Philips Hue

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för Philips Hue kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Philips Hue:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Philips Hues returpolicy har blandade recensioner med många klagomål på kort garantitid, dålig garantiservice och svårigheter att reklamera produkter. Det finns även problem med att få ersättning eller återbetalning vid reklamation. Å andra sidan finns det positiva recensioner om problemfri garantihantering. Sammantaget verkar Philips Hue ha brister i sin garantihantering och behöver förbättra sin kundservice för att möta kundernas förväntningar. (57%)

“Usel hemsida”

“Philips vägrar att ersätta enheten med en ny enligt deras policy.”

“felaktig leverans”

“smidig returprocess”

“Sämre eftermarknadsservice”

“tv:n gick sönder strax efter garantitiden”

“Garanti-anmälan stängdes utan förklaring”

👍 2   👎 28

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Jörgen Ellenrieder - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel hemsida

Anders Edenholm - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Underleverantören svarar inte på samtal eller mail.
  • Philips vägrar att ersätta enheten med en ny enligt deras policy.
  • LetMeRepair får låga omdömen online och Philips borde ha gjort en bättre undersökning av dem innan samarbete.
  • Kvaliteten på underleverantörer blir sämre vid val av lägsta pris.
  • Det var ett felaktigt köp och man måste acceptera förlusten och köpa en ny TV.
  • Supportpersonal tränas att svara enligt riktlinjer istället för att bidra med lösningar.

Lilla Mayman - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • felaktig leverans
  • smidig returprocess

Erik - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Kvalitetsproblem med produkten
  • Sämre eftermarknadsservice
  • Hög prissättning för kvaliteten

Dennis Eriksson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • tv:n gick sönder strax efter garantitiden

Anders Holmström - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Uslaste support
  • Köp inte Philips, det finns bra alternativ
  • Garanti-anmälan stängdes utan förklaring
  • Support genom tpv-tech.com i Hong Kong