Alla recensioner av Bella

  • Review om: Euroflorist

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    BLOMMOR ...amp... CHOKLAD

    BLUFF FÖRETAG! Beställ absolut inte från Euroflorist, de kommer stjäla dina pengar och INTE leverera! DE SLÄNGDE MIN PRESENT! Jag köpte blommor och choklad för över 700 kr till en av mina anställda på hens 50 års dag.

    1) De RINGER INTE mottagaren för att meddela att de har blomleverans. De kollar varken om de är hemma eller boka eventuell tid för leverans - detta resulterar givetvis i att de inte kan leverera. De förväntas sig att människor bara ska sitta hemma och vänta på ett bud som man INTE vet ska komma?

    2) De skriver i mail att de ringer på dörren och om ingen är hemma så ger de upp dvs. de ringer inte mottagaren men de ringer heller inte avsändaren! De hade enkelt kunnat ringa mottagaren som vore det självklara första alternativet. Men om även detta vore så omöjligt, då ringer man AVSÄNDAREN. Jag hade då hellre tagit emot paketet så att jag då kan leverera personligen själv eftersom de är INKAPABLA att göra sitt jobb - ett blom bud innebär att ni ska LEVERERA blommor. Det är OMÖJLIGT att lyckas med detta om ni varken ringer mottagaren eller avsändaren!

    3) Om ni vägrar ringa varken mottagaren eller avsändaren så kan man ÅTMINSTONE lämna blommorna och chokladen utanför dörren men nej, de slängde de istället. De skriver detta till mig i ett mail utan någon som helst skam. Ni slänger mina pengar i sjön med andra ord? Åtminstone om de låg utanför dörren fanns det en liten chans att han skulle få presenten när han är hemma igen men nej, ni tog ifrån oss även den möjligheten. Ni gjorde absolut INGENTING för att försöka leverera.

    4) Sist men inte minst, om man inte lyckas leverera första gången så gör man fler försök helt enkelt. Enkelt lösning är ju att ringa och boka en tid, skicka ett mail, smsa? Vad som helst?! Men nej - de gjorde INGENTING. Slängde blommorna och chokladen gjorde de. Jag tror, att de inte ens gjort det. Jag tror att de låtsas skapa ett ärende och helt enkelt aldrig skapar blommorna och sedan påstår att de försökt leverera. Mottagaren säger att de inte försökt, hur kan ni bevisa att det ens gjorts ett leverans försök? När ni varken ringer, mailar eller smsar avsändaren eller mottagaren?! När ni inte så mycket som kan lägga det utanför dörren.

    5) Sist men inte minst, i en sådan fruktansvärd situation kan man då alltså göra ett nytt försök eller så kan man återbetala kunden eftersom NI HAR MISSLYCKATS med ert jobb och hela anledningen till att er verksamhet existerar. Men nej, vi fick varken fler försök eller en återbetalning.

    UNDER ALL KRITIK. Kommer absolut aldrig beställa från er igen och hoppas INGEN annan gör det heller för ni bokstavligen slänger era pengar i sjön. Och om ni har någon viktig dag som begravning, födelsedag, bröllop eller annat så har ni dessutom besvikelse både från er och de som hoppades på att bli uppvaktad. Beställ från Interflora istället som ALLTID ser till att ringa och boka tid osv. tills leveransen är gjord.

    EUROFLORIST ÄR ETT BLUFF BOLAG. BOJKOTTA!