Ubisoft

81 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Ubisoft kommer från 81 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ubisoft:

TrustPilot (81)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ubisofts leverans får hårda kritik med många negativa recensioner. Många klagomål handlar om usel kundservice och lång väntetid (75%), konstanta serverproblem och matchmaking (80%), samt dålig produktkvalitet och buggar i spelen (70%). Dessutom har det förekommit problem med betalningar och dubbeldebiteringar (60%), vilket har lett till en negativ användarupplevelse (85%). Trots att vissa tidigare spel haft bra rörelsemönster, som Unity, har det senaste haft problem med spelets prestanda och konstanta kraschar (65%). Sammanfattningsvis har Ubisofts leverans drabbats av en mängd olika problem och brister, vilket har påverkat kundernas upplevelse negativt.

“Köpte Far Cry 4 på Steam och fick inte spela det”

“Usel butik”

“Matchmaking är problematiskt och serverproblem är konstanta”

“Lång väntetid”

“Spelen laddas inte ner korrekt”

“Problem med servrarna”

“Dramat”

“låter mig inte länka mitt konto”

“Serverproblem gör att spel inte kan spelas”

“Brist på förhandsorderinnehåll för Skull and Bones trots att jag betalade för premieutgåvan från PlayStation Store”

👍 2   👎 31

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mr James Hedley - 12 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Köpte Far Cry 4 på Steam och fick inte spela det
  • Köpte Far Cry 4 på Steam till ett bra pris men tvingades använda Ubisoft Connect istället
  • Blockerade mitt konto utan anledning, lång svarstid på supportärenden
  • Kunde inte få en återbetalning från Steam, känns som bedrägeri

Oliver Palotai - 12 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Usel butik

Federico Di marco - 8 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Rainbow Six Siege är skandalöst dåligt denna säsong
  • Matchmaking är problematiskt och serverproblem är konstanta
  • Spelet verkar vara skriptat och manipulerat för att vinna eller förlora
  • Giftiga användare och generellt dålig spelarupplevelse

Jan Banaszkiewicz - 4 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Dåligt stöd
  • Buggade spel
  • Lång väntetid
  • Supporten är obefintlig

Ali Mirza - 1 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Spelen laddas inte ner korrekt

Saba Rivandi - 27 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Problem med servrarna
  • Fel på hemsidan

Natalia Szuma - 12 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Dramat

Jordan Bufford - 6 mars 2024Trustpilot 🔗

  • dum
  • debiterade mig två gånger
  • låter mig inte länka mitt konto
  • mycket irriterad

Otto - 2 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Spelutbudet har minskat
  • Ingen support för tidigare köpta spel
  • Serverproblem gör att spel inte kan spelas
  • Sämre kundtjänst

Joseph Walls - 25 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Brist på förhandsorderinnehåll för Skull and Bones trots att jag betalade för premieutgåvan från PlayStation Store
  • PlayStation skyller på Ubisoft och Ubisoft svarar inte
  • Ingen respons trots flera försök med olika ärenden
  • Endast svarade innan släppdatumet och bad mig vänta till släppdatumet för att få njuta av mitt innehåll
  • Släppdagen kom utan innehåll och de har ignorerat mig sedan dess
  • Håll er borta

Nigel Heather - 23 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Usel spelhanteringsapp
  • Får mig att titta på en snurrande gul triangel under lång tid
  • Ber om lösenord även om jag är inloggad
  • Stänger av alla onlinefunktioner
  • Gör så lite väsen som möjligt
  • Inga Ubisoft-spel för mig

ranokkiakappa - 13 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Dåliga servrar

Brett - 11 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Fel spelplattform
  • Betalningsproblem
  • Brist på kundsupport
  • Ej rekommenderad

Dion - 22 januari 2024Trustpilot 🔗

  • spelstartaren är hemsk. Innehållet är fruktansvärt dyrt. De vill inte att jag äger några spel. Jag kan inte läsa texten i menyn. Suddigheten försvinner när jag klickar, men återvänder snabbt. Designen är dålig. Länken till Steam fungerar inte. Anno1800 har många buggar. AI:n är dålig. Inget ordentlig fiende.

Siuu Aro - 15 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Installationen misslyckades

Ilian - 26 december 2023Trustpilot 🔗

  • Helt skräp

Tyrone Andrews - 26 december 2023Trustpilot 🔗

  • Kontot är fortfarande avstängt
  • Kan inte avbryta prenumerationen

Alex - 25 december 2023Trustpilot 🔗

  • Ubisoft+ är en ren BLUFF!!!!!
  • Felaktig information om prenumeration
  • Dubbeldebitering utan tillgång till innehåll

Stephen Heaps - 9 december 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Inget intresse av kunderna
  • Svårt att få hjälp
  • Problem med att flytta spel till nytt konto

Freddy Rietdijk - 12 november 2023Trustpilot 🔗

  • zonde van je geld
  • Niks anders dan problemen met het spel
  • Onmogelijk om met vrienden te spelen
  • Challenges zijn niet haalbaar

Mark nope - 6 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Denuvo implementerad dag 1
  • Spelet fungerar sämre och konstant kraschar
  • Osann leda köpare och försämra spelet efter recensioner
  • Ubisoft agerar oskäligt

tatikata - 17 september 2023Trustpilot 🔗

  • Produkterna är inte dåliga
  • Dåligt implementerade funktioner, dålig kundsupport och andra mindre märkbara saker

Марян Марушкевич - 14 september 2023Trustpilot 🔗

  • Ubisoft kan lura dig på dina pengar
  • Ubisoft kan lura dig på dina pengar om du returnerar spelet
  • Efter att jag skapade en biljett markerades de som lösta. Nästa gång jag skapar en, stänger Ubisoft bara biljetter för att dölja ett problem. Efter 10 försök fick jag ett mail att jag behövde kontakta 'Xsolla' (vilket är en bot), så jag började prata med denna bot som absolut inte var redo att lösa ett problem. Sammanfattningsvis förlorade jag pengar. Lita inte på Ubisoft.

Claudio Betti - 8 september 2023Trustpilot 🔗

  • Mi hanno accreditato 17.99€ sulla carta
  • Servizio clienti non si degna di rispondere
  • Provvederò a fare una segnalazione alla banca
  • Recuperare i miei soldi
  • Siete delle feci umane liquide

Tanner H. - 30 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Sämsta servrarna och utvecklarna i spelhistorien. Kan inte ens få min diamantcharm för att de inte ens vet hur man gör något så enkelt som det.