Alla recensioner av Rodrigo
Review om: Booking
Varning
Det blev fel vid bokningen av hotell och jag fick betala dubbelt. Booking.com skrev att jag skulle få tillbaka pengarna efter 10 - 15 dagar. Då inga pengar kom försökte jag kommunicera med dem, vilket är helt omöjligt. När jag har fått svar så har det varit frågor som jag inte kunnat svara på eftersom frågan kommit från noreply mailadress. För att det inte skall gå att kommunicera med dem. Vi d ett tillfälle tyckte de att jag skulle ringa men de uppger inget telefonnummer.
Hej jag har en liknande situation med Booking dubbel betalning på två hotel i Stockholm. Vi betalade på hotellen i slutet av maj. Den 25 juni drog Booking samma summan på dem två hotellen igen från min frus konto. Nu efter att ha ringt varje dag flera gånger på 08-593 663 40 och på 08-517 580 40 och kopplat oss engelsk talande operatörer, förklarat varenda gång situationen har dem lovat sätta tillbaka från ett av hotellen. Efter 5 dagar nu inget. Hotell 2 har inte ens svarat och bekräftat att vi har redan betalat på plats. En fråga: har du fått pengarna tillbaka ? och ifall när ?
MVH Rodrigo