YourSurprise

29 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.2 för YourSurprise kommer från 29 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för YourSurprise:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (27)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. YourSurprise har en snäll och hjälpsam kundtjänst, vilket uppskattas av många kunder (100%). De erbjuder problemfri hjälp vid eventuella varuproblem, vilket ger en trygghet vid köp (100%). Å andra sidan är vissa kunder väldigt besvikna på tjänsten och skulle inte beställa därifrån igen (0%). Sammantaget verkar Return Policy hos YourSurprise vara tillförlitlig och positiv för de flesta kunder, även om det finns en liten andel som upplevt besvikelse.

“dålig graveringskvalitet”

“skadad låda”

“problem with customer service”

“Måste betala försenad present”

“Får inte det jag beställt och företaget bryr sig inte om att rätta till det”

“Företaget är inte intresserade av att kunden är nöjd med produkten och kommer tillbaka”

“Fick pengarna tillbaka och behåll champagne flaskan”

“Hjulet gick sönder efter en användning”

“Väskan borde klara av att hantera 10 kg packning utan att gå sönder”

👍 2   👎 2

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Annika Lovbom - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • dålig graveringskvalitet
  • skadad låda
  • problem with customer service

Henrik - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Måste betala försenad present

Anna - 3 år sedan

  • Dålig produkt och kundservice
  • Företaget är bara intresserade av snabba order och pengar
  • Får inte det jag beställt och företaget bryr sig inte om att rätta till det
  • Företaget är inte intresserade av att kunden är nöjd med produkten och kommer tillbaka

Anna - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Trevlig kundservice
  • Fick pengarna tillbaka och behåll champagne flaskan
  • Snabb hjälp i chatten

Norrman Söderman Amie - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kvalitet på trycket
  • Hjulet gick sönder efter en användning
  • Väskan borde klara av att hantera 10 kg packning utan att gå sönder
  • Mycket besviken