Alla recensioner av lars
Review om: vidaXL
LöstMarkis
Köpte en markis som levererades minst sagt i delar med en urdålig montage beskrivning,står inte i beskrivningen att den är i 3 delar,det blir synliga skarvar.
Markistyget var trasigt.
Fick välja om jag ville ha 800:-Markisen kostar nästan 9000:- ,eller få en ny del utan att behöva returnera tyget.
Valde att få ett nytt tyg,fick då info att det skulle ta 25 arbetsdagar,jag valde att vänta på ett nytt.
Imorse fick jag ett nytt mejl och där står det att jag måste returnera tyget och det innebär längre leveranstid för att få det nya tyget,skulle läst omdömen innan jag köpte/mvh L-PReview om: Telia
Bredband fiber
Skulle överta ett abonnemang för bredband-fiber med utgång mars 2022. Skriver på ett avtal där Telia smugit in en förlängning till 2023. Påtalar detta för Telia som vägrar ändra. Kunder är ambassadörer för ett företag. Känner mig tyvärr helt lurad och kan inte rekommendera Telia till mina vänner.
Kära lars, vi beklagar så mycket att ha gjort
dig besviken, din erfarenhet är mycket viktig för
oss och vi tar den på allvar. Vi är fast beslutna på
att ge dig bra service. Skulle du vara så snäll att
skicka oss din beställningsinformation till
exempel ordernummer eller e-postadressen
du använde för att göra beställningen till
e-post: Webcare_global@vidaxl.com vi väntar
på ditt svar för att skulle kunna hjälpa dig
vidare. Tack än en gång för att du gjorde oss
medvetna om detta problem och vi önskar
dig en trevlig dag,
Med vänlig hälsning,
Miranda