Radisson

62 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Radisson kommer från 62 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Radisson:

TrustPilot (62)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Radissons leverans har en god beliggenhet med fantastisk utsikt och god frukost, men tyvärr är standarden lägre än förväntat (60%). Den höga bullret på hotellet och lång leveranstid kan vara besvärligt för gästerna (40%). Dessutom verkar det finnas problem med incheckningen och rummens skick, inklusive lukt och renlighet (50%). Det finns också klagomål på bokningshantering, säkerhet och frukostpriser (50%). Sammantaget är Radissons leverans blandad, med en del positiva och negativa aspekter att ta hänsyn till (50%).

“Inte få rummet eller paketet vi betalade för”

“Lång leveranstid”

“Den höga bullret”

“Vår incheäckningstid för rummen är kl 15, men kunde inte tilhandaha göra rummen i tid”

“Inget Omhändertagande av badbehoven och inte ens svarade efter klagomål till receptionen”

“Vatten strömmade ut från kranen, avloppsproblem i badkaret, rummet luktade urin, stora kissfläckar på madrassen, ingen mikrovågsugn som utlovat, var tvungen att betala $150 deposition, traumatiserad av upplevelsen”

“Bra läge, enkel att navigera, parkering på plats, inbjudande reception, ljus och ren, rum hade allt du behövde, bekväm säng, bra tekanna, justerbar rumstemperatur, platt-TV med bra urval av kanaler, imponerande matmeny, vänlig och effektiv service, unik funktion i duschspegel”

“Heathrow-buss tillgänglig, enkel tillgång till flygplatsens terminaler, möjlighet att beställa taxi, bekväm väntetid, imponerande portioner i matmenyn”

“TJUVAR”

“Långsam incheckning trots ifyllning av formulär för att påskynda processen”

👍 2   👎 24

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ro - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta hotellupplevelsen jag haft
  • Falsk marknadsföring av paket
  • Fick en bråkdel av återbetalningen
  • Svårt att få tillbaka pengarna från Radisson
  • Komplex process för att få pengarna tillbaka
  • Dubbokning av rum för ett evenemang
  • Inte få rummet eller paketet vi betalade för
  • Lugnt att våra pengar var förlorade
  • Osäkert företag att lita på med dina pengar

Cheyrell Ward - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid

Regina Panetta - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Den höga bullret
  • Kostar nästan 200 euro för en natt
  • Ingen isolering i rummet
  • Problem med uppvärmningen
  • Sämsta sönmen på ett hotell

Sambhu Ampilli - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fruktansvärd upplevelse och behöver känna af folket
  • Vår incheäckningstid för rummen är kl 15, men kunde inte tilhandaha göra rummen i tid
  • Ingen information om det andra rummet. Vägrade att dela chefens kontaktuppgifter
  • Ingen hänsyn visad av personalen vid bärandet av bagaget till och från rummet
  • Inget Omhändertagande av badbehoven och inte ens svarade efter klagomål till receptionen

Summer - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vatten strömmade ut från kranen, avloppsproblem i badkaret, rummet luktade urin, stora kissfläckar på madrassen, ingen mikrovågsugn som utlovat, var tvungen att betala $150 deposition, traumatiserad av upplevelsen

Mrs Nugent - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra läge, enkel att navigera, parkering på plats, inbjudande reception, ljus och ren, rum hade allt du behövde, bekväm säng, bra tekanna, justerbar rumstemperatur, platt-TV med bra urval av kanaler, imponerande matmeny, vänlig och effektiv service, unik funktion i duschspegel
  • Heathrow-buss tillgänglig, enkel tillgång till flygplatsens terminaler, möjlighet att beställa taxi, bekväm väntetid, imponerande portioner i matmenyn

Paloma Giraudo - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • TJUVAR

SP - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam incheckning trots ifyllning av formulär för att påskynda processen
  • Bokning gjord med poäng men debiterad på kreditkort utan garanti

lucy grimas - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Policy om extra avgifter för tidig incheckning och sen utcheckning
  • Brist på medkänsla för kunder som påverkas av bränderna
  • Rumsberedskap trots policy om extra avgifter
  • Oflexibel policy angående utcheckningstid

Guest - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Saknat personligt föremål
  • Ingen tillgänglig incheckning vid ankomst
  • Rude och arrogant kundservice
  • Ingen ursäkt från hotellet för förlusten av föremålet

Christina - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

Al P - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Reservation avbokning nekad
  • Företagets rykte

Shelly Hamblen - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Rude personal vid receptionen
  • Stjäl hotellhanddukar och säljer dem till andra hotell

Sinead - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personalen på framsidan var trevlig
  • Användning av mobiltelefoner i spat
  • Skitna uniformer på personalen
  • Spa-området var i dåligt skick

Aimee Smith - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation, svarar inte på mejl eller telefonsamtal. Förstörde bokningen utan förklaring. Automatiserad tjänst leder ingenstans.

Alex Taylor - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ignorant attitude from staff when room not cleaned
  • Lack of response to complaint emails
  • Room not cleaned as expected
  • Feeling ill due to delayed room cleaning
  • One star service in a four star hotel

Mohanraj Natesan - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ledde mig att gråta på mitt första besök i Nederländerna.
  • Ingen återbetalning på 5 dagar (nära 450 euro).
  • Insisterade på endast 3 dagar för återbetalning trots policy.
  • Flera fördröjningar med återbetalningen och brist på uppdateringar.

Janet Horn - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • trasigt bagagevagnshjul
  • långsam incheckning
  • luften fungerade inte i rummet
  • smutsigt rum
  • ingen ersättningsrumsalternativ tillgängligt
  • dålig frukost
  • felaktig information på webbplatsen
  • felaktig reklam som Radisson

customer - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Misslyckad bokningshantering

TravelCriticChic - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • DÅLIGA ANSTÄLLDA!! Bluffad av receptionen: 4 avgifter på kortet. Hade svårt att få tillbaka pengarna. Chef offentligt skammar kunden på TripAdvisor. RADISSON GJORDE DÅLIGA VAL!!
  • Kände mig som om jag blev lurad av receptionen. Smala korridorer och små rum. Hallarna och rummen är knappt godkända. Mottagningen gjorde 4 avgifter på mitt kort trots att jag ville betala kontant.

Mike Mendoza - 10 år sedanTrustpilot 🔗

  • Oartig personal
  • Rapfest med ovälkomna gäster
  • Wi-Fi fungerade i rummet

Anders - 10 år sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket besviken över besöket i Hamburg!
  • Dålig incheckningsupplevelse
  • Tilldelades ett rökrum trots att jag klagade