Alla recensioner av Elenor

  • Review om: Luxplus

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Tyvärr de är bedragare
    Tyvärr de är bedragare ! Betala aldrig i förskott ! De tar pengarna och Sedan avbryter beställningen o ber kunden att dra åt skogen o ingen återbetalning ska ske.Jag har skärmdump med hela konventionen .
    Svar fr luxplus:
    Deposit står för när pengarna reserverades ifrån ditt konto, det skedde 13:21. Credit står för att beloppet frisläpptes, det skedde 13:22 när din order blev annullerad. Detta informerat Trustly i sitt svar på mail också, att pengarna inte har dragits. När du lägger en order reserveras beloppet tills ordern har gått igenom. När ordern blir bekräftad och gått igenom så dras pengarna ifrån ditt kort. Denna gången så blev din order inte bekräftad så beloppet frisläpptes (inga pengar drogs). Vi kommer inte göra en återbetalning till ditt kort, för du har inte betalat något. Om du har fler frågor vänligen kontakta din Bank. Vi på Luxplus och Trustly kan inte göra något mer. Vi anser ärendet som avklarat. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om något annat.


    Svar fr trustly :
    Hej Elenor,

    Tack för din återkoppling.

    Vi har undersökt det närmare och kan se att Luxplus har varit i kontakt med oss igår där vi även bekräftade för Luxplus att transaktionen togs emot av de 2022-03-08 13:22:05.

    Detta är även samma konversation samt bekräftelse de har fått av vår företagssupport som du kan se i de skärmdump som du har fått från Luxplus. Sen kan du även se i en av skärmdumpen där det står först credit och sent sent, det betyder att de har krediterats och mottagit pengarna. Detta kan du även se i den skärmdump som är skrivet på Engelska, då det är svaret de har fått från vår företagssupport som även bekräftar för Luxplus att pengarna har mottagits av Luxplus.

    Informationen du har fått från Luxplus, som du skriver i senaste mailet till oss är felaktigt och ber vänligen om du kan ta en skärmdump på det mailet och skicka det till oss så att vi kan ta det vidare.

    Vi är jätteledsna att du har fått denna upplevelse och kommer att undersöka det närmare och även ta det vidare med Luxplus.

    Ser fram emot din återkoppling. Tack på förhand.

    Med vänliga hälsningar,


    Julia
    Payment Agent