Ubisoft

81 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Ubisoft kommer från 81 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ubisoft:

TrustPilot (81)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ubisofts returpolicy har fått många negativa recensioner från missnöjda kunder. Många klagar på bristande återbetalningspolicy och svårigheter med att få pengarna tillbaka för spel som inte fungerar. Andra har drabbats av bedrägeri och förlorat både framsteg och skins i spel. Det finns också klagomål på att spelen är bundna till ett specifikt konto vilket kan leda till problem om man vill byta plattform. Trots detta verkar det inte finnas någon tydlig återbetalningspolicy, vilket kan vara problematiskt för kunder som inte är nöjda med sina inköp. Detta resulterar i en låg tillförlitlighetsnivå för Ubisofts returpolicy av endast 20%.

“Kunde inte få en återbetalning från Steam, känns som bedrägeri”

“Skräpföretag”

“Mycket dåligt, skräpföretag som är fientliga mot konsumenter”

“De kommer att ta bort spel från dig som DU betalade för”

“Vägran av återbetalning för ett spel som inte fungerar”

“Ingen återbetalningspolicy”

“Vägrar att återbetala köpet”

“Möjlighet att få återbetalning är osannolik”

“Brist på förhandsorderinnehåll för Skull and Bones trots att jag betalade för premieutgåvan från PlayStation Store”

“Kan inte avbryta bedrägliga djur!”

👍 1   👎 14

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mr James Hedley - 5 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Köpte Far Cry 4 på Steam och fick inte spela det
  • Köpte Far Cry 4 på Steam till ett bra pris men tvingades använda Ubisoft Connect istället
  • Blockerade mitt konto utan anledning, lång svarstid på supportärenden
  • Kunde inte få en återbetalning från Steam, känns som bedrägeri

BobYeeterson - 7 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Skräpföretag
  • Ubisoft säger: 'Spelare måste vänja sig vid att inte äga sina spel'
  • Ubisoft måste också vara bekväma med att jag inte köper deras spel
  • Mycket dåligt, skräpföretag som är fientliga mot konsumenter
  • Mycket girigt företag, de hatar ägandeskap
  • De kommer att ta bort spel från dig som DU betalade för
  • De förtjänar att stängas ner. Om bara någon skulle stämma dem.

Benjamin Massip - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vägran av återbetalning för ett spel som inte fungerar

Георги Димитров - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Felaktig kommunikation
  • Hemsidan är förvirrande
  • Ingen återbetalningspolicy

Christopher Reed - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vägrar att återbetala köpet

Rob Hill - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen meddelande eller ursäkt
  • Möjlighet att få återbetalning är osannolik

Joseph Walls - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Brist på förhandsorderinnehåll för Skull and Bones trots att jag betalade för premieutgåvan från PlayStation Store
  • PlayStation skyller på Ubisoft och Ubisoft svarar inte
  • Ingen respons trots flera försök med olika ärenden
  • Endast svarade innan släppdatumet och bad mig vänta till släppdatumet för att få njuta av mitt innehåll
  • Släppdagen kom utan innehåll och de har ignorerat mig sedan dess
  • Håll er borta

Richard - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kan inte avbryta bedrägliga djur!

Matias - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Support reagerade inte auf problemet
  • Keine Lösung gefunden
  • Ingen återbetalning för felaktig nyckel
  • Ingen hjälp från supporten
  • Ingen respons från supporten

Tyrone Andrews - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kontot är fortfarande avstängt
  • Kan inte avbryta prenumerationen

Alex - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ubisoft+ är en ren BLUFF!!!!!
  • Felaktig information om prenumeration
  • Dubbeldebitering utan tillgång till innehåll

Марян Марушкевич - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ubisoft kan lura dig på dina pengar
  • Ubisoft kan lura dig på dina pengar om du returnerar spelet
  • Efter att jag skapade en biljett markerades de som lösta. Nästa gång jag skapar en, stänger Ubisoft bara biljetter för att dölja ett problem. Efter 10 försök fick jag ett mail att jag behövde kontakta 'Xsolla' (vilket är en bot), så jag började prata med denna bot som absolut inte var redo att lösa ett problem. Sammanfattningsvis förlorade jag pengar. Lita inte på Ubisoft.

Claudio Betti - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mi hanno accreditato 17.99€ sulla carta
  • Servizio clienti non si degna di rispondere
  • Provvederò a fare una segnalazione alla banca
  • Recuperare i miei soldi
  • Siete delle feci umane liquide

Norma Bates - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Svårt att ändra e-postadress på konto
  • Långsam svarstid från kundtjänst
  • Spelen bundna till det gamla kontot