Philips Hue

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för Philips Hue kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Philips Hue:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Philips Hue har problem med kommunikationen och kundtjänsten, vilket resulterar i långa svarstider, bristande information och felaktiga löften. Flera kunder har upplevt dålig produktkvalitet och problem med att få ersättning eller support. Även felaktig information om leveranser och garantier har lett till missnöjda kunder. Trots detta finns det användbara funktioner som möjligheten att synka ljuset med musik och filmer samt en användarvänlig app för styrning av belysningen. I genomsnitt, Philips Hue upplevs som bristfällig i sin kommunikation och kundhantering.

“Ingen avisering”

“sämsta med UPS”

“De skickade med UPS och UPS levererade långt från min adress”

“Usel hemsida”

“Underleverantören svarar inte på samtal eller mail.”

“LetMeRepair får låga omdömen online och Philips borde ha gjort en bättre undersökning av dem innan samarbete.”

“Supportpersonal tränas att svara enligt riktlinjer istället för att bidra med lösningar.”

“osmaklig TV-reklam”

“Sämsta upplevelsen”

“Ingen tydlig avisering”

👍 8   👎 97

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Staffan Galli - 18 december 2023Trustpilot 🔗

  • Ingen avisering
  • Uruselt

Ad Ha - 11 september 2023Trustpilot 🔗

  • sämsta med UPS
  • Philips kundtjänst är det sämsta
  • De skickade med UPS och UPS levererade långt från min adress

Jörgen Ellenrieder - 21 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Usel hemsida

Anders Edenholm - 12 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Underleverantören svarar inte på samtal eller mail.
  • Philips vägrar att ersätta enheten med en ny enligt deras policy.
  • LetMeRepair får låga omdömen online och Philips borde ha gjort en bättre undersökning av dem innan samarbete.
  • Kvaliteten på underleverantörer blir sämre vid val av lägsta pris.
  • Det var ett felaktigt köp och man måste acceptera förlusten och köpa en ny TV.
  • Supportpersonal tränas att svara enligt riktlinjer istället för att bidra med lösningar.

Benjamin Ängquist - 12 juli 2023Trustpilot 🔗

  • osmaklig TV-reklam

Jon Rogmalm - 7 december 2022Trustpilot 🔗

  • Sämsta upplevelsen
  • Lång väntetid
  • Ingen tydlig avisering
  • Felaktig adress
  • Okänt tredjepartsföretag
  • Långt avstånd till upphämtningsplats
  • Försenad leverans
  • Saknar svenskt lager

Agne och Ulla Jansson - 10 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Dåligt ljudkvalitet
  • Ingen justerbar diskant
  • Bra bildkvalitet
  • Svårt att höra taltydligt

Kempa - 12 november 2020Trustpilot 🔗

  • Sämsta möjliga kvalitet på TV-apparater
  • OLED 100% risk för bränning och defekt panel
  • Philips bryr sig inte om sina kunder
  • Kundtjänsten gör sitt bästa för att inte hjälpa, bryr sig inte om goodwill
  • Problem med att stänga av apparaten
  • Erfarenhet av flera anhöriga med liknande problem med Philips TV
  • Gillar Ambilight
  • Dålig bildkvalitet över tiden
  • Högt pris för kort livslängd

Klaus Pedersen - 3 januari 2018Trustpilot 🔗

  • Dålig Support