Newport

115 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.2 för Newport kommer från 115 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Newport:

TrustPilot (115)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Newport-webbplatsen har bra kvalitet på varorna och bra service vid reklamation (80%), men det finns en avgift på 150 kr för att returnera varor vilket kan vara dyrt för vissa (40%). Vissa kunder har upplevt fantastiskt bemötande både i telefon och i Outlet-butiken i Norrköping (70%), medan andra har varit missnöjda med bristande kvalitet, skavmärken och fel (30%). Det verkar också finnas problem med att returnera varor, vilket vissa tycker är krångligt (20%). Sammantaget verkar vissa kunder vara besvikna och anser att företaget är oseriöst (25%).

“Kvalitén på varor och servicen vid reklamation”

“Snabb sida att navigera bland”

“trevligt att besöka butiken”

“underbar butik”

“Dålig kvalitet och design”

“Lång leveranstid”

“orderbekräftelse visade fel produkt”

“Felaktig information om lagerstatus”

“Inkonsekvent lagerstatus på hemsidan”

“Rostfläckar efter ett års användning”

👍 3   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Persson - 7 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Kvalitén på varor och servicen vid reklamation

Robin - 28 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb sida att navigera bland

Märta - 14 november 2023Trustpilot 🔗

  • bra service
  • trevligt att besöka butiken
  • jättenöjd
  • underbar butik

Johanna Bäcklin - 6 december 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet och design

Åsa - 29 april 2022Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid

Susanne Uddman - 26 februari 2022Trustpilot 🔗

  • orderbekräftelse visade fel produkt
  • skamligt pris
  • förvillat mig som kund
  • nekar till kompensation

Agnieszka Arvidsson - 24 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Dålig service, väntetid på leverans
  • Felaktig information om lagerstatus
  • Leveransförseningar
  • Inkonsekvent lagerstatus på hemsidan

Mia Berg - 22 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Rostfläckar efter ett års användning
  • Avvisade reklamation pga sen anmälan
  • Dålig kundservice och avsaknad av goodwill
  • Besvikelse över företagets reaktion på reklamation

Tilda nihleström - 10 maj 2021Trustpilot 🔗

  • För lång historia för att dra här

Karin Vergara - 9 april 2021Trustpilot 🔗

  • Fina bilder på nätet med touchen av lyx
  • I verkligheten bara skräp och inte alls som förväntas
  • Returen känns omöjligt och omständigt
  • Aldrig mer Newport

Bertil Oldenburg - 1 april 2021Trustpilot 🔗

  • Elegant yta döljer skräpprodukter
  • Massiv reklambombning
  • Undermålig kommunikation med kunden
  • Leveranstiden är under all kritik
  • Låg kvalitet på handdukarna
  • Obefintlig kommunikation
  • Uppsugningsförmåga på handdukarna är usel

Caroline - 2 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Bra recensioner att ta del av innan beställning
  • Misstänkt låg kvalitet på produkter
  • Negativ erfarenhet av tidigare kunder

Anna Berg - 2 november 2020Trustpilot 🔗

  • Missvisande bild

Toni Neckam - 1 september 2020Trustpilot 🔗

  • Dyr returfrakt
  • Omodern returhantering
  • Ingen gratis retur

Peter - 3 mars 2020Trustpilot 🔗

  • Utmärkt kundservice
  • Snabb kompensation
  • Tydlig kommunikation
  • Snabb lösning på problem
  • Hemsidan ej uppdaterad

Johannes Lindh - 17 december 2019Trustpilot 🔗

  • Usel returhantering utan retursedlar och kund måste betala frakten själv
  • Godkänner bara företagspaket för retur vilket resulterar i höga kostnader
  • Dålig kundupplevelse vid näthandel

Anna - 25 oktober 2018Trustpilot 🔗

  • Urusel returhantering. Man upplyser inte kunden om att returer MÅSTE skickas som företagspaket vilket kostade mig 180:- istället för de ca 99:- man hänvisar till på hemsidan. Detta för en lätt morgonrock, evigt tacksam att jag inte beställt tyngre varor.. Hur svårt är det idag att skicka med en retursedel och debitera summan på slutfakturan? Kommer aldrig någonsin att handla på Newport igen, ej heller rekommendera företaget till vänner och bekanta,