Alla recensioner av Christopher Mustonen

  • Review om: Autodoc

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Är Autodoc en Call Center eller en Scam

    Det är jätte kul att inte få retur sedeln för en man gör en recension, men vad som är ännu värre är att de ska använda sig av ett call center som utan någon som helst information eller för varning om att de kommer att kontakta dig, gällande min återbetalning. Deras nummer som de ändvänder, står inte ens på deras officiella hemsida.

    Hur ska man då förlita sig på att det är Autodoc som ringer och inte någon scamer. Faktum är att de senare skrev via mail att de vill att jag ska lämna ut mina bank uppgifter i "mitt" autodoc konto, för att få mina pengar tillbaka, vilket jag alldrig har tidigare upplevt av något företag.

    Men under den tiden så skrev jag en recension som säkert blev nedtagen av Autodoc om min upplevelse med det och jag fick ett svar, innan mitt omdöme vart nedtagen. Från en person som utger sig till att vara från autodoc, vilket det nu står Autodoc-Sweden. Om att det numret som jag angav inte är Autodocs, men i många av deras email från olika personer som tidigare har svarat via mail så borde detta nummer stämma.

    Frågan är fortfarande är det någon som utger sig själv till att vara autodoc för att få ens privata bankuppgifter eller vet de från autodoc ens vad som är upp eller ner. gällande deras egna kontaktuppgifter?


  • Review om: Autodoc

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Aldrig igen

    Avråder. Om du har 3 veckor tid att vänta när de skriver att de kan leverera på 2 dagar och 4 månader när de skriver att det kommer inom lite längre tid så varför inte om du inte har köpt 2 nya bilar sen beställningen

    Fel del/Fel modell. B12 inte N13
    Tyvärr så var min upplevelse inge positivt då mitt misstag var att jag beställde en kopplingssats till en Nissan Sunny B12 Coupe och väntade ett år efter köpet då det var för förebyggande syfte. Men när det väl blev dags att bytta koppling så visar det sig att det är helt fel på alla sätt. Fel storlek fel bult och pin mönster. Men det absolut värsta är att de anställda vägrar att ta och läsa mitt e-mail där jag skrev och förklara att deras sida ser mitt reg nummer som en N13 Hatchback. När jag vet att min bil är en B12 coupe. När de frågade om mitt reg nummer och svars e-mailet sa (Vänligen låta oss veta vad som behövs till din bil
    MHT511

    NISSAN SUNNY II Hatchback (N13) 1.5 1987 71Hk
    Chassinr: 0KHB12U0001194 Motorkod: E15S)

    Detta visade mig att företaget inte läser/lyssnar på deras kunder, att de inte bryr sig överhuvudtaget så länge som du köper och betalar och att företaget inte vet något alls när det kommer till Japanska/JDM bilar över huvud taget.