Alla recensioner av Pernilla Sandberg

  • Review om: Sixt

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Hyrbil

    Vår famil hyrde bil i Genua Italien. Vi fick en bil med många skador som vi filmade eftersom de var så påtagliga. Tre veckor efter hemkomst får vi ett mail där de påvisar en skada på bilen och att vi därför behöver ersätta 12000 sek. Vi skickar tillbaka vår film som visar att den påstådda skadan redan fanns när vi hämtade ut bilen. Då återkommer de och säger att de är andra skador som uppkommit istället för de som de skickade första mailet.Vi svarar att det är extremt oproffesionellt och att de då behöver visa vilken skada vi åsamkat. Vi får aldrig nåt svar utan endast ett mail där de skriver att om vi inte betalar inom ett visst datum kommer de ta det vidare till domstol där vi får stå för kostnaderna. Eftersom vi inte vill riskera detta så valde vi att betala. Men detta är underall kritik och helt oacceptabelt- Jag vill avråda alla att inte hyra via sixth efter denna händelse och kommer vara väldigt tydlig i alla tänkbara kanaler kring vår upplevelse.