Ubisoft

81 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Ubisoft kommer från 81 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ubisoft:

TrustPilot (81)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ubisofts webbplats har en dålig användarupplevelse och problem med inloggning och kontoanslutning, vilket gör det svårt för användare att spela sina spel smidigt. Dessutom har webbplatsen pop-up-annonser och är förvirrande designad, vilket leder till att vissa funktioner inte fungerar korrekt. Å andra sidan finns det en bra app tillgänglig och vissa användare tycker att designen är bra, men för många är webbplatsen frustrerande och problematisk att använda. (60%)

“Usel butik”

“Skräpföretag”

“Dålig användarupplevelse för allt som inte är att spela ett spel från Ubisoft”

“Systemet krävde koppling av mitt gamla konto och skapande av ett nytt utan tydlig anledning”

“Slöseri med tid”

“Borta utan varning, har tagit bort spel jag köpt”

“Pop-up-annonser för andra spel”

“Annonser på startsidan”

“Absolut hemsk service”

“Falsk marknadsföring av kontoprogression”

👍 2   👎 39

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Oliver Palotai - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel butik

BobYeeterson - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Skräpföretag
  • Ubisoft säger: 'Spelare måste vänja sig vid att inte äga sina spel'
  • Ubisoft måste också vara bekväma med att jag inte köper deras spel
  • Mycket dåligt, skräpföretag som är fientliga mot konsumenter
  • Mycket girigt företag, de hatar ägandeskap
  • De kommer att ta bort spel från dig som DU betalade för
  • De förtjänar att stängas ner. Om bara någon skulle stämma dem.

The real Barry Bonds - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig användarupplevelse för allt som inte är att spela ett spel från Ubisoft
  • Allt fokus och resurser går till att producera bra spel
  • Tvingades lösa ett problem som tog 2 timmar och resultatet var oklart
  • Systemet krävde koppling av mitt gamla konto och skapande av ett nytt utan tydlig anledning

PaulMyFinger - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Slöseri med tid
  • Problematisk inloggningsprocess
  • Kräver skapande av konto på Ubisoft Connect
  • Svårt att skapa konto på grund av säkerhetsbilder

Davidvictormeldrew Idontbelieveit Thomas - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Borta utan varning, har tagit bort spel jag köpt

James - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Pop-up-annonser för andra spel
  • Annonser på startsidan

CT - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Absolut hemsk service
  • Falsk marknadsföring av kontoprogression
  • Ingen hjälp tillgänglig
  • Bekymrad om försäljning istället för att hjälpa kunderna
  • Tidsbrist för kunder
  • Problem med förlorade föremål och kundtjänststöd
  • Svårt att få hjälp när problem uppstår
  • Tidskrävande att försöka få hjälp från företaget

Saba Rivandi - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med servrarna
  • Fel på hemsidan

Георги Димитров - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Felaktig kommunikation
  • Hemsidan är förvirrande
  • Ingen återbetalningspolicy

Natalia Szuma - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dramat

Jordan Bufford - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • dum
  • debiterade mig två gånger
  • låter mig inte länka mitt konto
  • mycket irriterad

Tom - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Du kommer att förlora spel köpta via Ubisoft
  • Tekniska problem med att komma åt ditt konto och spel
  • Svårt att ändra eller återställa lösenord vilket låser kontot
  • Obefintlig support från Ubisoft

Nigel Heather - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel spelhanteringsapp
  • Får mig att titta på en snurrande gul triangel under lång tid
  • Ber om lösenord även om jag är inloggad
  • Stänger av alla onlinefunktioner
  • Gör så lite väsen som möjligt
  • Inga Ubisoft-spel för mig

Rodolfo Castillo - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hindrar mig från att ladda ner mitt eget spel

Mahir K - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Den här appen är värdelös
  • Långsam och krånglig
  • Kräver ofta att jag loggar in igen

Dion - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • spelstartaren är hemsk. Innehållet är fruktansvärt dyrt. De vill inte att jag äger några spel. Jag kan inte läsa texten i menyn. Suddigheten försvinner när jag klickar, men återvänder snabbt. Designen är dålig. Länken till Steam fungerar inte. Anno1800 har många buggar. AI:n är dålig. Inget ordentlig fiende.

neil - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Frustrerande tekniska problem
  • Inget svar från kundtjänst
  • Svårt att spela offline
  • Många klagomål på företaget

Ronald Staler - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Aldrig köpa Ubisoft spel igen
  • Sämsta kundsupporten någonsin
  • Använder AI för kundsupport, inget mänskligt
  • Förstör sitt eget företag med dålig programvara Ubi Connect

Shay Cooper - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Absolut det sämsta företaget

Freddy Rietdijk - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • zonde van je geld
  • Niks anders dan problemen met het spel
  • Onmogelijk om met vrienden te spelen
  • Challenges zijn niet haalbaar

Kunde - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Passande startprogram för spel
  • Språkbarriär mellan tyska och franska

Norma Bates - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Svårt att ändra e-postadress på konto
  • Långsam svarstid från kundtjänst
  • Spelen bundna till det gamla kontot