Electrolux

19 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Electrolux kommer från 19 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Electrolux:

TrustPilot (19)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Electrolux saknar kommunikation och har usel service enligt flera kunder. Det finns högt mekaniska ljud från kyl och frysen. Dessutom är företaget dåligt på att återkoppla och hantera missnöjda kunder. Däremot finns möjlighet att kontakta VD direkt via telefon, vilket ger en viss fördel (18%). Manöverpanelen försvinner dock efter några månader och det är svårt att få hjälp enligt flera recensioner. Totalt sett verkar kommunikationen från Electrolux vara bristfällig och kundservicen anses vara undermålig med en del positiva inslag. (73%)

“Hälsoskadlig produkt, VARNING!”

“Handläggare som säger en sak, och ska återkomma, får man efter ett par dagar jaga för att få reda på att det personen sa inte alls stämde. Detta gäller varenda gång”

“Felsökning ett kylskåp själv tillsammans med granne som är elektriker.”

“Uppskjuten besökstid och brist på information om delar.”

“Bordefinns en lampa i frysen vara obligatoriskt 2023”

“Behöver använda ficklampa i köket för att se i frysen”

“Dålig ugn, termometer visar högre temperatur.”

“Electrolux sa att vänta hjälper inte.”

“Förklaring på märkskylten, där står 'Made in China'.”

“olika saker och lovat diverse ranson saker”

👍 7   👎 79

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Arandy Cabrera - 10 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Hälsoskadlig produkt, VARNING!
  • Plast/gummi-delarna smulas sönder och disintegreras
  • Får i sig plast
  • Ingen respons från Electrolux
  • Misstänker hälsoskadlig produkt
  • Rekommenderar inte köp

Simon - 10 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Obefintlig service i kundservice
  • Orimligt dålig och tillmötesgående kundtjänst
  • Handläggare som säger en sak, och ska återkomma, får man efter ett par dagar jaga för att få reda på att det personen sa inte alls stämde. Detta gäller varenda gång
  • Rekommenderar ingen att handla från deras hemsida då kontakten för reklamation, garantiärende eller kundservice är så fruktansvärt undermålig

Göran M - 31 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Felsökning ett kylskåp själv tillsammans med granne som är elektriker.
  • Fick pris på 1995 kr för kompressor och delar.
  • Servicekillen hade inga rätt delar med sig vid besöket.
  • Uppskjuten besökstid och brist på information om delar.
  • Faktura skickades flera månader senare med högre belopp.
  • Upplevd utpressning vid försök att driva in fakturan.
  • Varning att inte beställa service från Electrolux pga. lurendrejeri.

Stefan - 13 november 2023Trustpilot 🔗

  • Ingen belysning i frysen
  • Bordefinns en lampa i frysen vara obligatoriskt 2023
  • Behöver använda ficklampa i köket för att se i frysen

O.M.E. - 21 april 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig ugn, termometer visar högre temperatur.
  • Electrolux sa att vänta hjälper inte.
  • Måste ställa termometer på 230-240 grader för att laga mat i ugnen.
  • Aldrig mer Husqvarna!!!!

Stefan - 27 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet.
  • Köpte portabel AC Electrolux EXP35U538CW för 4 år sedan.
  • Sparsamt använd och förvarad inomhus.
  • Fungerade inte nu juni 2022.
  • Lämnade in på Electrolux, svaret blev att den inte går att laga, fick betala 450 kr i felsökningsavgift.
  • Förklaring på märkskylten, där står 'Made in China'.

Idda - 8 november 2021Trustpilot 🔗

  • totalt värdelösa kundtjänst
  • levererat en trasig produkt
  • olika saker och lovat diverse ranson saker
  • två olika utlovade datum
  • ingen plan för när de tänkt åtgärda detta

Familjen Kristianstad - 26 december 2020Trustpilot 🔗

  • 14 förvalda tvättprogram, men hamnar alltid på cotton
  • måste göra inställningar manuellt
  • saknar vanligaste tvättprogrammen
  • otroligt klantigt