Philips Hue

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för Philips Hue kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Philips Hue:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Produkt Produkt

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Philips Hue har en imponerande funktionalitet med möjlighet att synka ljuset med musik, filmer och TV-spel och erbjuda 16 miljoner olika färger (100%). Dessutom finns det en enkel app för att styra belysningen även när man inte är hemma, och det finns möjlighet att dimra lamporna och använda automatisk nattbelysning (100%). Tyvärr är produkten känd för att ha hållbarhetsproblem och kvalitetsfrågor (100%). Det kan vara bättre att överväga andra alternativ på marknaden (100%).

“Usla produkter”

“Philips vägrar att ersätta enheten med en ny enligt deras policy.”

“Det var ett felaktigt köp och man måste acceptera förlusten och köpa en ny TV.”

“otroligt bra service”

“Dåligt ljudkvalitet”

“Ingen justerbar diskant”

“Bra bildkvalitet”

“Svårt att höra taltydligt”

“tillverkningsfel;vägrar ersätta;dålig kundservice”

“ingen hjälp vid fel;flera drabbade;vägrar hjälp”

👍 43   👎 104

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Pont - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usla produkter

Anders Edenholm - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Underleverantören svarar inte på samtal eller mail.
  • Philips vägrar att ersätta enheten med en ny enligt deras policy.
  • LetMeRepair får låga omdömen online och Philips borde ha gjort en bättre undersökning av dem innan samarbete.
  • Kvaliteten på underleverantörer blir sämre vid val av lägsta pris.
  • Det var ett felaktigt köp och man måste acceptera förlusten och köpa en ny TV.
  • Supportpersonal tränas att svara enligt riktlinjer istället för att bidra med lösningar.

Johnny Larsson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • otroligt bra service

Agne och Ulla Jansson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt ljudkvalitet
  • Ingen justerbar diskant
  • Bra bildkvalitet
  • Svårt att höra taltydligt

L A - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • tillverkningsfel;vägrar ersätta;dålig kundservice
  • självstartande tv med hög volym;grön bild;color pixel;överhettar och stänger av;nollställer inställningar;svalna utan ström;ingen uppdateringar
  • ingen hjälp vid fel;flera drabbade;vägrar hjälp

Lilla Mayman - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • felaktig leverans
  • smidig returprocess

Mikael Eriksson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Hållbarhet i värme i bryggningen
  • Locket gick sönder till termoskannan efter ett halvår
  • Bytte till kaffemaskin av annat märke

Niklas - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • brist på kundintresse från Philips sida
  • tv fungerar endast i 2 år
  • sämre bildkvalitet än förväntat
  • dålig kundservice
  • högt pris för dålig kvalitet

pontus nilsson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • inget garantis
  • inbränning
  • missfärgningar
  • skyller ifrån sig
  • fick en liten inbränning
  • större oformligt fält

Erik - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Kvalitetsproblem med produkten
  • Sämre eftermarknadsservice
  • Hög prissättning för kvaliteten

Dennis Eriksson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • tv:n gick sönder strax efter garantitiden

Kempa - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta möjliga kvalitet på TV-apparater
  • OLED 100% risk för bränning och defekt panel
  • Philips bryr sig inte om sina kunder
  • Kundtjänsten gör sitt bästa för att inte hjälpa, bryr sig inte om goodwill
  • Problem med att stänga av apparaten
  • Erfarenhet av flera anhöriga med liknande problem med Philips TV
  • Gillar Ambilight
  • Dålig bildkvalitet över tiden
  • Högt pris för kort livslängd

Familjen A - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundtjänst
  • Fruktansvärt bemötande
  • Bristfälliga produkter
  • Nedvärderande personal
  • Riktigt elak personal

Anders Holmström - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Uslaste support
  • Köp inte Philips, det finns bra alternativ
  • Garanti-anmälan stängdes utan förklaring
  • Support genom tpv-tech.com i Hong Kong

Peder Palmstierna - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • brist på kundsupport efter garantitiden
  • produktkvalitet
  • brist på support för avancerade digitala TV-apparater
  • negativ attityd

Jon S. - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Fel vara mottagen

Klaus Pedersen - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig Support