbaka en liten del av beloppet
  • Känns som att de läser från ett manus när man ringer
  • Misstänkta avgifter och dålig återbetalning
  • Känns som ett maffiaföretag

Anna - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Avbokningsvillkor som inte hålls
  • Mycket dåligt bemötande
  • Följer inte utslag från ARN
  • Köpte avbokningsförsäkring med garantier om ersättning med voucher värd 90%
  • Voucher värd 60% av flygbiljettpriset efter långa diskussioner
  • Bolaget ersatte oss inte enligt ARN rekommendationer

Lania Tahir - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Väldigt oprofessionellt beteende

Frida Sandqvist - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam återbetalning
  • Oflexibel återbetalningsmetod
  • Opålitligt företag