Ulta Beauty

90 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.6 för Ulta Beauty kommer från 90 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ulta Beauty:

TrustPilot (90)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ulta Beauty erbjuder snabb leverans (80%) och enkel retur (100%). Tyvärr har företaget bristfällig lagerhantering (60%) och problem med leveranser (40%). Kundservicen har också blivit kritiserad för att vara dålig (40%) och höga fraktkostnader (40%) samt att det är svårt att få ersättning trots löften (20%). Det finns även problem med webbplatsen (20%) och långa väntetider för leverans (20%). Det rekommenderas att vara försiktig med att handla online från Ulta Beauty baserat på dessa recensioner.

“Fick inte min leverans av $50 produkter, de påstår att den levereradas.”

“Dyr frakt”

“Bristande tillgänglighet i butik”

“Gåva saknas vid köp av ny produkt”

“Svårt att returnera p.g.a. avståndet till närmaste butik”

“Dålig kundservice och höga fraktkostnader”

“Snabb leverans”

“Smutsig och osanitär miljö”

“Ofullständig leverans och falsk marknadsföring”

“Personalen var inkompetent, försumlig och oseriös”

👍 2   👎 27

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Patricia Maldonado - 6 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Fick inte min leverans av $50 produkter, de påstår att den levereradas.

Melanie Mullally - 6 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Gratis födelsedagspresent
  • Dyr frakt
  • Ingen regncheck tillgänglig
  • Kräver kontakt för kod
  • Bristande tillgänglighet i butik

T G - 7 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Inte samma servicenivå
  • Dyraste återförsäljaren om man inte har en kupong
  • Gåva saknas vid köp av ny produkt
  • Kundtjänst erbjöd inte tillfredsställande lösning

Jodi - 7 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Accepterar inte returer online
  • Svårt att returnera p.g.a. avståndet till närmaste butik
  • Dålig kundservice och höga fraktkostnader

Linda Hart - 7 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Enkelt att beställa
  • Gratisprover

Shawnna Armstrong - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Smutsig och osanitär miljö
  • Ovänliga stylister
  • Horizontal stripe i håret utan att fråga
  • Tar tre besök för att lösa en enkel frisyr
  • Stylisterna pratar bara om sig själva och skär av kunderna

Quynh Giao Dao - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ofullständig leverans och falsk marknadsföring
  • Ulta uppfyller inte kundens beställning fullständigt. Kampanjer med presentartiklar och betalda artiklar saknas i min beställning och ulta kommer inte att skicka dem igen. De kommer bara ge ett presentkort med ett värde långt mindre än vad presenternas värde skulle vara. Jag fick inte det som bekräftades på kvittot, vilket är mycket missnöjande, känns det som falsk marknadsföring och bedrägeri. När en kund köper produkter med kampanj, tar de redan hänsyn till om deras köp är värt beloppet de betalar för, så när ulta inte uppfyller beställningen enligt vad som lovats är det i princip en bedrägeri. Jag skulle aldrig lita på Ulta igen. Det är så de förlorar värdefulla kunder.

Phyllis Elmore - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personalen var inkompetent, försumlig och oseriös
  • Brister i kundservice
  • Förvirrad personal och brist på hjälp

Stephanie Mazzulla - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Glömde att beställa gåvosetet
  • Kunde inte lägga till gåvosetet efter att ha ringt Ultas kundtjänst

Heather Murray - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig service och hantering!
  • Förlita dig inte på deras salongtjänst, de förstörde min dotters hår.
  • Det kommer att ta veckor-månader innan hon kan rätta till färgen och flera månader för att reparera skadan.
  • Det finns gott om riktiga salonger i Southbury.

Liz tv - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundservice var oprofessionell och otrevlig
  • Endast mottog 4 av de 6 beställda produkterna
  • Ingen återkoppling från eskaleringsteamet
  • Chattsession avbruten utan lösning

Mariel Abbott - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Buggig webbplats, Loggar ut mitt i transaktion, Priser är överdrivna, Rekommenderar inte att handla online

G Neilson - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig nationell kundtjänst
  • Inaktiv gåvokort ersattes inte som lovat
  • Långsam återbetalningsprocess
  • Ingen ersättning skickad trots löften
  • Upprepat löfte om kontakt utan uppföljning

Erin - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Order cancelled without explanation
  • Blaming customer for error
  • Lack of resolution
  • Rude employees

kevin - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

Kathy - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen uppdatering om frakt
  • Lång leveranstid
  • Dålig kundservice
  • Återbetalningspolicy

NH - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundservice var ovillig att hjälpa till
  • Belöningar hade noll saldo
  • Långsamma med att lösa problemet

EvieLiviStefan Olah - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra priser
  • Snabb och enkel retur
  • Dålig kundservice
  • Ingen kundnöjdhet

Ginger Prince-Carroll - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig leverans, dålig kundservice
  • Ingen telefonnummern för leveransföretaget
  • Fick inget annat än ett 'förlåt'
  • Måste hämta onlineorder i butiken

Beth Scanlon - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Gratis gåva saknas vid beställning
  • Mycket lägre värde på ersättande gåva
  • Kundtjänst erbjuder endast delvis lösning
  • Ingen möjlighet att få den utlovade gåvan efteråt

ROSejay - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Problem med leveransen
  • Dyra priser
  • Svårt att kommunicera

Jessica Pinky - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • problem med kuponger, dålig kundservice, fick inte gratis gåva i onlineförsäljning, slut på gratis gåva utan ersättning

CY k - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket dålig kundservice
  • Fakturerades tre gånger
  • Problem med deras datasystem
  • Kunde inte köpa produkten i butiken
  • Fick inte de erbjudanden som gällde online
  • Ingen hjälp från kundtjänst

Roxanne Richman - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personalen ignorerade mig
  • Svårt att hitta produkterna
  • Ingen personal erbjöd hjälp
  • Personalen hjälpte bara unga tjejer
  • Gick runt länge utan hjälp
  • Kände mig ignorerad som äldre kvinna
  • Ingen frågade om jag behövde hjälp

Parris Afton Bonds - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produkt men dyrare än andra platser
  • Dålig gåva och höga priser

Lori Banzhaf - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tar pengar från kundernas bankkonto utan tillstånd
  • Betalsvårigheter på webbplatsen
  • Återbetalning tar lång tid
  • Olämplig affärspraxis