Radisson
62 recensioner från 1 källa
ⓘ Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Radisson kommer från 62 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.
Webbplatser där vi har hittat recensioner för Radisson:
– TrustPilot (62)
Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Radisson har en kundtjänst med sin del av problem - bara 36% av recensenterna är nöjda med servicen medan 64% är missnöjda. Många klagar på att det är svårt att få poäng (23%) och återbetalningar (17%), medan andra nämner problem med dubbelbokningar (4%) och otrevlig personal vid receptionen (8%). Å andra sidan finns det positiva recensioner om vänlig personal (4%) och snabb respons via e-post på klagomål (1%). Totalt sett tyder många negativa recensioner på att det finns brister i kundservicen på Radisson.
“Bra service och flexibilitet”
“Sämsta hotellupplevelsen jag haft”
“Svårt att få tillbaka pengarna från Radisson”
“Komplex process för att få pengarna tillbaka”
“Dubbokning av rum för ett evenemang”
“Osäkert företag att lita på med dina pengar”
“Den stora tunga kvinnan i receptionen var otrevlig och oprofessionell.”
“Personalen förnekade händelsen och vägrade betala tillbaka pengarna.”
“Personalen är välutbildad”
“Hjälpsam personal. Fantastiskt team inklusive kocken. Renovering pågår runt hotellet, men personalen hjälper till att hantera eventuella problem.”
👍 18 👎 130
Sammanfattade recensioner
ⓘ Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.Frederik Grøn Schack - 21 april 2024Trustpilot 🔗
- Bra service och flexibilitet
- Prisvärd
Ro - 14 april 2024Trustpilot 🔗
- Sämsta hotellupplevelsen jag haft
- Falsk marknadsföring av paket
- Fick en bråkdel av återbetalningen
- Svårt att få tillbaka pengarna från Radisson
- Komplex process för att få pengarna tillbaka
- Dubbokning av rum för ett evenemang
- Inte få rummet eller paketet vi betalade för
- Lugnt att våra pengar var förlorade
- Osäkert företag att lita på med dina pengar
Alison Ali - 27 mars 2024Trustpilot 🔗
- Den stora tunga kvinnan i receptionen var otrevlig och oprofessionell.
- Hotellens system var nere/uppdarterades vilket ledde till långsam incheckning.
- Personalen förnekade händelsen och vägrade betala tillbaka pengarna.
Comine du Toit - 26 mars 2024Trustpilot 🔗
- Personalen är välutbildad
Sharon Butler - 25 mars 2024Trustpilot 🔗
- Hjälpsam personal. Fantastiskt team inklusive kocken. Renovering pågår runt hotellet, men personalen hjälper till att hantera eventuella problem.
VicE - 25 mars 2024Trustpilot 🔗
- Dubbeldebiterades för restaurangbesök
- Många rätter var inte tillgängliga att beställa
- Överdebitering och problem med betalning
- Långsam hantering av återbetalning
Matt Iliffe - 27 februari 2024Trustpilot 🔗
- Stor beskäftigande
- Förlorad 700 euro på oanvämd rum
- Otrovärdig
- Rum gavs bort trots bokning
Regina Panetta - 11 februari 2024Trustpilot 🔗
- Den höga bullret
- Kostar nästan 200 euro för en natt
- Ingen isolering i rummet
- Problem med uppvärmningen
- Sämsta sönmen på ett hotell
Michael - 10 februari 2024Trustpilot 🔗
- Visa ingen lojalitet mot kunder
- Oanmäld nedsättnings av belötpoäng
- Kundtjänst är förskräcklig
- Agenter verkar avskräckas från att hjälpa till
Savas - 8 februari 2024Trustpilot 🔗
Ian Harrison - 2 februari 2024Trustpilot 🔗
- Receptionisten Benita var otrevlig och ointresserad, rummen var inte klara i tid. Ingen ögincontakt, enords-svar, total ointresse för vår grupp. Otrevlig attityd även vid utcheckningen.
Sambhu Ampilli - 14 januari 2024Trustpilot 🔗
- Fruktansvärd upplevelse och behöver känna af folket
- Vår incheäckningstid för rummen är kl 15, men kunde inte tilhandaha göra rummen i tid
- Ingen information om det andra rummet. Vägrade att dela chefens kontaktuppgifter
- Ingen hänsyn visad av personalen vid bärandet av bagaget till och från rummet
- Inget Omhändertagande av badbehoven och inte ens svarade efter klagomål till receptionen
Bobby Boy - 6 januari 2024Trustpilot 🔗
- Missnöje med rummets renlighet och bekvämligheter
- Ineffektivt underhåll för duschproblem
- Rum med utsikt över byggarbetsplats
David Haste - 5 januari 2024Trustpilot 🔗
- Noll support från Radissons "kundtjänst"
- Noll support från Radissons "kundtjänst" efter en fruktansvärd upplevelse på Radisson River Ness Hotel, Inverness.
- Andra recensioner på Trustpilot visar deras brist på omtanke eller empati.
- Mitt råd - leta någon annanstans efter hotell, andra grupper erbjuder mycket bättre kundupplevelser.
Summer - 28 december 2023Trustpilot 🔗
- Vatten strömmade ut från kranen, avloppsproblem i badkaret, rummet luktade urin, stora kissfläckar på madrassen, ingen mikrovågsugn som utlovat, var tvungen att betala $150 deposition, traumatiserad av upplevelsen
Mukesh Kapadia - 29 november 2023Trustpilot 🔗
- Svårt att navigera på webbplatsen
- Använder inte alla tillgängliga varumärken vid val av datum och plats
- Inte användarvänlig
- Begränsat hotellurval
- Små, svårlästa fonter
- Felaktiga hotelllokaliseringar
- Begränsad hotellinformation
- Svårt att hitta hotell i närheten av vald plats
- Begränsad information om Radisson Rewards-medlemskap
- Begränsade valmöjligheter för hotell i Florida
- Svårt att hitta hotell i radie nära Florida
- Felaktig hotellsökning
Daniella - 23 november 2023Trustpilot 🔗
- Bästa hotellet
- Personalen är fantastisk på alla sätt
- Bästa maten på restaurangen
- Kommer definitivt tillbaka
Mrs Nugent - 20 november 2023Trustpilot 🔗
- Bra läge, enkel att navigera, parkering på plats, inbjudande reception, ljus och ren, rum hade allt du behövde, bekväm säng, bra tekanna, justerbar rumstemperatur, platt-TV med bra urval av kanaler, imponerande matmeny, vänlig och effektiv service, unik funktion i duschspegel
- Heathrow-buss tillgänglig, enkel tillgång till flygplatsens terminaler, möjlighet att beställa taxi, bekväm väntetid, imponerande portioner i matmenyn
Paloma Giraudo - 12 oktober 2023Trustpilot 🔗
- TJUVAR
SP - 23 september 2023Trustpilot 🔗
- Långsam incheckning trots ifyllning av formulär för att påskynda processen
- Bokning gjord med poäng men debiterad på kreditkort utan garanti
lucy grimas - 3 september 2023Trustpilot 🔗
- Policy om extra avgifter för tidig incheckning och sen utcheckning
- Brist på medkänsla för kunder som påverkas av bränderna
- Rumsberedskap trots policy om extra avgifter
- Oflexibel policy angående utcheckningstid
Nicolette - 17 augusti 2023Trustpilot 🔗
- Smutsiga sängar och extremt dålig service.
Mollyweir Weir - 18 juli 2023Trustpilot 🔗
- Oskicklig kundtjänst
- Felaktig information
- Vägrar ge återbetalning
- Icke samarbetsvilliga för att lösa problem
- Problem med att hitta rätt kontaktinformation
- Felaktig hantering av situationen
- Missnöjd med kundlojalitetsprogram
- Obemötande att ordna alternativ vistelse
Guest - 14 juli 2023Trustpilot 🔗
- Saknat personligt föremål
- Ingen tillgänglig incheckning vid ankomst
- Rude och arrogant kundservice
- Ingen ursäkt från hotellet för förlusten av föremålet
Thesa Hudek - 29 juni 2023Trustpilot 🔗
- Fantastiskt hotell
- Megan är fantastisk!
- Vackert hotell. Utmärkt rum!
Jaime Kenwood - 11 juni 2023Trustpilot 🔗
- Kundtjänst var ovillig att hjälpa till och svårt att kommunicera med
- Dyr tilläggsnattavgift och bokningskomplikationer
Sunny S - 14 april 2023Trustpilot 🔗
- Verkligen dålig upplevelse och otrevligt beteende
- Aldrig rekommendera detta till någon
- Riktigt besviken
- Lämna mitt Radisson-medlemskap
Susie O'Connor - 29 mars 2023Trustpilot 🔗
- Garantin inte hedrad
- Otrevlig kundtjänst
- Ingen kontakt till sin chef
- Bättre hotellalternativ tillgängliga
Christina - 16 februari 2023Trustpilot 🔗
Al P - 4 februari 2023Trustpilot 🔗
- Reservation avbokning nekad
- Företagets rykte
Laura Cavagan - 26 januari 2023Trustpilot 🔗
- Otrevlig och aggressiv mottagning
- Rummet slitet
- Ingen sittplats i spaavdelningen för antalet besökare
Shelly Hamblen - 21 januari 2023Trustpilot 🔗
- Rude personal vid receptionen
- Stjäl hotellhanddukar och säljer dem till andra hotell
brenda gilbert - 18 januari 2023Trustpilot 🔗
- Oproffsig personal bakom receptionen
- högljudd och otrevlig
- Brister i kundservice
- Ingen vänlighet
Marshmit Dave - 28 december 2022Trustpilot 🔗
- Kundtjänsten var hjälpsam och artig
- Felaktig information på hemsidan och högre pris vid bokning via telefon
- Hotellreceptionen var ovillig att hjälpa till och avslutade samtalet
- Långsam och ineffektiv bokningsprocess
Pete Leahy - 22 december 2022Trustpilot 🔗
- Radisson Rewards är skämt.
- De tog 129 000 belöningspoäng från mitt VIP-konto och vägrar returnera dem.
- Du kan inte ens kontakta Radisson Rewards kundtjänst.
- Om du faktiskt lyckas prata med någon i reservationer är det bara en irriterande loop av skräp. Ingen lyssnar och de pratar bara över dig.
- Radisson Rewards är tidsfördrivare som bara gör dig arg. Ren skräp. Kundservice är noll.
N O - 7 december 2022Trustpilot 🔗
- Behandlar dig som skräp
Karen - 28 november 2022Trustpilot 🔗
- Totalt skämt till företag
- Har haft en bedräglig bokning gjord i mitt namn
- Ingen förstår problemet
- Får ingen hjälp med bedrägeriproblemet
- Flyttas runt och kommer ingenstans
Jonathan - 11 november 2022Trustpilot 🔗
- Sämsta kundtjänsten jag någonsin haft att göra med
- Felaktig information om bokning
- Otydlig avbokningspolicy
Sinead - 3 oktober 2022Trustpilot 🔗
- Personalen på framsidan var trevlig
- Användning av mobiltelefoner i spat
- Skitna uniformer på personalen
- Spa-området var i dåligt skick
Aimee Smith - 12 september 2022Trustpilot 🔗
- Dålig kommunikation, svarar inte på mejl eller telefonsamtal. Förstörde bokningen utan förklaring. Automatiserad tjänst leder ingenstans.
Alex Taylor - 3 augusti 2022Trustpilot 🔗
- Ignorant attitude from staff when room not cleaned
- Lack of response to complaint emails
- Room not cleaned as expected
- Feeling ill due to delayed room cleaning
- One star service in a four star hotel
Peter Laing - 26 juli 2022Trustpilot 🔗
- Appen är helt värdelös
- Kan inte återställa lösenordet
- Allmän servicekvalitet är bedrövlig
Mohanraj Natesan - 22 juni 2022Trustpilot 🔗
- Ledde mig att gråta på mitt första besök i Nederländerna.
- Ingen återbetalning på 5 dagar (nära 450 euro).
- Insisterade på endast 3 dagar för återbetalning trots policy.
- Flera fördröjningar med återbetalningen och brist på uppdateringar.
D C - 20 maj 2022Trustpilot 🔗
- Ingen aning om någonting
- Personalen hade de sämsta attityderna
- Fick bett av något och fick inte reda på varför
- Hittade en vägglöss
- Fick ingen ursäkt och GM återvände inte samtalet
- Visade ringa professionalism och gästfrihet
Janet Horn - 13 maj 2022Trustpilot 🔗
- trasigt bagagevagnshjul
- långsam incheckning
- luften fungerade inte i rummet
- smutsigt rum
- ingen ersättningsrumsalternativ tillgängligt
- dålig frukost
- felaktig information på webbplatsen
- felaktig reklam som Radisson
Patrick McDermott - 9 september 2021Trustpilot 🔗
- Bra service från tre olika hotell i samma situation.
- Radisson erbjöd möjlighet att flytta bokningen eller få återbetalning på grund av Covid-restriktioner.
- Dålig kommunikation från Radissons kundtjänst.
- Ingen åtgärd har vidtagits trots flera påminnelser.
- Radisson ignorera klagomål via e-post.
customer - 14 januari 2020Trustpilot 🔗
- Misslyckad bokningshantering
Clara - 16 mars 2019Trustpilot 🔗
- Stöd till nazistiska organisationer
- Konferens för nazister och fascister
- Bristande ansvar
Gaurav - 29 september 2018Trustpilot 🔗
- Kundvårdsteamet bryr sig inte
TravelCriticChic - 14 juni 2018Trustpilot 🔗
- DÅLIGA ANSTÄLLDA!! Bluffad av receptionen: 4 avgifter på kortet. Hade svårt att få tillbaka pengarna. Chef offentligt skammar kunden på TripAdvisor. RADISSON GJORDE DÅLIGA VAL!!
- Kände mig som om jag blev lurad av receptionen. Smala korridorer och små rum. Hallarna och rummen är knappt godkända. Mottagningen gjorde 4 avgifter på mitt kort trots att jag ville betala kontant.
Shah - 31 juli 2017Trustpilot 🔗
- Har förlorat min kund!!!
- Klagomål ignoreras för nästa vistelse
- Dåligt hanterat klagomål
Richard 1986 - 3 maj 2016Trustpilot 🔗
- Vacker utsikt över floden De La Plata från rummen, poolen och restaurangen
- Utmärkt restaurang som heter Carmen
Mike Mendoza - 8 juli 2015Trustpilot 🔗
- Oartig personal
- Rapfest med ovälkomna gäster
- Wi-Fi fungerade i rummet
Anders - 18 maj 2015Trustpilot 🔗
- Mycket besviken över besöket i Hamburg!
- Dålig incheckningsupplevelse
- Tilldelades ett rökrum trots att jag klagade