Radisson

62 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Radisson kommer från 62 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Radisson:

TrustPilot (62)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Radisson har en välutbildad personal (100%) och svarar snabbt på klagomål via e-post (100%). De har problem med långsam hantering av återbetalningar (50%) men erbjuder Wi-Fi på rummen (100%). Kommunikationen kan vara bristfällig och oprofessionell från vissa anställda i receptionen (50%), vilket skapar missförstånd och problem för gästerna. Överlag finns det en viss brist på medkänsla för kunder och problemhantering (40%), vilket gör upplevelsen mindre tillfredsställande för gästerna. Sammantaget har Radisson en blandad kommunikationsupplevelse med sina gäster.

“Falsk marknadsföring av paket”

“Inte få rummet eller paketet vi betalade för”

“Den stora tunga kvinnan i receptionen var otrevlig och oprofessionell.”

“Hotellens system var nere/uppdarterades vilket ledde till långsam incheckning.”

“Personalen är välutbildad”

“Många rätter var inte tillgängliga att beställa”

“Överdebitering och problem med betalning”

“Långsam hantering av återbetalning”

“Lång leveranstid”

“Oanmäld nedsättnings av belötpoäng”

👍 8   👎 63

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ro - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta hotellupplevelsen jag haft
  • Falsk marknadsföring av paket
  • Fick en bråkdel av återbetalningen
  • Svårt att få tillbaka pengarna från Radisson
  • Komplex process för att få pengarna tillbaka
  • Dubbokning av rum för ett evenemang
  • Inte få rummet eller paketet vi betalade för
  • Lugnt att våra pengar var förlorade
  • Osäkert företag att lita på med dina pengar

Alison Ali - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Den stora tunga kvinnan i receptionen var otrevlig och oprofessionell.
  • Hotellens system var nere/uppdarterades vilket ledde till långsam incheckning.
  • Personalen förnekade händelsen och vägrade betala tillbaka pengarna.

Comine du Toit - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personalen är välutbildad

VicE - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dubbeldebiterades för restaurangbesök
  • Många rätter var inte tillgängliga att beställa
  • Överdebitering och problem med betalning
  • Långsam hantering av återbetalning

Cheyrell Ward - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid

Michael - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Visa ingen lojalitet mot kunder
  • Oanmäld nedsättnings av belötpoäng
  • Kundtjänst är förskräcklig
  • Agenter verkar avskräckas från att hjälpa till

Savas - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

Ian Harrison - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Receptionisten Benita var otrevlig och ointresserad, rummen var inte klara i tid. Ingen ögincontakt, enords-svar, total ointresse för vår grupp. Otrevlig attityd även vid utcheckningen.

Sambhu Ampilli - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fruktansvärd upplevelse och behöver känna af folket
  • Vår incheäckningstid för rummen är kl 15, men kunde inte tilhandaha göra rummen i tid
  • Ingen information om det andra rummet. Vägrade att dela chefens kontaktuppgifter
  • Ingen hänsyn visad av personalen vid bärandet av bagaget till och från rummet
  • Inget Omhändertagande av badbehoven och inte ens svarade efter klagomål till receptionen

Bobby Boy - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Missnöje med rummets renlighet och bekvämligheter
  • Ineffektivt underhåll för duschproblem
  • Rum med utsikt över byggarbetsplats

Mrs Nugent - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra läge, enkel att navigera, parkering på plats, inbjudande reception, ljus och ren, rum hade allt du behövde, bekväm säng, bra tekanna, justerbar rumstemperatur, platt-TV med bra urval av kanaler, imponerande matmeny, vänlig och effektiv service, unik funktion i duschspegel
  • Heathrow-buss tillgänglig, enkel tillgång till flygplatsens terminaler, möjlighet att beställa taxi, bekväm väntetid, imponerande portioner i matmenyn

Paloma Giraudo - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • TJUVAR

SP - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam incheckning trots ifyllning av formulär för att påskynda processen
  • Bokning gjord med poäng men debiterad på kreditkort utan garanti

lucy grimas - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Policy om extra avgifter för tidig incheckning och sen utcheckning
  • Brist på medkänsla för kunder som påverkas av bränderna
  • Rumsberedskap trots policy om extra avgifter
  • Oflexibel policy angående utcheckningstid

Mollyweir Weir - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Oskicklig kundtjänst
  • Felaktig information
  • Vägrar ge återbetalning
  • Icke samarbetsvilliga för att lösa problem
  • Problem med att hitta rätt kontaktinformation
  • Felaktig hantering av situationen
  • Missnöjd med kundlojalitetsprogram
  • Obemötande att ordna alternativ vistelse

Jaime Kenwood - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänst var ovillig att hjälpa till och svårt att kommunicera med
  • Dyr tilläggsnattavgift och bokningskomplikationer

Sunny S - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Verkligen dålig upplevelse och otrevligt beteende
  • Aldrig rekommendera detta till någon
  • Riktigt besviken
  • Lämna mitt Radisson-medlemskap

Susie O'Connor - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Garantin inte hedrad
  • Otrevlig kundtjänst
  • Ingen kontakt till sin chef
  • Bättre hotellalternativ tillgängliga

Christina - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

brenda gilbert - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Oproffsig personal bakom receptionen
  • högljudd och otrevlig
  • Brister i kundservice
  • Ingen vänlighet

Marshmit Dave - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänsten var hjälpsam och artig
  • Felaktig information på hemsidan och högre pris vid bokning via telefon
  • Hotellreceptionen var ovillig att hjälpa till och avslutade samtalet
  • Långsam och ineffektiv bokningsprocess

Pete Leahy - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Radisson Rewards är skämt.
  • De tog 129 000 belöningspoäng från mitt VIP-konto och vägrar returnera dem.
  • Du kan inte ens kontakta Radisson Rewards kundtjänst.
  • Om du faktiskt lyckas prata med någon i reservationer är det bara en irriterande loop av skräp. Ingen lyssnar och de pratar bara över dig.
  • Radisson Rewards är tidsfördrivare som bara gör dig arg. Ren skräp. Kundservice är noll.

Karen - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Totalt skämt till företag
  • Har haft en bedräglig bokning gjord i mitt namn
  • Ingen förstår problemet
  • Får ingen hjälp med bedrägeriproblemet
  • Flyttas runt och kommer ingenstans

Jonathan - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundtjänsten jag någonsin haft att göra med
  • Felaktig information om bokning
  • Otydlig avbokningspolicy

Sinead - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personalen på framsidan var trevlig
  • Användning av mobiltelefoner i spat
  • Skitna uniformer på personalen
  • Spa-området var i dåligt skick

Aimee Smith - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation, svarar inte på mejl eller telefonsamtal. Förstörde bokningen utan förklaring. Automatiserad tjänst leder ingenstans.

Alex Taylor - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ignorant attitude from staff when room not cleaned
  • Lack of response to complaint emails
  • Room not cleaned as expected
  • Feeling ill due to delayed room cleaning
  • One star service in a four star hotel

Mohanraj Natesan - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ledde mig att gråta på mitt första besök i Nederländerna.
  • Ingen återbetalning på 5 dagar (nära 450 euro).
  • Insisterade på endast 3 dagar för återbetalning trots policy.
  • Flera fördröjningar med återbetalningen och brist på uppdateringar.

Janet Horn - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • trasigt bagagevagnshjul
  • långsam incheckning
  • luften fungerade inte i rummet
  • smutsigt rum
  • ingen ersättningsrumsalternativ tillgängligt
  • dålig frukost
  • felaktig information på webbplatsen
  • felaktig reklam som Radisson

Patrick McDermott - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service från tre olika hotell i samma situation.
  • Radisson erbjöd möjlighet att flytta bokningen eller få återbetalning på grund av Covid-restriktioner.
  • Dålig kommunikation från Radissons kundtjänst.
  • Ingen åtgärd har vidtagits trots flera påminnelser.
  • Radisson ignorera klagomål via e-post.

customer - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Misslyckad bokningshantering

Clara - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Stöd till nazistiska organisationer
  • Konferens för nazister och fascister
  • Bristande ansvar

Gaurav - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kundvårdsteamet bryr sig inte

TravelCriticChic - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • DÅLIGA ANSTÄLLDA!! Bluffad av receptionen: 4 avgifter på kortet. Hade svårt att få tillbaka pengarna. Chef offentligt skammar kunden på TripAdvisor. RADISSON GJORDE DÅLIGA VAL!!
  • Kände mig som om jag blev lurad av receptionen. Smala korridorer och små rum. Hallarna och rummen är knappt godkända. Mottagningen gjorde 4 avgifter på mitt kort trots att jag ville betala kontant.

Richard 1986 - 9 år sedanTrustpilot 🔗

  • Vacker utsikt över floden De La Plata från rummen, poolen och restaurangen
  • Utmärkt restaurang som heter Carmen

Mike Mendoza - 10 år sedanTrustpilot 🔗

  • Oartig personal
  • Rapfest med ovälkomna gäster
  • Wi-Fi fungerade i rummet

Anders - 10 år sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket besviken över besöket i Hamburg!
  • Dålig incheckningsupplevelse
  • Tilldelades ett rökrum trots att jag klagade