Electrolux

19 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Electrolux kommer från 19 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Electrolux:

TrustPilot (19)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Electroluxs webbplats har många negativa recensioner från missnöjda kunder med klagomål på bristande service, dålig kvalitet och bristande kommunikation. Det finns problem med kundtjänsten, felaktig information och svårigheter att lämna meddelanden online. Trots att Electrolux är ett välkänt varumärke, så verkar deras webbplats och service vara undermålig. Detta kan resultera i att kunder avråds från att köpa produkter och tjänster från Electrolux. (31%)

“Varning att inte beställa service från Electrolux pga. lurendrejeri.”

“Dålig kvalitet.”

“Förklaring på märkskylten, där står 'Made in China'.”

👍 3   👎 17

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Göran M - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Felsökning ett kylskåp själv tillsammans med granne som är elektriker.
  • Fick pris på 1995 kr för kompressor och delar.
  • Servicekillen hade inga rätt delar med sig vid besöket.
  • Uppskjuten besökstid och brist på information om delar.
  • Faktura skickades flera månader senare med högre belopp.
  • Upplevd utpressning vid försök att driva in fakturan.
  • Varning att inte beställa service från Electrolux pga. lurendrejeri.

Stefan - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet.
  • Köpte portabel AC Electrolux EXP35U538CW för 4 år sedan.
  • Sparsamt använd och förvarad inomhus.
  • Fungerade inte nu juni 2022.
  • Lämnade in på Electrolux, svaret blev att den inte går att laga, fick betala 450 kr i felsökningsavgift.
  • Förklaring på märkskylten, där står 'Made in China'.