Önskefoto

22 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8 för Önskefoto kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Önskefoto:

OmdömesStälle (2)
TrustPilot (20)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Önskefoto har en blandad kundtjänst enligt recensionerna. Å ena sidan upplever vissa en fantastisk kundtjänst med snabb ersättning av produkter och bra varningar vid misslyckade bilder, medan andra tycker att den är dålig och ineffektiv. Det finns även klagomål på lång leveranstid och bristande svar på reklamationer. Sammantaget verkar det som att kundservicen har potential att förbättras för att bättre tillmötesgå kundernas behov och upprätthålla ett bra rykte. (56%)

“Bra kundservice”

“Beställningen kom aldrig fram”

“Fick pengarna tillbaka”

“Har varit i kontakt med kundservice flera ggr”

“Företaget visste inte var korten var”

“Inte tid att skicka ut nya inbjudningskort”

“inte gillar ordet 'upplevelse'”

“Rekommenderas starkt”

“totalt värdelös support som inte tar något ansvar”

“förlorad beställning som inte hjälptes upp”

👍 38   👎 20

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Andreas - 7 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Bra kundservice

Louise Truving - 19 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Beställningen kom aldrig fram
  • Fick pengarna tillbaka
  • Skapade och beställde inbjudningskort
  • Flera veckor gick
  • Spårningslänken fungerade inte
  • Har varit i kontakt med kundservice flera ggr
  • Företaget visste inte var korten var
  • Våra inbjudningskort försvann spårlöst
  • Inte tid att skicka ut nya inbjudningskort

Birgitta Simonsson - 3 februari 2024Trustpilot 🔗

  • inte gillar ordet 'upplevelse'

Marie Tilander Wiberg - 31 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Lätt att använda verktyg för att skapa produkten
  • Rekommenderas starkt

Lars Ohlsson - 11 december 2023

  • totalt värdelös support som inte tar något ansvar
  • förlorad beställning som inte hjälptes upp
  • ovänlig och oprofessionell support
  • beställning försvunnen utan hjälp att hitta den

Emma Strandberg - 22 december 2021

  • Leveranstidsproblem, dålig kundservice med lång svarstid och otrevlig personal.