Vattenfall

6 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.8 för Vattenfall kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Vattenfall:

OmdömesStälle (4)
TrustPilot (2)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Return policy of Vattenfall: Kunder tycker att Vattenfalls returpolicy har flera negativa aspekter. Många kunder möter problem med dubbla fakturor vid uppsägning, dålig hantering av faktureringsmissar och höga räntor vid försenad betalning. Dessutom kan det vara krångligt och svårt att få kompensation vid problem. Trots detta erbjuder Vattenfall endast låg ersättning och borde enligt vissa kunder ge gratis el när information saknas. Sammantaget får Vattenfalls returpolicy en negativ bedömning med endast en liten andel kunder som är nöjda med företagets returneringsprocess, vilket utgör endast 15%.

👍 0   👎 7

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.