Last Minute

124 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.8 för Last Minute kommer från 124 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Last Minute:

OmdömesStälle (4)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Return Policy hos Last Minute får blandade recensioner. Många kunder upplever problem med felaktig prisjustering vid avbokning och en svår process för att avboka en resa. Dock fanns det även klagomål om felaktig hantering av avbokningsvillkor. Det finns utrymme för förbättringar för att öka kundnöjdheten. (40%)

“Mycket effektiv service. Enkel att boka och betala.”

“Ersättning erbjuden men inte betald.”

“Samma stuga tillgänglig på flera webbplatser. Dold identitet | En full återbetalning gavs.”

“Svårt att avboka resa”

“Felaktig hantering av avbokningsvillkor”

“det villfarende bokning”

“Förbokade en stuga för nästa vecka. Pengar dras sedan ägaren nekar, måste vänta 5 dagar för återbetalning.”

“Felaktig prisjustering vid avbokning”

👍 0   👎 3

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Patricia Evans - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket effektiv service. Enkel att boka och betala.

Monty - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dold identitet.
  • Bokning avbruten utan förklaring. Överprissatt erbjudande. Stressigt att ordna boende för många personer.
  • Ersättning erbjuden men inte betald.
  • Dåligt kundtjänst.
  • Samma stuga tillgänglig på flera webbplatser. Dold identitet | En full återbetalning gavs.

Sara - 18 månader sedan

  • Svårt att avboka resa
  • Dålig kommunikation vid avbokning
  • Felaktig hantering av avbokningsvillkor
  • Bristande följsamhet mot EU-regler

sarah - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • det villfarende bokning

Kate Hodgetts - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Förbokade en stuga för nästa vecka. Pengar dras sedan ägaren nekar, måste vänta 5 dagar för återbetalning.

Bo Hellström - 4 år sedan

  • Långsam och ineffektiv kundservice
  • Förvirrande bokningsprocess
  • Dålig hantering av ändringar i datum
  • Felaktig prisjustering vid avbokning
  • Voucher med lägre värde än betalat belopp
  • Missnöjd med Flex-biljettens flexibilitet