Alla recensioner av CL

  • Review om: Euroflorist

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Oproffsig hantering av totalmissar

    Alla kan göra missar men det är när de ska klaras ut som det avgörs om man är professionell eller ej. Euroflorists kontors hantering av missarna med vår beställning är under all kritik.
    Man missar datumet för det som skulle bli 70-årsöverraskning, tror att det är en vecka tidigare. Ringer MOTTAGAREN och ursäktar att man inte har de blommor som beställts. Levererar sedan en dag för sent, efter påminnelser.
    Euflorists kundavdelning svarar på mejl men inte på frågorna om missarna och hur de ska kompenseras. Ingen ursäkt för att mottagaren kontaktats som om den varit beställare. Ingen ursäkt för att blomleveransen först planeras för tidigt, avslöjas, och sedan ändå levereras för sent. Kundavdelningen påstår sig försöka kontakta lokala blombudet och skriver att den har ansvar, men tar inget ansvar själva.
    Om Euflorist tar hand om sina egna lokala blombud lika illa som oss blombeställare så är det illa. Undra på att seriositeten glappar i alla led.
    Ni behöver inte auto-svara att vi ska kontakta kundavdelningen. Det är alltså redan gjort och den kontakten inger knappast förtroende.