Philips Hue

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för Philips Hue kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Philips Hue:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Philips Hue får en blandad recension när det kommer till deras kundservice. Trots några positiva kommentarer om trevligt bemötande och snabb och effektiv hjälp, finns det många klagomål om dålig kundservice, långa väntetider i telefon, svårigheter att reklamera produkter, och problematisk garantihantering. Det verkar även finnas bristande kommunikation från kundtjänsten och ibland nonchalans gentemot kundernas problem. Sammantaget verkar Philips Hue behöva förbättra sin kundservice för att öka kundnöjdheten.

“Uruselt”

“Usla produkter”

“sämsta med UPS”

“Philips kundtjänst är det sämsta”

“Underleverantören svarar inte på samtal eller mail.”

“LetMeRepair får låga omdömen online och Philips borde ha gjort en bättre undersökning av dem innan samarbete.”

“Kvaliteten på underleverantörer blir sämre vid val av lägsta pris.”

“Supportpersonal tränas att svara enligt riktlinjer istället för att bidra med lösningar.”

“Kundservice var inkompetent”

“Sämsta upplevelsen”

👍 22   👎 178

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Staffan Galli - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen avisering
  • Uruselt

Pont - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usla produkter

Ad Ha - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • sämsta med UPS
  • Philips kundtjänst är det sämsta
  • De skickade med UPS och UPS levererade långt från min adress

Anders Edenholm - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Underleverantören svarar inte på samtal eller mail.
  • Philips vägrar att ersätta enheten med en ny enligt deras policy.
  • LetMeRepair får låga omdömen online och Philips borde ha gjort en bättre undersökning av dem innan samarbete.
  • Kvaliteten på underleverantörer blir sämre vid val av lägsta pris.
  • Det var ett felaktigt köp och man måste acceptera förlusten och köpa en ny TV.
  • Supportpersonal tränas att svara enligt riktlinjer istället för att bidra med lösningar.

ADRIAN - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundservice var inkompetent

Jon Rogmalm - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta upplevelsen
  • Lång väntetid
  • Ingen tydlig avisering
  • Felaktig adress
  • Okänt tredjepartsföretag
  • Långt avstånd till upphämtningsplats
  • Försenad leverans
  • Saknar svenskt lager

Johnny Larsson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • otroligt bra service

Nezmi Aygün - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt kundservice
  • Låtsas att hjälpa men fick inget hände
  • Massa snack utan lösning

Agne och Ulla Jansson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt ljudkvalitet
  • Ingen justerbar diskant
  • Bra bildkvalitet
  • Svårt att höra taltydligt

L A - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • tillverkningsfel;vägrar ersätta;dålig kundservice
  • självstartande tv med hög volym;grön bild;color pixel;överhettar och stänger av;nollställer inställningar;svalna utan ström;ingen uppdateringar
  • ingen hjälp vid fel;flera drabbade;vägrar hjälp

Niklas - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • brist på kundintresse från Philips sida
  • tv fungerar endast i 2 år
  • sämre bildkvalitet än förväntat
  • dålig kundservice
  • högt pris för dålig kvalitet

pontus nilsson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • inget garantis
  • inbränning
  • missfärgningar
  • skyller ifrån sig
  • fick en liten inbränning
  • större oformligt fält

Erik - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Kvalitetsproblem med produkten
  • Sämre eftermarknadsservice
  • Hög prissättning för kvaliteten

Dennis Eriksson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • tv:n gick sönder strax efter garantitiden

Kempa - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta möjliga kvalitet på TV-apparater
  • OLED 100% risk för bränning och defekt panel
  • Philips bryr sig inte om sina kunder
  • Kundtjänsten gör sitt bästa för att inte hjälpa, bryr sig inte om goodwill
  • Problem med att stänga av apparaten
  • Erfarenhet av flera anhöriga med liknande problem med Philips TV
  • Gillar Ambilight
  • Dålig bildkvalitet över tiden
  • Högt pris för kort livslängd

Familjen A - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundtjänst
  • Fruktansvärt bemötande
  • Bristfälliga produkter
  • Nedvärderande personal
  • Riktigt elak personal

Anders Holmström - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Uslaste support
  • Köp inte Philips, det finns bra alternativ
  • Garanti-anmälan stängdes utan förklaring
  • Support genom tpv-tech.com i Hong Kong

Peder Palmstierna - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • brist på kundsupport efter garantitiden
  • produktkvalitet
  • brist på support för avancerade digitala TV-apparater
  • negativ attityd

Jon S. - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Fel vara mottagen

Klaus Pedersen - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig Support