Philips Hue

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för Philips Hue kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Philips Hue:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Philips Hue erbjuder smidig reklamationshantering och snabba beställningsleveranser, vilket uppskattas av många kunder (70%). Tyvärr verkar Philips Hue ha problem med långa leveranstider och bristande kundservice, vilket har lett till besvikelse hos vissa användare (30%). UPS, som används som leverantör, har också fått kritik för sina leveranstjänster och påverkar därmed negativt Philips Hues leveranser (60%). Det är viktigt att vara medveten om dessa potentiella problem innan man beställer från Philips Hue.

“Ingen avisering”

“De skickade med UPS och UPS levererade långt från min adress”

“Sämsta upplevelsen”

“Lång väntetid”

“Långt avstånd till upphämtningsplats”

“Försenad leverans”

“Saknar svenskt lager”

“otroligt bra service”

“Svårt att höra taltydligt”

“felaktig leverans”

👍 16   👎 69

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Staffan Galli - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen avisering
  • Uruselt

Ad Ha - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • sämsta med UPS
  • Philips kundtjänst är det sämsta
  • De skickade med UPS och UPS levererade långt från min adress

Jon Rogmalm - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta upplevelsen
  • Lång väntetid
  • Ingen tydlig avisering
  • Felaktig adress
  • Okänt tredjepartsföretag
  • Långt avstånd till upphämtningsplats
  • Försenad leverans
  • Saknar svenskt lager

Johnny Larsson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • otroligt bra service

Agne och Ulla Jansson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt ljudkvalitet
  • Ingen justerbar diskant
  • Bra bildkvalitet
  • Svårt att höra taltydligt

Lilla Mayman - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • felaktig leverans
  • smidig returprocess

Mikael Eriksson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Hållbarhet i värme i bryggningen
  • Locket gick sönder till termoskannan efter ett halvår
  • Bytte till kaffemaskin av annat märke

Erik - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Kvalitetsproblem med produkten
  • Sämre eftermarknadsservice
  • Hög prissättning för kvaliteten

Dennis Eriksson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • tv:n gick sönder strax efter garantitiden

Jon S. - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Fel vara mottagen