Alla recensioner av Daniel Eriksson
Review om: Telenor
Katastrofal hantering vid uppsägning av abbonemang
Har haft telenor sedan de hetter Europolitan typ 1996. Allt har sakta men säkert blivit sämre. Skulle säga upp ett mobilt bredband. Skickade ett mail den 18 mars. Fakturor fortsatte komma. Ringde och de sa att de kunde stryka maj fakturan. Ja och 19-30 april påpekade jag. Jag fick ringa dem 3 gånger till. (Varje gång blir man dessutom omkopplad 3 gånger trots att man gör 100 knappval ochj knappar in personnummer). Sista fakturan hade blivit lika billig om jag bara betalat direkt eftersom jag fick påminnelse. Ingen förståelse för att man är irriterad och tycker det är svagt att inte ens svara på ärendet på 1,5 månader.
Katastrofdåligt i alla led!
Det lär dröja innan jag blir kund hos dem igen.
Rena rama haveriet!