YourSurprise

29 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.2 för YourSurprise kommer från 29 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för YourSurprise:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (27)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. YourSurprise har en fantastiskt snabb och trevlig kundservice, vilket många kunder rekommenderar. De är snälla, hjälpsamma och effektiva, och har hög kvalitet på produkterna. Dock finns det en del kritik angående försenade leveranser och vissa tvivel kring äktheten av vissa recensioner. Sammantaget verkar kundtjänsten vara mycket uppskattad av majoriteten av kunderna.

“Bra för alla åldrar”

“Rekommenderas varmt”

“Underbara fotopresenter”

“Personligt och uppskattat”

“Tryggt”

“Trevligt”

“Katastrofal kundservice”

“Bedrägeri”

“Superbra kundtjänst/chatt”

“dålig graveringskvalitet”

👍 86   👎 21

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Birgitta - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra för alla åldrar
  • Rekommenderas varmt

Jacinta - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Underbara fotopresenter

Heidi - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personligt och uppskattat

Carina Dahlberg - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tryggt
  • Trevligt
  • Snabb leverans

Filip - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten var av dålig kvalitet
  • Flera leveransproblem
  • Katastrofal kundservice
  • Höga priser för dålig kvalitet

Mario Ibraimov - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri

ELS - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Prisvärt
  • Superbra kundtjänst/chatt
  • Supersnabb leverans
  • Personligt paket

Annika Lovbom - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • dålig graveringskvalitet
  • skadad låda
  • problem with customer service

Fredrik - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fick glassplitter istället för glas!
  • Dåligt packat paket
  • Ingen information om känsligt innehåll på lådan
  • Problem med lösningsprocessen
  • Sämre packning än en neandertalare

Alice Lindström - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten såg inte ut som på bilden
  • Halva skärbrädan var inte behandlad
  • Skärbrädan var i en helt annan ljus färg
  • Rekommenderar inte sidan

Anna - 3 år sedan

  • Dålig produkt och kundservice
  • Företaget är bara intresserade av snabba order och pengar
  • Får inte det jag beställt och företaget bryr sig inte om att rätta till det
  • Företaget är inte intresserade av att kunden är nöjd med produkten och kommer tillbaka

Anonym - 4 år sedan

  • Perfekt kundupplevelse

Anna - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Trevlig kundservice
  • Fick pengarna tillbaka och behåll champagne flaskan
  • Snabb hjälp i chatten

Ann-sofie Nilsson - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Tog lite tid o få det jag beställt
  • är jättenöjd med mina saker
  • kundtjänst har varit trevliga o hjälpsamma

Stefan Bäckström - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Falska anklagelser

Norrman Söderman Amie - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kvalitet på trycket
  • Hjulet gick sönder efter en användning
  • Väskan borde klara av att hantera 10 kg packning utan att gå sönder
  • Mycket besviken

Aldrig mer Budbee - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Bristande kommunikation
  • Känsla av att bli lurad
  • Saknat produkt