Alla recensioner av Fatima

  • Review om: MetaBurn

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Grundlurat av reklamen och försäljaren

    Jag köpte produkten för att gå ner i vikt. Efter tre månaders har jag gått upp i vikt mer 2,5 kilo.
    Produkten som jag köpte som engångsprodukt visades att ingå i abonnemang.
    Efter tre månader fick jag nästa paket som jag absolut inte ville ha.
    Återförsäljare på Vitamail i Malmö var otrevlig och hånande.
    Han ville absolut inte lyssna mina reklamationer och inte heller ta tillbaka produkten.
    Jag ångrar att jag gick på det här. ALDRIG MER!!!!!

    Hej! Hur tar man bort abonnemanget?

    Du måste ringa in 30 dagar innan abboemanget tar slut. Abonnemanget brukar oftast vara 60 dagar så ring redan idag till dom eller skriv ett Mail att du vill säga upp dig.

    Det ska jag göra omedelbart tack så mycket❤????????

    VIKTIGT NI ALLTID MEJLAR och skickar till dig själv så de inte kan påstå du aldrig hört av dig. Och ring.

    Mia14-09-2021
    Tack för varning. TIPS: Det är Falsk Marknadsföring. När de inte håller vad som sagts i text/luras, så är det viktigt ni mejlar ARN och Konsumentverket i din stad. Så skapas ett ärende och ju fler som klagar desto större chans att de får striktare riktlinjer & att de som blir lurade får bättre hjälp. ARN.se är jätte bra! Hjälpte mig engång när Zoo Villiage inte ville godkänna retur som skickats tillbaka samma dag & påstod lukta parfym. Jag vann såklart.


  • Review om: MetaBurn

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Varning för Vitamail och Metaburn!!

    Fortsättning. Varning!!!!! Detta är ett vidrigt företag , Vitamail som säljer Metaburn!! Dom skriver i reklamen på mail och lockar med ett bra bantningsmedel! Där står också att det inte är bindande! Kolla på synonymer till ordet bindande!! Trots detta vid första utskicket står på pappret med MYCKET liten text att man ska säga upp 4 veckor innan nästa leverans! Varför så liten text!?? Jo för att snärja och lura in kunder i skuldfällan! Betalar du inte hotar dom med inkasso!! Det gäller alltså att tvinga och hota för att få kunder att betala för ännu en leverans! Om man tänker skicka tillbaka det, för säkerhets skull så skriver dom att även vid retur måste man betala även 2 a leveransen! Detta är dubbla budskap! Först står inte bindande! Sen står med bedrägligt liten text detta om 4 veckor! Jag har kontakt med Hallå konsument och dom sa jag har all rätt att reklamera detta då det är verkningslöst! Men det lyssnar inte Vitamail på utan skyller på att det är ett kosttillskott! Trots att dom lanserar det som ett bantningsmedel!! Dom har lurat av folk över 1000 kr/ per person som i god tro låtit dom dra pengar från deras kort/ konto. Sen har dom inte fått varan!! Vad tycker ni om det!!?? Jag kommer att bestrida all inkasso för det är så man ska göra! Förklara hur allt ligger till! Om detta inte går ändå vänder man sig till integritetsnämnden. Jag ska göra polisanmälan för OCKER för det är det Vitamail håller på med! Lurar människor som i god tro tror detta är ett reko företag! Detta är straffbart! Jag gör även en lång anmälan till Konsumentverket där alla kan läsa! Dom är redan anmälda dit redan fom 2012!! Dom gör människor sjuka och bedrövade med sina hot!! Vidriga!!!!

    Jag menar förstås NEJ!!!!

    Herregud vilka vidriga mäniskor!! Hur avslutade du abonnemanget? Har försökt ringa men det funkar ej

    Hej Fatima. Jo jag mailade. Och gör det minst 4 veckor innan! Annars åker du på 696 kr och 2 askar till. Jag mailade. Det är bäst så har du bevis att du sagt upp! Hallå Konsument rådet till det. kundservice@viamail.se

    Obs! Blev nåt fel. Det ska stå kundservice@vitamail.se

    Tack så mycket❤????????

    Tack för varning.
    TIPS: Det är Falsk Marknadsföring.
    När de inte håller vad som sagts i text/luras, så är det viktigt ni mejlar ARN och Konsumentverket i din stad. Så skapas ett ärende och ju fler som klagar desto större chans att de får striktare riktlinjer & att de som blir lurade får bättre hjälp. ARN.se är jätte bra! Hjälpte mig engång när Zoo Villiage inte ville godkänna retur som skickats tillbaka samma dag & påstod lukta parfym. Jag vann såklart.


  • Review om: MetaBurn

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Varning för Vitamail och Metaburn!!

    Fortsättning. Varning!!!!! Detta är ett vidrigt företag , Vitamail som säljer Metaburn!! Dom skriver i reklamen på mail och lockar med ett bra bantningsmedel! Där står också att det inte är bindande! Kolla på synonymer till ordet bindande!! Trots detta vid första utskicket står på pappret med MYCKET liten text att man ska säga upp 4 veckor innan nästa leverans! Varför så liten text!?? Jo för att snärja och lura in kunder i skuldfällan! Betalar du inte hotar dom med inkasso!! Det gäller alltså att tvinga och hota för att få kunder att betala för ännu en leverans! Om man tänker skicka tillbaka det, för säkerhets skull så skriver dom att även vid retur måste man betala även 2 a leveransen! Detta är dubbla budskap! Först står inte bindande! Sen står med bedrägligt liten text detta om 4 veckor! Jag har kontakt med Hallå konsument och dom sa jag har all rätt att reklamera detta då det är verkningslöst! Men det lyssnar inte Vitamail på utan skyller på att det är ett kosttillskott! Trots att dom lanserar det som ett bantningsmedel!! Dom har lurat av folk över 1000 kr/ per person som i god tro låtit dom dra pengar från deras kort/ konto. Sen har dom inte fått varan!! Vad tycker ni om det!!?? Jag kommer att bestrida all inkasso för det är så man ska göra! Förklara hur allt ligger till! Om detta inte går ändå vänder man sig till integritetsnämnden. Jag ska göra polisanmälan för OCKER för det är det Vitamail håller på med! Lurar människor som i god tro tror detta är ett reko företag! Detta är straffbart! Jag gör även en lång anmälan till Konsumentverket där alla kan läsa! Dom är redan anmälda dit redan fom 2012!! Dom gör människor sjuka och bedrövade med sina hot!! Vidriga!!!!

    Jag menar förstås NEJ!!!!

    Herregud vilka vidriga mäniskor!! Hur avslutade du abonnemanget? Har försökt ringa men det funkar ej

    Hej Fatima. Jo jag mailade. Och gör det minst 4 veckor innan! Annars åker du på 696 kr och 2 askar till. Jag mailade. Det är bäst så har du bevis att du sagt upp! Hallå Konsument rådet till det. kundservice@viamail.se

    Obs! Blev nåt fel. Det ska stå kundservice@vitamail.se

    Tack så mycket❤????????

    Tack för varning.
    TIPS: Det är Falsk Marknadsföring.
    När de inte håller vad som sagts i text/luras, så är det viktigt ni mejlar ARN och Konsumentverket i din stad. Så skapas ett ärende och ju fler som klagar desto större chans att de får striktare riktlinjer & att de som blir lurade får bättre hjälp. ARN.se är jätte bra! Hjälpte mig engång när Zoo Villiage inte ville godkänna retur som skickats tillbaka samma dag & påstod lukta parfym. Jag vann såklart.


  • Review om: MetaBurn

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Grundlurat av reklamen och försäljaren

    Jag köpte produkten för att gå ner i vikt. Efter tre månaders har jag gått upp i vikt mer 2,5 kilo.
    Produkten som jag köpte som engångsprodukt visades att ingå i abonnemang.
    Efter tre månader fick jag nästa paket som jag absolut inte ville ha.
    Återförsäljare på Vitamail i Malmö var otrevlig och hånande.
    Han ville absolut inte lyssna mina reklamationer och inte heller ta tillbaka produkten.
    Jag ångrar att jag gick på det här. ALDRIG MER!!!!!

    Hej! Hur tar man bort abonnemanget?

    Du måste ringa in 30 dagar innan abboemanget tar slut. Abonnemanget brukar oftast vara 60 dagar så ring redan idag till dom eller skriv ett Mail att du vill säga upp dig.

    Det ska jag göra omedelbart tack så mycket❤????????

    VIKTIGT NI ALLTID MEJLAR och skickar till dig själv så de inte kan påstå du aldrig hört av dig. Och ring.

    Mia14-09-2021
    Tack för varning. TIPS: Det är Falsk Marknadsföring. När de inte håller vad som sagts i text/luras, så är det viktigt ni mejlar ARN och Konsumentverket i din stad. Så skapas ett ärende och ju fler som klagar desto större chans att de får striktare riktlinjer & att de som blir lurade får bättre hjälp. ARN.se är jätte bra! Hjälpte mig engång när Zoo Villiage inte ville godkänna retur som skickats tillbaka samma dag & påstod lukta parfym. Jag vann såklart.