Vattenfall

6 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.8 för Vattenfall kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Vattenfall:

OmdömesStälle (4)
TrustPilot (2)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Pro: Bra information och kundservice innan betalning (20%), hjälpsam och effektiv kundtjänst (15%), effektiv lösning av problem (10%). Contra: Dålig kommunikation (15%), brister i kommunikation med hyresvärden (10%), otydlig mätaravläsning (10%). Totalt sett verkar Vattenfall erbjuda bra information och hjälpsam kundtjänst före betalning, men de behöver förbättra sin kommunikation och mätaravläsning för att öka kundnöjdheten.

“Borttagen rabatt utan meddelande”

“Fakturor slutade komma”

“Hög skuld utan information om faktura”

“Elkostnader höjs”

“Bra information och kundservice innan betalning”

“Bra leverantör fram tills installation av solceller”

“Dålig kundservice, mycket lögner och skylla på andra”

“Rekommendation att byta till seriöst elbolag vid användning av solceller”

👍 16   👎 140

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Björn Söderberg - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Borttagen rabatt utan meddelande

Daniel - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fakturor slutade komma
  • Felaktiga fakturor
  • Hög skuld utan information om faktura

Mikael Blomqvist - 3 år sedan

  • Sämre företag
  • Lever på att man inte har val
  • Elkostnader höjs
  • Sjukt!!
  • Respektlöst!

Johnny Andersson - 4 år sedan

  • Bra information och kundservice innan betalning
  • Obefintlig kundservice efter betalning
  • Installatören var proffsig, snabb och servicemedveten

Tony persson - 4 år sedan

  • Bra leverantör fram tills installation av solceller
  • Ingen räkning eller betalning för elen
  • Dålig kundservice, mycket lögner och skylla på andra
  • Långsamma processer och osäkerhet kring räkningar
  • Samlingsfaktura över flera månader
  • Strid om betalning i 3 månader och oklarhet kring tid
  • Rekommendation att byta till seriöst elbolag vid användning av solceller