Alla recensioner av Frida

  • Review om: TELE2

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Bredband

    Har varit en missnöjd kund till Comhem länge men har nu äntligen avslutat mitt abonnemang hos Comhem/Tele2. Anledningen är att vi ska flytta och jag ska då betala 149 kronor (!?) för en ny router då den jag har tydligen inte funkar i nya lägenheten samt få dyrare avgift då det nät jag har idag inte heller finns där!? Jag sa att det är ett rätt pissigt sätt att behandla en trogen kund som varit kund i alldeles för många år men nej, inget kunde göras förutom att säga upp och sen TECKNA NYTT för att få bra pris???Helt otroligt. Sa upp skiten och fick då det fantastiska erbjudandet att få ett SÄMRE och långsammare nät än jag har idag men för bättre pris - men måste fortfarande betala 149 kr i frakt för att få hem en till router. Nej tack! Absolut sämsta jag varit med om.