Electrolux

19 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Electrolux kommer från 19 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Electrolux:

TrustPilot (19)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Electroluxs returpolicy har fått blandade recensioner. Många kunder har klagat på att garantin inte täcker vissa problem och att det kan vara svårt att få en reparation utförd. Vissa har även upplevt dålig kundservice vid reklamationer. Å andra sidan har vissa kunder uppskattat kostnadsfria reparationer och god service från Electrolux-tekniker. Sammantaget verkar det som att Electroluxs returpolicy har brister när det gäller täckning av skador och repor samt en krånglig process för returer med en risk för att behöva betala för returfrakt utan återbetalning. (47%)

“ingen återbetalningspolicy”

“Garantin är inte pålitlig”

“Lång väntetid utan tvättmaskin”

“Garantin är inte pålitlig”

“Dammsugaren gick sönder direkt”

“Dammsugaren gick sönder igen efter lagning”

“Erbjöd att laga istället för att skicka ny”

👍 3   👎 41

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ida - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • dålig kundservice
  • felaktiga produkter
  • ofullständig leverans
  • ingen återbetalningspolicy

frippe - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Garantin är inte pålitlig
  • Teknisk support dyker inte upp i tid
  • Lång väntetid utan tvättmaskin
  • Dålig kvalitet på produkterna
  • Garantin är inte pålitlig

Nadi Gavin - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig service
  • Dammsugaren gick sönder direkt
  • Dammsugaren gick sönder igen efter lagning
  • Erbjöd att laga istället för att skicka ny