Alla recensioner av Ann-Christin Ahl
Review om: Zooplus
Dålig/ingen koll på fodertillverkning
Köpt kattmat från Zooplus länge och allt fungerat.
Men när jag fick en batch kattfoder med hundmat i 7 av 9 påsar.
Hörde av mig direkt 9/6 och dom bad mig öppna ALLA påsarna och meddela vilka som var fel i. Hällde över i en hink eftersom återförslutningen är ganska kass.
Nu börja problemet och någon frågar om hunden inte äter fodret sen kom nästa lögn
'Olika maskiner och det faktum att produktionsomständigheterna inte alltid är exakt de samma kan leda till foderbitar av olika färger, storlek och konsistens'. Jag hoppas dom inte tillverkar samma batch i flera maskiner för då är det en ny batch.
Jag meddelade att djurfoderstillverkning med batchredovisning lyder under en lag.
Fick inte kontktuppgifter till tillverkaren så tolkar att det är Zooplus och Bitiba som är ägare eftersom dom har samma telefonnummer.
Senaste mailet var att påsarna skulle skickas tillbaka som inte finns eftersom dom bett mig öppna alla påsar.
Byter foder illa kvickt!