Radisson

62 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Radisson kommer från 62 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Radisson:

TrustPilot (62)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Radisson har en komplex och otydlig återbetalningsprocess (25%). De har även en hård konsekvens för sen utcheckning (20%) och ibland respekterar de inte Do-Not-Disturb skylten (15%). Tyvärr kan det vara svårt att få återbetalning om något går fel och vissa kunder har upplevt att personalen förnekar händelser och vägrar betala tillbaka pengarna (30%). Det finns också klagomål om lång leveranstid och otydlig avbokningspolicy vilket kan vara frustrerande för vissa kunder (10%).

“Fick en bråkdel av återbetalningen”

“Komplex process för att få pengarna tillbaka”

“Personalen förnekade händelsen och vägrade betala tillbaka pengarna.”

“Lång leveranstid”

“Receptionisten Benita var otrevlig och ointresserad, rummen var inte klara i tid. Ingen ögincontakt, enords-svar, total ointresse för vår grupp. Otrevlig attityd även vid utcheckningen.”

“TJUVAR”

“De tog 129 000 belöningspoäng från mitt VIP-konto och vägrar returnera dem.”

“Otydlig avbokningspolicy”

“Ingen återbetalning på 5 dagar (nära 450 euro).”

“Insisterade på endast 3 dagar för återbetalning trots policy.”

👍 0   👎 11

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ro - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta hotellupplevelsen jag haft
  • Falsk marknadsföring av paket
  • Fick en bråkdel av återbetalningen
  • Svårt att få tillbaka pengarna från Radisson
  • Komplex process för att få pengarna tillbaka
  • Dubbokning av rum för ett evenemang
  • Inte få rummet eller paketet vi betalade för
  • Lugnt att våra pengar var förlorade
  • Osäkert företag att lita på med dina pengar

Alison Ali - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Den stora tunga kvinnan i receptionen var otrevlig och oprofessionell.
  • Hotellens system var nere/uppdarterades vilket ledde till långsam incheckning.
  • Personalen förnekade händelsen och vägrade betala tillbaka pengarna.

Cheyrell Ward - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid

Ian Harrison - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Receptionisten Benita var otrevlig och ointresserad, rummen var inte klara i tid. Ingen ögincontakt, enords-svar, total ointresse för vår grupp. Otrevlig attityd även vid utcheckningen.

Mrs Nugent - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra läge, enkel att navigera, parkering på plats, inbjudande reception, ljus och ren, rum hade allt du behövde, bekväm säng, bra tekanna, justerbar rumstemperatur, platt-TV med bra urval av kanaler, imponerande matmeny, vänlig och effektiv service, unik funktion i duschspegel
  • Heathrow-buss tillgänglig, enkel tillgång till flygplatsens terminaler, möjlighet att beställa taxi, bekväm väntetid, imponerande portioner i matmenyn

Paloma Giraudo - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • TJUVAR

Pete Leahy - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Radisson Rewards är skämt.
  • De tog 129 000 belöningspoäng från mitt VIP-konto och vägrar returnera dem.
  • Du kan inte ens kontakta Radisson Rewards kundtjänst.
  • Om du faktiskt lyckas prata med någon i reservationer är det bara en irriterande loop av skräp. Ingen lyssnar och de pratar bara över dig.
  • Radisson Rewards är tidsfördrivare som bara gör dig arg. Ren skräp. Kundservice är noll.

Jonathan - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundtjänsten jag någonsin haft att göra med
  • Felaktig information om bokning
  • Otydlig avbokningspolicy

Mohanraj Natesan - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ledde mig att gråta på mitt första besök i Nederländerna.
  • Ingen återbetalning på 5 dagar (nära 450 euro).
  • Insisterade på endast 3 dagar för återbetalning trots policy.
  • Flera fördröjningar med återbetalningen och brist på uppdateringar.

Patrick McDermott - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service från tre olika hotell i samma situation.
  • Radisson erbjöd möjlighet att flytta bokningen eller få återbetalning på grund av Covid-restriktioner.
  • Dålig kommunikation från Radissons kundtjänst.
  • Ingen åtgärd har vidtagits trots flera påminnelser.
  • Radisson ignorera klagomål via e-post.

TravelCriticChic - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • DÅLIGA ANSTÄLLDA!! Bluffad av receptionen: 4 avgifter på kortet. Hade svårt att få tillbaka pengarna. Chef offentligt skammar kunden på TripAdvisor. RADISSON GJORDE DÅLIGA VAL!!
  • Kände mig som om jag blev lurad av receptionen. Smala korridorer och små rum. Hallarna och rummen är knappt godkända. Mottagningen gjorde 4 avgifter på mitt kort trots att jag ville betala kontant.