Alla recensioner av Johan Larsson

  • Review om: Medisera

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Hälsokontroll Stor

    På grund utav hektisk situation på jobb vid tidpunkten då jag betalade för tjänsten kom jag för att ta blodprovet bara två dagar innan den högst godtyckliga gränsen på 3 månader gick ut. Jag kom in i väntrummet, vilket endast bestod av en soffa och en skärmvägg där man hörde provtagaren och patient på andra sidan. Hörde alltså allt som hände och allt som sades. Och det verkade som provtagaren inte kunde ta det jäkla blodprovet!? Man hörde "då provar vi igen då" och "jaaa, det var ju typiskt det här" och "kanske en tredje gång" och "jaaa, det gick ju inte igår heller, jag vet inte vad som är fel". Och så hörde man på konversationen att personen varit där dagen innan och då hade dom inte lyckats ta blodprovet heller!!?! Sen efter en stund gav patientpersonen upp och gick och det blev nästas tur. Och det blev på samma sätt, provtagaren kunde inte ta blodprovet!! Uppenbarligen var han inte kompetent nog, och ingen annan fanns där att hjälpa, endast en sköterska som uppenbarligen inte kunde heller. Vid ett tillfälle ringde han någon kollega som kanske kunde lite bättre, men att ta blodprov över telefon går kanske inte så lätt!? Helt otrolig upplevelse! Jag gick därifrån för det var uppenbart att det inte skulle gå att få tjänsten gjord där den dagen. Och eftersom jag var tvungen att resa bort dagen efter och det var sista dagen innan protagningstiden gick ut så brann mitt köp inne. Rekommenderar verkligen inte den här tjänsten och vill ha mina pengar tillbaka då jag anser att företaget inte kunde leverera vad de lovar! Välj ett annat företag är mitt tips!

    Hej Johan,

    det var ingen bra upplevelse du beskriver, så skall det inte vara. Har du möjlighet att kontakta Medisera så att jag kan reda ut vad som hänt? Självklart löser vi detta för dig om du vill ta dina blodprover. Jag behöver mer information för att kunna hjälpa dig samt för att kunna skriva en avvikelserapport gällande din upplevelse på provtagningen.
    Med vänliga hälsningar Rebecca Engelbert, verksamhetschef Medisera