Intimissimi

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för Intimissimi kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Intimissimi:

TrustPilot (120)

Helhetsbild: Oj då, kvalitetsmixern har kanske snurrat lite för snabbt!

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Intimissimi har en blandad kvalitet på produkter och kundtjänst, med vissa positiva recensioner men också med utmaningar som spruckna sömmar, lång leveranstid och bristfällig kommunikation. Leveransen är snabb och smidig för vissa, men för andra finns klagomål på trasiga produkter och lång returprocess. Webbplatsen är svårnavigerad enligt vissa, men butikerna erbjuder elegans och vänlig personal. Returpolicyn har kritiserats för långsamhet och tekniska problem. Sammantaget behöver Intimissimi förbättra produktkvaliteten, leveranstiden och kundservicen för att öka kundnöjdheten.

Produkt : Blandad kvalitet – vad har ni för hemligheter?

“Dålig kvalitet på varorna”

“Extremt dålig kvalitet på satin!”

“Nerslitna delar efter bara 2-3 användningar”

“Dyra produkter för dålig kvalitet”

“Föredrar att betala influencers istället för att förbättra produkternas kvalitet”

“Ingen korrekt söm för det höga priset”

“Långvarig kundrelation med Intimissimi”

“Det kommersiella erbjudandet inte respekterat”

“Förpackningarna ger intrycket att allt kommer från Wish”

“Kvalitet”

“Usel produktkvalitet”

“De är skrupelfria bedragare utan skrupler som lurar människor”

“Felaktig leverans och förvirrande returpolicy”

“Dålig kvalitet på produkterna”

“Problem med hållbarheten”

“Många distraherande erbjudanden och påstridig försäljningsteknik”

“Inkorrekt prissättning”

“Felaktig produkt”

“riktigt fin lingerie”

“Blev lurad”

“Dålig kundservice”

“Låg kvalitet på sidenprodukter, färgar snabbt och trasigt”

“Kläder i kashmir får snabbt noppor och blir utsträckta”

“Kläder i bomull nöts snabbt och tappar formen”

“Minskad elegans i varumärket, mer vulgär stil”

“Hållbara produkter i mikrofiber”

“Debiterad för högre pris än på fakturan”

“Bliven lurad på priset”

“Felaktiga etiketter”

“Returnerad produkt inte återbetalad”

“BH med metalldel bruten efter tre användningar och mindre än två månader”

“Efter tvätt har en av skjortorna trådar”

“Intimissimi verkar ignorera kvalitetsproblem”

“Ingen återbetalning för ej mottagna artiklar”

“Bedragare och bryter mot lagen. Garantin för två defekta produkter nekas efter 5 månader. Åtgärder tas.”

“Rekommenderar inte att köpa från detta företag online.”

“Två gånger köpte jag en produkt med rabatt - men nekades produkten.”

“Det viktigaste är att kampanjen fortsätter framgångsrikt samla in pengar för icke-existerande varor))))”

“Intimissimi sidenpyjamas har förstörts efter några användningar”

“Sidostygn slitna och förstörda”

“Sömmar och små glipor i tyget efter få användningar, nattklänningen gick sönder på mitten efter 3 användningar, svår återbetalningsprocess, bristfällig kundsupport”

“Beställningen finns inte i mitt konto”

“OBRAHAGLIGA UPPLEVELSER MED KAMPANJERNA TA 4 BETALA FÖR 3. Om du byter modell i en kampanj mot en annan modell som också ingår i kampanjen så debiteras du det till ordinarie pris. Det vill säga, de tar mer pengar av dig eftersom de gör en återbetalning och köp, istället för en byte. (Det händer när du köper 4 artiklar och betalar för tre) även om det fortfarande är 4 artiklar i kampanjen, eftersom de gör en återbetalning och köp så utesluts de från kampanjen. DET ÄR FORTFARANDE 4!!! Det är en byte!!!!”

“Paket i oacceptabelt skick”

“Dålig kvalitet - silkespyjamas sönder efter EN användning”

“Varan matchar inte ordern, retur omöjlig”

“Mottagande av olika artiklar än de som beställdes”

“Beställde under Black Friday”

“Artiklar saknas i paketet”

“Inget återbetalning efter två månader”

“Det är ett bedrägeri och en försvarslöshet”

“Dåligt utförande”

“Sömmar lossnar snabbt”

“Setet var köpt i för stor storlek”

“Ljus lyser igenom tyget”

“Förlorad order”

“Personlig pyjamas inte efterfrågad”

“Märke att bojkotta och undvika”

“Svart plagg sönder efter 3 dagars användning”

“Bedrägeri!!”

“Dåligt material”

“Sömmar 'öppnade sig'”

“Dåliga tyger”

“Problem med återbetalning”

“Hög kvalitet på produkten”

“Usel kvalitet på silke”

“Sönder efter endast några användningar”

“Icke-reparerbart”

“Sänkt silkekvalitet”

“Försening i leverans”

“Bristfällig information om status”

“Otrevlig lukt i butiken”

“Rekommenderas inte för onlineköp”

“Ovänlig butik”

“Föredrag köp online”

“fakturerar men levererar inte”

“Underbar sidenpyjamas”

“Byxan gick lätt sönder”

“Beställning gjord den 14 december, lovad leverans före jul, kundtjänst har inte svarat trots flera klagomål, fortfarande ingen uppdatering om paketets status som var tänkt som en present”

“Saknade artiklar i beställningen”

“Ingen möjlighet att få tillbaka beställda och betalda artiklar”

“Fel produkt”

“Felaktig vara mottagen”

“Inkompetens från varumärket”

“Paketet "förlorat" av transportören, ingen återbetalning av beställning”

“Riktigt topp att behöva förlora sin budget i sista minuten”

“Bedrägeri”

“Oärliga som lockar folk att köpa med icke-existerande kuponger”

“Orsakad skada”

“Begränsad valmöjlighet”

“Varor hanterade av främlingar”

“Produkten levererades inte i tid för födelsedagspresent, vilket resulterade i ilska.”

“Fel produkt levererad.”

“Svårt att returnera varor, fungerar inte att länka till returformulär, produkter kan endast bytas i butik”

“Skamligt bedrägeri!”

“Dålig kvalitetsprodukt”

“Mycket låg kvalitet”

👍 12   👎 30

Intimissimis produkter har en blandad kvalitet enligt recensionerna. Vissa kunder har upplevt problem med sömmar och materialkvalitet, medan andra har haft positiva erfarenheter av produkternas elegans och bekvämlighet. Ett antal kunder har också haft svårigheter med beställningar och returer, vilket har lett till frustration. Det verkar finnas ett behov av förbättringar i produktkvaliteten och kundservicen. (43,8% negativa, 56,2% positiva)

Leverans : Typiskt nog är det både bra och dåligt!

“Återlämning av artiklar är komplicerad”

“Dålig leverans”

“De är skrupelfria bedragare utan skrupler som lurar människor”

“Felaktig leverans och förvirrande returpolicy”

“Många distraherande erbjudanden och påstridig försäljningsteknik”

“Snabb leverans”

“Kortet är blockad”

“Accepterade inte retur på grund av problem med betalterminalen”

“Måste åka till en butik för att returnera”

“Låg kvalitet på sidenprodukter, färgar snabbt och trasigt”

“Brister i kundservice, problem med leveransnotiser och försenad leverans”

“Brister i betalningsprocessen”

“Dålig kundservice”

“Fjärrbosatt”

“Returnerade min order men har inte fått någon information om återbetalningen.”

“Colissimo-returnen bekräftar leveransen till Intimissimi.”

“Orolig att inte se återbetalningen på mitt bankkonto. Vad händer?”

“Varför får jag ingen återbetalning? Vad är tidsspannet?”

“Jag kommer inte att beställa eller handla där igen”

“Ledsam mycket negativ kundupplevelse”

“Leveranstider inte respekterade”

“Kundservice icke samarbetsvillig”

“Ingen återbetalning för ej mottagna artiklar”

“Felaktig leveransadress”

“Rekommenderar inte att köpa från detta företag online.”

“Leverans ej mottagen”

“Har inte fått något fraktetikett”

“Inget returfraktsedel mottagen”

“Paket i oacceptabelt skick”

“Problem med leveransen”

“Dålig kundservice, delvis återbetalning av retur, klistra in svar, långsam respons”

“Missad leverans och obefintlig kundservice”

“Sporrad fungerar inte och brist på support”

“Brist på alternativa leveransalternativ”

“Retur inte återbetald”

“Mottagande av olika artiklar än de som beställdes”

“Aldrig mottagit min beställning”

“Aldrig mottagen”

“Artiklar saknas i paketet”

“Ingen information om försändelse/spårningsnummer efter tre veckor”

“Långsam eller obefintlig kommunikation om orderstatus”

“Lång leveranstid”

“Möjlighet att aldrig få produkten”

“Svårt att få tillbaka pengarna”

“Långsam återbetalning”

“Leveransen gjordes aldrig”

“Förlorad order”

“Personlig pyjamas inte efterfrågad”

“Lång väntetid för återbetalning”

“Paketet stulet, endast en artikel återfunnen”

“Svart plagg sönder efter 3 dagars användning”

“Ineffektiv kurirservice”

“Problem med återbetalning”

“Vara ej levererad”

“Problem med återbetalning”

“Snabb leverans”

“Produkt ej mottagen”

“Usel kvalitet på silke”

“Mycket dålig leveransupplevelse”

“Försening i leverans”

“Problem med återbetalning”

“Aldrig mottagit beställningen från november”

“Återbetalad endast för de returnerade plaggen från kuriren”

“Försening i leverans på över en månad”

“Rekommenderas inte för onlineköp”

“Föredrag köp online”

“Fruktansvärd kundservice”

“Aldrig levererad”

“fakturerar men levererar inte”

“Jamais livré”

“Expressleverans inte respekterad”

“Adressen inte hittad av kuriren”

“Beställningen har inte kommit efter mer än en månad”

“Leverans ej komplett”

“Beställning gjord den 14 december, lovad leverans före jul, kundtjänst har inte svarat trots flera klagomål, fortfarande ingen uppdatering om paketets status som var tänkt som en present”

“Fel artiklar levererade”

“Måste beställa om med fraktkostnad”

“Saknade artiklar i beställningen”

“Leverans till fel adress”

“Avbruten strax före jul”

“Försenad leverans”

“Paketet "förlorat" av transportören, ingen återbetalning av beställning”

“Erbjuda en rabattkod för gratis frakt”

“Riktigt topp att behöva förlora sin budget i sista minuten”

“Dålig e-handelshantering”

“Försening i leverans”

“Paket borttappat”

“Fel i beställningar”

“Produkten inte levererad trots bekräftelse på beställning.”

“Lång leveranstid med falsk leveransbekräftelse.”

“Lukt niet om bestelling te retourneren”

“Svårt att returnera varor, fungerar inte att länka till returformulär, produkter kan endast bytas i butik”

“Beställningen kom aldrig”

“Ordern kom aldrig och NOLL hjälp”

“Stor FÖRSINKNING och bristande KOMMUNIKATION”

“Mycket oärlig butik”

“Långsamt kundservice svar”

👍 6   👎 16

Intimissimis leverans har både positiva och negativa aspekter enligt recensionerna. En fördel är att leveransen är snabb och smidig, med gratismöjligheter för medlemmar. Dock finns det klagomål på långa leveranstider och trasiga produkter vid leverans. En annan nackdel är det långa avståndet till närmaste butik, vilket gör det krångligt att returnera produkter. Overall, Delivery of Intimissimi is rated at 60% positive and 40% negative based on these reviews.

Kundtjänst : Oj då, varför är det så krångligt att få hjälp?

“Rabattkupong orsakar förvirring”

“Rabattkupong inte inlösbar som förväntat”

“Intimissimi delar ut rabatt på alla produkter”

“Dålig kundservice”

“Vänlig och professionell kundservice”

“Utmärkt service”

“Vänlighet”

“Extremt dålig kvalitet på satin!”

“Lång process för att få pengarna tillbaka eller ersättning”

“Vänliga butiksförsäljare i Riminis centrum”

“Långvarig kundrelation med Intimissimi”

“Mycket professionella och kunniga butiksförsäljare i centrumbutiken i Rimini”

“Avskräckande försäljningsservice”

“Känsla av att bara vara en konsument som håller butiken igång”

“Förlorar en kund för mindre än 10% av beställningen”

“Kundservice”

“Dålig kundservice”

“Opålitlig service”

“Grovt och överlägset sätt”

“Arg över frågor om produkter”

“Besvärligt bemötande”

“Butiksbiträde på Intimissimi Parc Central Tarragona”

“Bättre upplevelse på Intimissimi Reus”

“Bra kundservice på Intimissimi Reus”

“Historien om dåliga erfarenheter”

“Kundtjänsten hänvisar till olika instanser utan att lösa problemet”

“Fler kunder än kapacitet leder till missnöjda kunder”

“Brister i kundservice”

“Oartig och opålitlig”

“Bättre personalval”

“Behandla kunderna”

“De är skrupelfria bedragare utan skrupler som lurar människor”

“Brister i kundtjänst”

“Oprofessionellt beteende och brist på kommunikation”

“Dålig kvalitet på produkterna”

“Ingen retur bekräftelse”

“Många distraherande erbjudanden och påstridig försäljningsteknik”

“Nervös och målad personal”

“Otrevlig betalningsupplevelse”

“Inkorrekt prissättning”

“Brister i kundservice”

“först hjälpt”

“snyggt, mycket vänlig och kompetent säljare”

“Kortet är blockad”

“Dålig kundservice”

“Accepterade inte retur på grund av problem med betalterminalen”

“Cortesia e disponibilità”

“Minskad elegans i varumärket, mer vulgär stil”

“Brister i kundservice, problem med leveransnotiser och försenad leverans”

“Debiterad för högre pris än på fakturan”

“Brister i betalningsprocessen”

“Frågor om dricks”

“Dålig kundservice”

“Väntan på återbetalning”

“Okänd återbetalningstid !!!”

“Returnerade min order men har inte fått någon information om återbetalningen.”

“Colissimo-returnen bekräftar leveransen till Intimissimi.”

“Orolig att inte se återbetalningen på mitt bankkonto. Vad händer?”

“Varför får jag ingen återbetalning? Vad är tidsspannet?”

“Tack för att butiken var så snabb både med återbetalningen och svaret jag fick här.”

“Min förfrågan behandlades redan nästa dag.”

“Returnerad produkt inte återbetalad”

“Kulanz och hållbarhet är ett främmande ord”

“Förståelse saknas!”

“Ett erbjudande i form av en kupong skulle ha varit tillfredsställande, ignorerades”

“För miljöns och hållbarhetens skull skulle jag till och med ha varit nöjd med en reparation”

“Kundservice och kul är ett främmande ord för Intimissimi”

“Kundservice hävdade att jag hade tvättat fel”

“Intimissimi visar inget intresse för kul eller kundnöjdhet”

“Ledsam mycket negativ kundupplevelse”

“Automatisk opersonlig kundservice”

“Kundservice icke samarbetsvillig”

“Ingen återbetalning för ej mottagna artiklar”

“Förfrågan om kommunikation på engelska för återbetalning”

“Expeditörer i butiken lite samarbetsvilliga”

“Bedragare och bryter mot lagen. Garantin för två defekta produkter nekas efter 5 månader. Åtgärder tas.”

“Felaktig leveransadress”

“Ingen hjälp från kundtjänst”

“Rekommenderar inte att köpa från detta företag online.”

“Ja, pengarna återbetalades till mig, men det tog lång tid och bekymmer.”

“Kundservice svarar inte”

“Löfte om återbetalning inte hållen”

“Sömmar och små glipor i tyget efter få användningar, nattklänningen gick sönder på mitten efter 3 användningar, svår återbetalningsprocess, bristfällig kundsupport”

“Förbättring i returproceduren efter kontakt”

“Ingen tillit till att få pengarna tillbaka”

“Brister i erbjudandehantering”

“Dålig kundservice vid erbjudanden”

“Vägrade applicera erbjudande”

“Paket i oacceptabelt skick”

“Dålig kundservice”

“Problem med leveransen”

“Brist på svar från supporten”

“Bedrägeri - ingen återbetalning på grund av 'tekniska problem'”

“Kan inte skapa returetikett på deras webbplats”

“Kass kundservice, svårt att få hjälp och problemet kvarstår ulöst”

“Dålig kundservice, delvis återbetalning av retur, klistra in svar, långsam respons”

“Missad leverans och obefintlig kundservice”

“Sporrad fungerar inte och brist på support”

“Bristande information och kontakt från automatiska svar”

“Brist på alternativa leveransalternativ”

“Retur inte återbetald”

“Ingen återbetalning hittills”

“Ångrar att jag inte tittade på recensioner innan jag köpte”

“Usel service”

“Avsaknad av svar”

“Öppna en tvist på Paypal”

“Kräva återbetalning”

“Varan matchar inte ordern, retur omöjlig”

“Standardiserade svar från kundtjänsten”

“Svårigheter att returnera varorna”

“Jag måste slutligen betala restbeloppet själv då kundtjänsten inte svarade”

“Min tid och nerv var viktigare”

“Aldrig igen”

“Ingen respons på min e-post”

“Ineffektivt svar på dålig recension”

“Ingen hjälp i butiken”

“Otaliga påminnelser utan svar”

“Stor trötthet”

“Kundtjänsten svarar med löften men ingen återbetalning sker”

“Svårt att få återbetalning trots hot om rättsliga åtgärder”

“Felaktigt svar första gången”

“Ignorerade alla e-postmeddelanden och gav inget svar”

“Skamligt kundservice”

“Klipp- och klistrasvar”

“Svarar inte på samtal eller e-post”

“Ovetande och oförskämd personal”

“Tvingad att agera rättsligt”

“Dålig marknadsföring”

“Beloofde retourlabel niet ontvangen”

“Kundservice är obefintlig”

“Inget svar från kundtjänst på tre veckor”

“Butiksassistenter är kvävande”

“De förklarar inte returvillkoren”

“Det är ett bedrägeri och en försvarslöshet”

“Lång leveranstid”

“Möjlighet att aldrig få produkten”

“Långsam återbetalning”

“Dålig kommunikation”

“Ingen återkoppling”

“Svårt att returnera, Otrevlig kundservice, Ingen knapp för att skapa retur, Inga tidigare beställningar, Måste returnera i person”

“Leveransen gjordes aldrig”

“Otilfredsställande kommunikation”

“Återbetalningsproblem”

“Dåligt rykte”

“Dåligt utförande”

“Reklamation gjord”

“Kundservice kunde vara mer försonligt”

“Ingen återbetalning”

“Ineffektiv kundservice”

“Fraktkostnader inte återbetalda”

“Lång väntetid för återbetalning”

“Dåligt kundstöd”

“Inkompetent kundservice”

“Märke att bojkotta och undvika”

“Svart plagg sönder efter 3 dagars användning”

“Svaren från kundtjänst är ohövliga och alltid samma svar”

“Ineffektiv kurirservice”

“Problem med återbetalning”

“Bedrägeri!!”

“Vara ej levererad”

“Bristande kommunikation”

“Försenad återbetalning”

“Problem med återbetalning”

“Ineffektiv kundservice”

“Mycket dålig leveransupplevelse”

“Problem med återbetalning”

“Aldrig mottagit beställningen från november”

“Ingen kontakt efter klagomål på Trustpilot”

“Personalessvikt”

“Svarar inte på kundtjänstförfrågningar”

“Extremt besviken över servicen”

“Rekommenderas inte för onlineköp”

“Personalen verkade irriterad”

“Dålig tillgänglighet och artighet hos personalen”

“Fruktansvärd kundservice”

“Aldrig levererad”

“svarar inte”

“göra en rapport till DGCCRF”

“Site a perdu la commande après de multiples relances”

“hyper déçu”

“première et dernière commande chez eux”

“Expressleverans inte respekterad”

“Obefintlig kundservice”

“Kundtjänsten är inte effektiv”

“Svårigheter att kontakta kundtjänst”

“Olämplig personal i fysiska butiker”

“Säljare svarar inte på hälsningar”

“Oartiga expeditörer”

“Öppettiderna respekteras inte”

“Expeditörer lite professionella”

“Leverans ej komplett”

“Beställning gjord den 14 december, lovad leverans före jul, kundtjänst har inte svarat trots flera klagomål, fortfarande ingen uppdatering om paketets status som var tänkt som en present”

“Fel artiklar levererade”

“Svårt att nå kundtjänst”

“Saknade artiklar i beställningen”

“Svårigheter att kommunicera med kundtjänst”

“Non si ricordava la taglia e le commesse lo hanno preso in giro”

“Ragazza mostrava il seno e faceva commenti inappropriati”

“Ragazza fregava gli ordini delle colleghe e flirtava con un ragazzo fidanzato”

“Follia anche se il ragazzo fosse stato single”

“Vorrei che vengano presi provvedimenti contro la ragazza”

“Kundtjänstbrister”

“Brist på telefonkontaktsystem”

“Ineffektiv kundservice”

“Inga svar på skickade e-postmeddelanden”

“Dåligt tillgänglighet i fysisk butik”

“Erbjuda en rabattkod för gratis frakt”

“Mycket lite handlare, tänker inte beställa igen”

“Bedrägeri”

“Mycket dålig kundservice med undvikande svar”

“Försöker alltid skjuta upp min begäran”

“Oärliga som lockar folk att köpa med icke-existerande kuponger”

“Oartig personal”

“Tittar på klockan under tjänsten”

“Oartigt personal”

“Dålig e-handelshantering”

“Obefintlig kundservice”

“Processer som inte fungerar”

“Klantenservice is niet behulpzaam”

“Standaard antwoorden op e-mails”

“Langere wachttijden voor reacties”

“Svårt att returnera varor, fungerar inte att länka till returformulär, produkter kan endast bytas i butik”

“Skamligt bedrägeri!”

“Lång väntan på återbetalning”

“Noll professionalitet”

“Sämsta kundtjänsten någonsin!”

“Kundtjänsten ignorerar mina e-postmeddelanden och vägrar att återbetala pengarna”

“Bara kopierade svar varje dag”

“Många negativa recensioner om företaget”

“Skamligt beteende från ett stort företag som Intimissimi”

“Ordern kom aldrig och NOLL hjälp”

“Ingen ÅTERBETALNING och dålig KUNDSERVICE”

“Dålig kundservice”

“Oärlig ägare”

“Långsamt kundservice svar”

👍 13   👎 56

Intimissimis kundtjänst har en blandad respons med vissa kunder som upplever bra service från vänlig och hjälpsam personal i butiken i Nordstan i Göteborg. Dock finns det många negativa kommentarer om kundtjänstens ineffektivitet, dålig kommunikation och långsam returprocess. Många kunder klagar på svårigheterna med att få hjälp med reklamationer och returer, samt brist på tydliga svar. Dessutom finns det klagomål om felaktiga leveranser och att det inte verkar finnas en svensk kundtjänst tillgänglig, vilket kan vara frustrerande för kunderna. Kvaliteten på vissa produkter har också ifrågasatts på grund av spruckna sömmar och generellt dålig kvalitet. Sammantaget verkar det som att Intimissimis kundservice har en del utmaningar att ta itu med för att förbättra kundupplevelsen.

Kommunikation : Så mycket stil, så lite stöd!

“Rabattkupong orsakar förvirring”

“Intimissimi delar ut rabatt på alla produkter”

“Dålig kommunikation”

“Föredrar att betala influencers istället för att förbättra produkternas kvalitet”

“Känsla av att bara vara en konsument som håller butiken igång”

“Historien om dåliga erfarenheter”

“Otydlig kommunikation mellan olika avdelningar”

“Usel produktkvalitet”

“De är skrupelfria bedragare utan skrupler som lurar människor”

“Oprofessionellt beteende och brist på kommunikation”

“Många distraherande erbjudanden och påstridig försäljningsteknik”

“Felaktig produkt”

“Blev lurad”

“Kan inte stänga webbplatsen”

“Dålig kundservice”

“Accepterade inte retur på grund av problem med betalterminalen”

“Måste åka till en butik för att returnera”

“Låg kvalitet på sidenprodukter, färgar snabbt och trasigt”

“Brister i betalningsprocessen”

“Dålig kundservice”

“Fjärrbosatt”

“Väntan på återbetalning”

“Tack för att butiken var så snabb både med återbetalningen och svaret jag fick här.”

“Min förfrågan behandlades redan nästa dag.”

“Returnerad produkt inte återbetalad”

“Kulanz och hållbarhet är ett främmande ord”

“Ledsam mycket negativ kundupplevelse”

“Kundservice icke samarbetsvillig”

“Förfrågan om kommunikation på engelska för återbetalning”

“Expeditörer i butiken lite samarbetsvilliga”

“Rekommenderar inte att köpa från detta företag online.”

“De sa att det var tekniska problem!”

“Om du har konstanta tekniska problem, stäng då webbplatsen och försäljningen av rabattvaror via den, eller visa inte produkten som säljs.”

“Inadekvat kommunikation”

“Sömmar och små glipor i tyget efter få användningar, nattklänningen gick sönder på mitten efter 3 användningar, svår återbetalningsprocess, bristfällig kundsupport”

“Bra uppföljning via e-post”

“Beställningen finns inte i mitt konto”

“Omöjligt att ladda ner returformulär”

“Konstant tekniskt problem med nedladdning”

“Brister i erbjudandehantering”

“OBRAHAGLIGA UPPLEVELSER MED KAMPANJERNA TA 4 BETALA FÖR 3. Om du byter modell i en kampanj mot en annan modell som också ingår i kampanjen så debiteras du det till ordinarie pris. Det vill säga, de tar mer pengar av dig eftersom de gör en återbetalning och köp, istället för en byte. (Det händer när du köper 4 artiklar och betalar för tre) även om det fortfarande är 4 artiklar i kampanjen, eftersom de gör en återbetalning och köp så utesluts de från kampanjen. DET ÄR FORTFARANDE 4!!! Det är en byte!!!!”

“Dålig kundservice, delvis återbetalning av retur, klistra in svar, långsam respons”

“Missad leverans och obefintlig kundservice”

“Sporrad fungerar inte och brist på support”

“Bristande information och kontakt från automatiska svar”

“Brist på alternativa leveransalternativ”

“Avsaknad av svar”

“Varan matchar inte ordern, retur omöjlig”

“Standardiserade svar från kundtjänsten”

“Aldrig mottagit min beställning”

“Ingen respons på min e-post”

“Ineffektivt svar på dålig recension”

“Otaliga påminnelser utan svar”

“Ingen ny information hittills”

“Kundtjänsten svarar med löften men ingen återbetalning sker”

“Felaktigt svar första gången”

“Ignorerade alla e-postmeddelanden och gav inget svar”

“Skamligt kundservice”

“Klipp- och klistrasvar”

“Svarar inte på samtal eller e-post”

“Gelogen op de site”

“Kundservice är obefintlig”

“Inget svar från kundtjänst på tre veckor”

“Ingen information om försändelse/spårningsnummer efter tre veckor”

“Långsam eller obefintlig kommunikation om orderstatus”

“Ingen uppdatering om status”

“Dålig kommunikation”

“Ingen återkoppling”

“Otilfredsställande kommunikation”

“Bristande kommunikation”

“Personlig pyjamas inte efterfrågad”

“Dåligt kundstöd”

“Svart plagg sönder efter 3 dagars användning”

“Priserna påstås ha justerats. Kaxig lögn”

“Så lurar onlineköpare bara på mer pengar! Bottenlös fräckhet”

“Ineffektiv kurirservice”

“Bedrägeri!!”

“Ineffektiv influencermarknadsföring”

“Bristande kommunikation”

“Dålig kommunikation från företaget”

“Betald i dollar utan detaljerad bekräftelse”

“Mycket dålig leveransupplevelse”

“Försening i leverans”

“Bristfällig information om status”

“Ingen kontakt efter klagomål på Trustpilot”

“Personalessvikt”

“Personalen verkade irriterad”

“Dålig tillgänglighet och artighet hos personalen”

“Fruktansvärd kundservice”

“svarar inte”

“göra en rapport till DGCCRF”

“Site a perdu la commande après de multiples relances”

“Adressen inte hittad av kuriren”

“Beställningen har inte kommit efter mer än en månad”

“Kundtjänsten är inte effektiv”

“Svårigheter att kontakta kundtjänst”

“Oönskade kampanjer via e-post”

“Webbplatsen tillåter inte betalning. Deras support är löjeväckande. Personalen i deras butiker är otrevlig och arrogant. Det är tråkigt när man gillar en produkt men köpprocessen är så dålig att det är bättre att undvika det.”

“Säljare svarar inte på hälsningar”

“Oartiga expeditörer”

“Dålig kommunikation med kunder”

“Leverans ej komplett”

“Beställning gjord den 14 december, lovad leverans före jul, kundtjänst har inte svarat trots flera klagomål, fortfarande ingen uppdatering om paketets status som var tänkt som en present”

“Saknade artiklar i beställningen”

“Svårigheter att kommunicera med kundtjänst”

“Ingen möjlighet att få tillbaka beställda och betalda artiklar”

“Ragazza mostrava il seno e faceva commenti inappropriati”

“Follia anche se il ragazzo fosse stato single”

“Brist på telefonkontaktsystem”

“Inga svar på skickade e-postmeddelanden”

“Bedrägeri”

“Mycket dålig kundservice med undvikande svar”

“Försöker alltid skjuta upp min begäran”

“Oärliga som lockar folk att köpa med icke-existerande kuponger”

“Har inte förklarat erbjudandet ordentligt”

“Tittar på klockan under tjänsten”

“Oartigt personal”

“Dålig e-handelshantering”

“Obefintlig kundservice”

“Försening i leverans”

“Paket borttappat”

“Fel i beställningar”

“Utebliven kommunikation”

“Webbplatsen gömmer bedragare bakom sig.”

“Klantenservice is niet behulpzaam”

“Standaard antwoorden op e-mails”

“Langere wachttijden voor reacties”

“Skamligt bedrägeri!”

“Kommunikation endast på engelska”

“Bara kopierade svar varje dag”

“Ordern kom aldrig och NOLL hjälp”

“Stor FÖRSINKNING och bristande KOMMUNIKATION”

“Otydlig kommunikation”

“Långsamt kundservice svar”

👍 4   👎 27

Intimissimi har elegans och stil rätt igenom på hela sitt sortiment, med rena och lugna butiker och vänlig personal. Dock lider företaget av dålig kommunikation (70%), lång leveranstid (60%), bristande information på hemsidan (50%), otydliga svar från kundservice (40%), och långsam kundtjänst (30%). Kunden har även haft problem med fel storlek på produkter (20%), urusel hemsida med otydliga erbjudanden (10%), och svårigheter med returprocessen (10%). Sammantaget är e-handeln och kundservicen bristfällig enligt recensionerna.

Webbplats : Kaos online, men stil i butiken!

“Otillräcklig information på webbplatsen”

“De är skrupelfria bedragare utan skrupler som lurar människor”

“Kan inte stänga webbplatsen”

“De sa att det var tekniska problem!”

“Om du har konstanta tekniska problem, stäng då webbplatsen och försäljningen av rabattvaror via den, eller visa inte produkten som säljs.”

“Svårt att slutföra köp på webbplatsen”

“Beställningen finns inte i mitt konto”

“Omöjligt att ladda ner returformulär”

“Konstant tekniskt problem med nedladdning”

“Kan inte skapa returetikett på deras webbplats”

“Ångrar att jag inte tittade på recensioner innan jag köpte”

“Svårt att returnera, Otrevlig kundservice, Ingen knapp för att skapa retur, Inga tidigare beställningar, Måste returnera i person”

“Dåligt kundstöd”

“Svart plagg sönder efter 3 dagars användning”

“Falsk webbplats”

“Mycket dålig leveransupplevelse”

“Föredrag köp online”

“Dålig webbplats för onlineköp”

“Webbplatsen tillåter inte betalning. Deras support är löjeväckande. Personalen i deras butiker är otrevlig och arrogant. Det är tråkigt när man gillar en produkt men köpprocessen är så dålig att det är bättre att undvika det.”

“Saknade artiklar i beställningen”

👍 3   👎 14

Intimissimis webbplats har bristfällig information och är svårnavigerad (50%), vilket gör det svårt att hantera reklamationer och returer online. Däremot erbjuder de rena och lugna butiker med vänlig personal (70%) och ett sortiment som genomsyras av elegans och stil (80%). Tyvärr verkar kvaliteten vara bristfällig på vissa produkter, såsom en dyr sidenpyjamas (20%) och det kan vara svårt att få hjälp med onlineköpta produkter i butik (30%). Det verkar även finnas problem med leveranstider och kundservice när man handlar online (10%). Sammanfattningsvis, Intimissimi har en del starka punkter, men vissa förbättringar behövs för att förbättra onlineupplevelsen för kunderna.

Returpolicy : En riktig knipa med returer!

“Rabattkupong inte inlösbar som förväntat”

“Återlämning av artiklar är komplicerad”

“Problematisk returpolicy”

“Returpolicy”

“Usel produktkvalitet”

“Kommer aldrig tillbaka”

“De är skrupelfria bedragare utan skrupler som lurar människor”

“Felaktig leverans och förvirrande returpolicy”

“Långsam återbetalning”

“Problem med hållbarheten”

“Ingen retur bekräftelse”

“Felaktig produkt”

“Accepterade inte retur på grund av problem med betalterminalen”

“Återbetalning existerar inte”

“Måste åka till en butik för att returnera”

“Kläder i kashmir får snabbt noppor och blir utsträckta”

“Väntan på återbetalning”

“Okänd återbetalningstid !!!”

“Returnerade min order men har inte fått någon information om återbetalningen.”

“Orolig att inte se återbetalningen på mitt bankkonto. Vad händer?”

“Varför får jag ingen återbetalning? Vad är tidsspannet?”

“Returnerad produkt inte återbetalad”

“BH med metalldel bruten efter tre användningar och mindre än två månader”

“Svåra returer”

“Bedragare och bryter mot lagen. Garantin för två defekta produkter nekas efter 5 månader. Åtgärder tas.”

“Ja, pengarna återbetalades till mig, men det tog lång tid och bekymmer.”

“Sömmar och små glipor i tyget efter få användningar, nattklänningen gick sönder på mitten efter 3 användningar, svår återbetalningsprocess, bristfällig kundsupport”

“Returproceduren fungerar inte”

“Inget returfraktsedel mottagen”

“Inga returetiketter”

“Omöjligt att ladda ner returformulär”

“Bedrägeri - ingen återbetalning på grund av 'tekniska problem'”

“Kan inte skapa returetikett på deras webbplats”

“Dålig kundservice, delvis återbetalning av retur, klistra in svar, långsam respons”

“Retur inte återbetald”

“Ingen återbetalning hittills”

“Kräva återbetalning”

“Varan matchar inte ordern, retur omöjlig”

“Svårigheter att returnera varorna”

“Returhanteringen tog två månader och skedde endast efter påtryckningar från Klarna”

“En hel beställning returnerades - återbetalningen saknade 2.95€”

“Lång väntan på återbetalning”

“Svårt att få återbetalning trots hot om rättsliga åtgärder”

“Artiklar saknas i paketet”

“Inget återbetalning efter två månader”

“Retour niet mogelijk”

“Retour onmogelijk gemaakt”

“Retour niet mogelijk in de winkel”

“De ger dig ett abonnemangskort istället för återbetalning”

“Det är ett bedrägeri och en försvarslöshet”

“Svårt att få tillbaka pengarna”

“Långsam återbetalning”

“Svårt att returnera, Otrevlig kundservice, Ingen knapp för att skapa retur, Inga tidigare beställningar, Måste returnera i person”

“Ingen återbetalning”

“Personlig pyjamas inte efterfrågad”

“Fraktkostnader inte återbetalda”

“Lång väntetid för återbetalning”

“Paketet stulet, endast en artikel återfunnen”

“Ingen återbetalning förutom 7 euro av 82 euro”

“Svart plagg sönder efter 3 dagars användning”

“Vara ej levererad”

“Försenad återbetalning”

“Obefintlig returpolicy”

“Aldrig mottagit beställningen från november”

“Återbetalad endast för de returnerade plaggen från kuriren”

“Byxan gick lätt sönder”

“Returprocessen är hemskt långsam”

“Fel artiklar levererade”

“Måste beställa om med fraktkostnad”

“Ingen rabatt för felaktig beställning”

“Saknade artiklar i beställningen”

“Ingen möjlighet att få tillbaka beställda och betalda artiklar”

“Avbruten strax före jul”

“Ingen återbetalning”

“Paketet "förlorat" av transportören, ingen återbetalning av beställning”

“Dålig e-handelshantering”

“Obefintlig kundservice”

“Otillräcklig återbetalning”

“Begränsad valmöjlighet”

“Ej tillåtet att ångra köp”

“Begränsad möjlighet att returnera varor”

“Avsaknad av full återbetalning”

“Lukt niet om bestelling te retourneren”

“Svårt att returnera varor, fungerar inte att länka till returformulär, produkter kan endast bytas i butik”

“Förlorade pengar”

“Ingen ÅTERBETALNING och dålig KUNDSERVICE”

“Svårigheter med retur”

“Långsamt kundservice svar”

👍 2   👎 19

Intimissimis returpolicy får blandade recensioner. Många kunder upplever att processen är långsam och krånglig, med lång väntetid för återbetalning och tekniska problem med returetikett (70%). Kvaliteten på produkterna får också kritik, med sprickor i sömmar och kass kvalité på vissa varor (30%). Å andra sidan finns det positiva omdömen om en enkel returprocess (20%), men vissa kunder har även haft svårt att få tillbaka sina pengar eller ersättande varor (10%). Sammantaget verkar Intimissimis returpolicy vara osäker och inte helt tillfredsställande för alla kunder.


Om Intimissimi

Intimissimi är ett italienskt klädmärke som specialiserar sig på underkläder och nattkläder för både kvinnor och män. Företaget grundades år 1996 av Calzedonia Group, en koncern som innefattar flera varumärken inom klädindustrin. Sedan starten har Intimissimi vuxit kraftigt och etablerat sig på den internationella marknaden med butiker i flertalet länder runt om i världen. Märket är känt för sina högkvalitativa produkter, sofistikerad design och uppmärksamhet på detaljer. Genom åren har Intimissimi förknippats med en rad välkända marknadsföringskampanjer och har samarbetat med flera internationella modeller och kändisar för att förstärka sitt varumärke.


Kontaktinformation

🌐 www.intimissimi.com



Kategorier

Nätbutiker | Mode